خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

paeez81

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/4/21
ارسال ها
1,301
امتیاز واکنش
25,588
امتیاز
368
سن
21
زمان حضور
34 روز 7 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگا خبری فوتبالی- توضیحات باشگاه پرسپولیس در خصوص بخش رسانه‌ای باشگاه در فضای مجازی ارائه کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس در راستای شفاف‌سازی و فعالیت‌های رسانه‌ای خود، وظیفه می‌داند تا توضیحاتی به هواداران پرشور و پرشمار خود ارائه کند:

یک) باشگاه در ابتدا از حمایت بی‌نظیر هواداران طی ماه‌های اخیر و به خصوص در هفته گذشته تقدیر و تشکر می‌کند. تمام حمایت‌ها از تیم و باشگاه در فضای مجازی که توسط هواداران شکل گرفت، رصد شد و گزارش آن به دفتر جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه رسید.

دو) باشگاه در حال برنامه‌ریزی جدی است تا به زودی در بحث تولید محتوا، اقدامات گسترده‌ای شکل بدهد و یک تحول اساسی در این مورد ایجاد کند.

سه) به تازگی کانالی تحت عنوان کانال رسمی باشگاه پرسپولیس در رسانه یوتیوب راه‌اندازی شده که صرفا برای استفاده هواداران خارج از کشور طراحی و توسعه پیدا کرده است. باشگاه پرسپولیس برای هواداران ایرانی خارج از مرزهای کشور احترام قائل است و از این رو، با استفاده از رسانه یوتیوب، راهی برای نزدیکی و برقراری ارتباط با این عزیزان ساخته است.

چهار) در زمان حضور تیم مدیریت جدید و تغییراتی که در بخش روابط عمومی شکل گرفت، باشگاه توانست از هدف تعیین شده در اینستاگرام عبور کرده و از مرز شش میلیون نفر طرفدار و دنبال‌کننده بگذرد. این موضوع نشان از حساسیت مدیران باشگاه برای ارتباط همیشگی و گسترده با هواداران است. امیدواریم با ایجاد تغییرات جدید و همچنین تحول اساسی در بخش رسانه‌ای، به زودی شاهد روند افزایش تعداد دنبال‌کننده در رسانه‌های رسمی باشگاه باشیم.



منبع : فوتبالی


توضیح باشگاه پرسپولیس در مورد فعالیت در بخش رسانه‌ای

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا