M O B I N A
سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
- عضویت
- 3/4/21
- ارسال ها
- 24,702
- امتیاز واکنش
- 63,861
- امتیاز
- 508
- سن
- 19
- محل سکونت
- BUSHEHR
- زمان حضور
- 273 روز 8 ساعت 23 دقیقه
نویسنده این موضوع
در این مطلب نگاهی به سه قسمت اولیه عرضه شده سریال ملکه گدایان تا به امروز داریم، سریالی که قصد دارد یک اثر هیچکاکی و تریلری هیجان انگیز باشد اما باید دید در نهایت به هدف و مقصود خود چقدر میرسد. با ویجیاتو همراه باشید.
حسین سهیلی زاده با موفقیتی که در سریال آوای باران به دست آورده بود، دوباره به همان حال و هوا برگشته و این بار توهمات بیشتری را به دنیای بچههای کار وارد کرده است. فضایی که او از این دنیای غم انگیز میسازد یک فضای سینمایی است و سنخیتی به واقعیت ندارد، اما این به خودی خود مشکل نیست و «سینمایی کردن» چنین فضایی محل بحث سریال جدید او نیست، بلکه نوع پردازشی که روی همین فضای تخیلی صورت گرفته کمی تا قسمتی مشکل دارد و در عین حال، عام پسندانه رفتار میکند.
سهیلی زاده با ساخت سریال مانکن توانست نشان دهد که نبض تماشاگران ایرانی را برای ساخت یک سریال میداند. او در سریال مانکن در یک زرورق پیچیده شده دور کلیشههای همیشگی سینمای ایران، اثری ساخت که به ظاهر یک ملودرام اجتماعی نبود و فراتر از این حرفها ظاهر شده ولی در عمل «مانکن» چیزی به جز یک سریال تکراری ایرانی نبود. استفاده از عوامل محبوب و نشان دادن یک فضای لاکچری با بهترین کیفیت و… باعث محبوبیت مانکن شد. اگر میخواهید درباره مانکن، ساخته قبلی این کارگردان بیشتر بدانید نقد قسمتهای مختلف این سریال را میتوانید در این لینک بخوانید.
ملکه گدایان اما زرورقی که دورش پیچیده شده از جنس محکمتری است. به نظر میرسد سهیلی زاده قدم به قدم با مخاطب همراه شده و میخواهد آنها را آرام آرام وارد فضای دیگری کند. ملکه گدایان علی الظاهر و در ابتدای کار، طوری آغاز به کار کرد که توگویی شاهد یک سریال هیچکاکی و یک تریلر جنایی به سبک فیلمهای فینچر هستیم. آغاز کوبنده سریال با وجود بازی بسیار بسیار و البته بسیار بد شخصیت اصلی آن، امیدی در ذهن تماشاگر میکارد که این کورسوی امید تا به امروز و قسمت سوم آن، لحظه به لحظه کمرنگتر میشود.
حسین سهیلی زاده با موفقیتی که در سریال آوای باران به دست آورده بود، دوباره به همان حال و هوا برگشته و این بار توهمات بیشتری را به دنیای بچههای کار وارد کرده است. فضایی که او از این دنیای غم انگیز میسازد یک فضای سینمایی است و سنخیتی به واقعیت ندارد، اما این به خودی خود مشکل نیست و «سینمایی کردن» چنین فضایی محل بحث سریال جدید او نیست، بلکه نوع پردازشی که روی همین فضای تخیلی صورت گرفته کمی تا قسمتی مشکل دارد و در عین حال، عام پسندانه رفتار میکند.
سهیلی زاده با ساخت سریال مانکن توانست نشان دهد که نبض تماشاگران ایرانی را برای ساخت یک سریال میداند. او در سریال مانکن در یک زرورق پیچیده شده دور کلیشههای همیشگی سینمای ایران، اثری ساخت که به ظاهر یک ملودرام اجتماعی نبود و فراتر از این حرفها ظاهر شده ولی در عمل «مانکن» چیزی به جز یک سریال تکراری ایرانی نبود. استفاده از عوامل محبوب و نشان دادن یک فضای لاکچری با بهترین کیفیت و… باعث محبوبیت مانکن شد. اگر میخواهید درباره مانکن، ساخته قبلی این کارگردان بیشتر بدانید نقد قسمتهای مختلف این سریال را میتوانید در این لینک بخوانید.
ملکه گدایان اما زرورقی که دورش پیچیده شده از جنس محکمتری است. به نظر میرسد سهیلی زاده قدم به قدم با مخاطب همراه شده و میخواهد آنها را آرام آرام وارد فضای دیگری کند. ملکه گدایان علی الظاهر و در ابتدای کار، طوری آغاز به کار کرد که توگویی شاهد یک سریال هیچکاکی و یک تریلر جنایی به سبک فیلمهای فینچر هستیم. آغاز کوبنده سریال با وجود بازی بسیار بسیار و البته بسیار بد شخصیت اصلی آن، امیدی در ذهن تماشاگر میکارد که این کورسوی امید تا به امروز و قسمت سوم آن، لحظه به لحظه کمرنگتر میشود.
نقدو بررسی سریال ملکه گدایان
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com