خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,522
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
شرکت Jaquet droz ساعتی لوکس را برای زنان معرفی کرده که طراحی فوق العاده زیبایی دارد و از 8 گل در ساخت آن به کار گرفته شده است.
جدیدترین ساعت لوکس جاکوئت دروز با 8 گل داخلی
یکی از مهم ترین لوازم و ابزارهای جانبی که در دنیای مد و پوشاک امروزه قابل اهمیت هستند، ساعت های مچی می باشند که به مدت دهه ها است آقایان و خانم ها از آنها برای زیبایی و خوش تیپ شدن استفاده می کنند.


با این وجود برخی از شرکت های بزرگ هستند که ساعت هایی خاص و گران قیمت را که درون آنها الماس و سنگ های قیمتی استفاده شده اند را برای عموم مردم به نمایش و فروش می گذارند و قطعا افراد ثروتمند اولین دسته ای خواهند بود که از این ساعت ها استفاده می کنند.



ساعت منحصر بفرد و لوکس زنانه جاکوئت دروز
اما شرکت بزرگ " جاکوئت دروز " در سال 2015 اولین ساعت اتومات زنانه را معرفی و رونمایی نمود که درون آن 8 گل وجود دارد. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

ساعت لوکس جاکوئت دروز 8 گل، یکی از لوکس ترین ساعت های حال حاضر در جهان است که توسط متخصصان صنعتگر و کاملا دستی طراحی و ساخته شده است که به گفته متخصصان این شرکت در طراحی این ساعت کاملا لوکس و بی نظیر از طبیعت الهام گرفته اند.



ساعت لوکس زنانه جاکوئت دروز با طراحی مجذوب کننده گل
این ساعت لوکس زنانه در دو رنگ مختلف برای مشتریان این شرکت ارائه شده است و در هر ساعت امضا جاکوئت دروز وجود دارد. هنگام تماشای این ساعت قطعا ساعت ها شاید مجذوب و مغلوب این میزان از زیبایی شویم و به فکر داشتن یک عدد از این ساعت ها فرو برویم.

جالب است بدانید که در این ساعت 249 الماس به کار رفته است واین می تواند بزرگترین دلیل خاص و گران بودن این ساعت بی نظیر و فوق العاده شده باشد.



ساعت لوکس زنانه جاکوئت دروز جدید با 8 گل داخلی
با این وجود هنوز قیمت این ساعت مشخص نیست و قطعا با قیمتی کاملا نجومی وارد بازار خواهد شد.
#نمناک


ساعت منحصربفرد و لوکس Jaquet droz با 8 گل داخلی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا