خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

فاطمه مقاره

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
28/11/20
ارسال ها
562
امتیاز واکنش
4,290
امتیاز
228
محل سکونت
حس عجیب
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
آموزش هک، آموزشی خاکستری

در این مقاله قصد داریم درباره آموزش هک با پایتون حرف بزنیم و بدانیم چرا زبان برنامه‌نویسی پایتون موردپسند هکرهاست؟ اما فرض را بر این می‌گذاریم با هک و پایتون آشنایی چندانی ندارید و بحث را از کمی پایه‌تر شروع می‌کنیم و در نهایت با توضیح دو مفهوم هک و پایتون، به سراغ هک با پایتون می رویم تا بدانیم چه پیش نیازهایی برای این کار نیاز داریم. در ادامه مقاله‌ی آموزش یادگیری ماشین لرنینگ با پایتون را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.

منظور از آموزش هک

قبل از آشنایی با هک با پایتون بد نیست نگاهی به مقاله ی جاوا یا پایتون ؟ کدام بهتر است؟ نیز داشته باشیم. یعنی نه سیاه است و نه سفید. اگر سفید را نماد پاکی دانست و سیاه را نماد زشتی بنامیم. خاکستری نه خوب است نه بعد. تا اینجا چیز زیاد عجیبی نیست. اما جالب است که خاکستری می تواند نزدیک به سفید یا سیاه باشد. در نهایت وقتی می گوییم چیزی خاکستری است یعنی مانند یک چاقو است. می توان با آن میوه پوست کند یا آدم کشت.

آن چیزی که در این مورد های خاکستری مهم است نحوه استفاده از آن است. از این رو می توان گفت هک با پایتون می تواند نسبت به استفاده کننده اش یک استفاده مثبت باشد یا یک استفاده منفی باشد. در ادامه هر کدام از این استفاده های مثبت و منفی را خواهیم گفت تا بیشتر مفهوم آن را متوجه شوید. حال نوبت این است داستان هک و آموزش هک با پایتون را شروع کنیم. پس آماده باشید.

هک، واژه ای که ترسناک است حتی در آموزش هک با پایتون

می رسیم به این که احتمالا بسیار واژه هک را شنیده اید و به راحتی می توان گفت این واژه از معدود واژه های تخصصی است که بسیار نام آشنا می باشد. احتمالا سبب این را می توان در فیلم ها و سریال هایی دانست که مردم نگاه می کنند و البته از حق نگذریم که بسیار جذاب هم می باشند. بد نیست به مقاله ی زبان برنامه نویسی پایتون چیست؟ نیز نگاهی داشته باشیم.

در این فیلم ها معمولا دیده می شود که یک هکر با حالتی جذاب مانند داشتن جایی به اصطلاح خفن با سه یا چهار مانیتور و یک هدفون و آدامسی در دهان مشغول هک کردن هستند. در واقع بیشتر علاقه به هک بخاطر داشتن استایل خاص آن است. از این رو کسانی که تنها به خاطر همین کار وارد هک می شوند را هکرهای کلاه صورتی می نامند که در ادامه از آن خواهیم گفت.

اما وقتی به دنیا واقعی بیاییم هک چه معنی پیدا می کند؟ هکر را چه کسی می توانیم بنامیم؟ هک در آموزش هک با پایتون چیست؟ لزوما هکر ها لباس هایی خفن ندارند. اما ذهنی به مراتب جالب و جذاب دارند. هک در معنی علمی می توان ورود غیر مجاز را گفت. ورودی که به صورت عادی کسی آن را نمی تواند پیش بینی کند و اگر بکند مسلما آن راه را می بندد.
منبع: مکتب خونه


دانستنی های هک با پایتون

 

فاطمه مقاره

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
28/11/20
ارسال ها
562
امتیاز واکنش
4,290
امتیاز
228
محل سکونت
حس عجیب
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
هکر ترسناک

یک دزد را می توان با تعریف بالا هکر نامید. وقتی دزد می تواند با شکستن قفل درب یا با گذر از پنجره وارد خانه شود و به آن نفوذ کند در حقیقت راهی به جز راه عادی را یافته است و وارد آن شده است.

در یک جمله، هرگونه ورود و نفوذ بی اجازه، از روش های مختلف و غیر عادی را هک می نامند. بنابراین هک یک واژه کلی است و می توان در هر مبحثی و هر چیزی وجود داشته باشد. هک در ذات خود کار خلافی است که باعث ایجاد زحمت می شود و ممکن است امنیت را از بین ببرد. از این رو هک واقعا واژه ای ترسناک است. حتی در آموزش هک با پایتون.


هک و هکر بیشتر در شبکه های کامپیوتری

تا حالا شنیده اید که به یک دزد خانه یا ماشین هکر بگویند؟ قطعا نه. چرا؟ چون این واژه و تعریف آن از زمانی وارد واژگان شد که شبکه های کامپیوتری ایجاد شد. در واقع ورود غیرمجاز به شبکه های کامپیوتری را هکر می نامند و برای ملموس بودن آن دزدی خانه و دزد را مثال میزنند. بنابراین هک یک واژه اختصاصی در دنیای کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری است.

پس تا اینجا دانستیم در حوزه کامپیوتر قرار است بچرخیم. شاید مسخره باشد گفتن این حرف. اما این حرف ساده در دل خود حرف های بسیاری دارد. یعنی وقتی میگوییم در حوزه کامپیوتر قرار است بچرخیم. یعنی قبل از آموزش هک با پایتون باید پیش نیازی از جمله داشتن دانش حداقلی با کامپیوتر است. دانش حداقلی در کامپیوتر یعنی شناختن عملگرهای آن، توانایی نصب و اجرای برنامه و داشتن توانایی فهم سخن کامپیوتر.

بنابراین اگر حس می کنید با این توانایی ها مشکلی دارید. بعد از اتمام همین مقاله سراغ مباحثی تحت عنوان شروع ساده با کامپیوتر یا همچنین چیزهایی بروید.

حال می توانیم تعریفی از هکر نیز به راحتی ارائه دهیم. هکر کسی است که با کامپیوتر آشناست و سعی دارد با آن به یک کامپیوتر و سیستم دیگر به هر دلیلی ورودی غیر مجاز داشته باشد.

هک، در هر صورت لازمه امنیت

این دلایل ممکن است خوب یا بد باشد. فک کنم برای دلایل بد نیاز به توضیح نداشته باشیم. اما برای مثال درباره دلیل خوب برای هک می توان تست نفوذ را مثال زد. یعنی برای این که بدانیم شبکه کامپیوتری، سایت یا هرچیزی که باید از ورود غیرمجاز و بی دلیل به آن جلوگیری شود، می تواند مقابل آن ورود ها بایستد خودمان باید ورود غیرمجاز را امتحان کنیم.

تا هم راه های نفوذ (باگ) را شناسایی کنیم و هم آن هایی را که شناسایی شده را دوباره تست کنیم و بدانیم تا کجا توانایی مقاومت دارند. از این رو آموزش هک با پایتون قسمت عمده اش را آموزش تست نفوذ با پایتون تشکیل می دهد.

با توجه به گفته های بالا می توان هکر ها را به سه دسته کلی تقسیم بندی کرد:


کلاه سفید

کلاه سفید ها که هکرهایی هستند به منظور تست امنیت و مشخص کردن باگ های نفوذ، کار می کنند. بسیار برای دنیای کامپیوتری امروز مفید هستند و مورد استفاده قرار میگیرند.


کلاه سیاه

کلاه سیاه ها همان هایی هستند که برای اهداف شوم خود که ممکن است از دزدین پول تا ترور کسی باشد از هک و روش های آن استفاده می کنند. این افراد دقیقا افراد مقابل کلاه سفید ها هستند.


دانستنی های هک با پایتون

 

فاطمه مقاره

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
28/11/20
ارسال ها
562
امتیاز واکنش
4,290
امتیاز
228
محل سکونت
حس عجیب
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
این باعث شد تخصص و شغلی پدید بیاید که دانش این را داشته باشد چگونه صفر و یک ها را پشت سر هم قرار دهد تا یک عمل از کامپیوتر بخواهد یا وقتی ماشین با صفر و یک حرف خود را می زند بفهمد چه می گوید. بعدها این توانایی را برنامه نویسی و کسی که این توانایی را دارد برنامه نویس می گویند.


زبان برنامه نویسی

از آنجایی که یک هکر باید بتواند اعمال خواست خود را به کامپیوتر ارجاع بدهد و آن هم اعمالی که به صورت عادی نمی توان اعمال کرد. باید این زبان را بداند و بفهمد چگونه و چطور با کامپیوتر حرف بزند.

مجموع این حرف ها این را می رساند که هکر قبل از این که یک هکر باشد، یک برنامه نویس است. بنابراین اگر توانایی ابتدایی با کامپیوتر را دارید یک قدم جلو رفتید و به اینجا که رسیدید لازم است برنامه نویسی را بدانید. منتهی قبل از آن باید با برنامه نویسی به صورت کلی آشنا شوید و الگوریتم و غیره را بشناسید و آموزش ببینید. اگر به برنامه نویسی علاقه مند هستیم از کجا باید شروع کنیم. پس با ما بمانید تا از این سفر لذ*ت ببریم.


زبان ماشین تا زبان انسان قسمتی از آموزش هک با پایتون

در ادامه گفتیم که ماشین و به طور خاص کامپیوتر، زبان خاصی دارد که آن را صفر و یک می نامند. چرا که این زبان ماشین تنها صفر و یک را متوجه می شود. اگر کمی مبحث را باز تر کنیم صفر و یک را می فهمد یعنی این که ترکیبی از صفر و یک وقتی پشت سر هم قرار می گیرد می تواند آنها را درک کند. به طور مثال برای یک ماشین ۰۱۰۰۱ با ۰۱۰۰۰ بسیار متفاوت است و با عوض شدن هر خانه به سمت صفر یا یک ( در اصطلاح عامه خاموش یا روشن) دستوری عوض می شود.
حال شما فرض کنید می خواهید دستوری به ماشین بدهید. باید با زبان آن حرف بزنید. یعنی مثلا می خواهید بگویید “بنویس” باید بنویسید ( به طور فرضی ) ۰۰۰۱۱۰۱۰۱۱۰۱ و وقتی می خواهید بگوید ” بخوان” باید بنویسید ( به طور فرضی ) ۰۰۰۰۰۱۱۱۱۱۰۱۰۱٫ سخت است. واقعا یک زبان سخت که هر خانه صفر و یک ( اصطلاحا بیت) دارای مفهوم خاص خودش است. نمی توان آن را حفظ کرد یا واقعا حفظ و بکارگیری آن بسیار سخت است. گرچه مهندسان قدیمی و کارکشته به این زبان مسلط هستند.

بعدها هرچه از عمر دنیا می گذشت و انسان پا به سوی آرامش و یافتن راحتی گذاشت. به این نتیجه رسید که هرچه انسان با زبان خودش بتواند حرف بزند همان قدر راحت تر است. از این رو نیاز به یک واسط بین انسان و ماشین احساس می شد. تا انسان ها با زبان خودشان بنویسند و آن واسط نقش مترجم را برعهده بگیرد و آن زبان را تبدیل به زبان ماشین بکند.


برنامه نویسی پایتون

اینجاست که شروع زبان های برنامه نویسی امروزی همچون c و C++ و پایتون و … رقم خورد. کاری به ساختار و معماری زبان های برنامه نویسی نداریم. در ادامه آموزش هک با پایتون تنها خواستیم یادآوری کرده باشیم که انسان امروزی بسیار جلوتر از تصور است و می تواند با زبان خودش دستورات لازم را بدهد.

اما چیزی که این وسط مهم است این است که بداند این دستورات را به چه صورت و نحوی به کامپیوتر و ماشین بدهد. اینجاست که برنامه نویس از مردم عادی جدا می شود. دیگر نوبت آن است که بعد از گفت و گو کلی از برنامه نویسی سراغ قسمت دوم عنوان آموزش، به سراغ پایتون برویم. در ادامه باید پایتون را بشناسیم تا بدانیم بر چه پایه ای قرار است صحبت کنیم و آن را بشناسیم.


زبان برنامه نویسی پایتون

پایتون یک زبان برنامه نویسی همه کاره است. یعنی می توان با آن نرم افزار تولید کرد، تحلیل داده انجام داد، محاسبه معادلات پیچیده را کرد و حتی با آن یک هکر حرفه ای شد.

این ها احتمالا نوید یک برنامه نویسی سخت را در پایتون به ما میدهند. اما این طور نیست. پایتون به قدری ساده و شیرین است که بسیاری اولین زبان برنامه نویسی که یاد میگیرند پایتون است.
منبع: مکتب خونه


دانستنی های هک با پایتون

 

فاطمه مقاره

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
28/11/20
ارسال ها
562
امتیاز واکنش
4,290
امتیاز
228
محل سکونت
حس عجیب
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایتون یک زبان برنامه نویسی شئ گرا می باشد که به صورت سطح بالا نوشته شده است. سطح بالا یعنی نزدیک به زبان انسان و فهمیدن راحت تر زبان انسان. پس اموزش هک با پایتون یک آموزش روان می تواند باشد.


فهمیدن زبان انسان یعنی چه؟

بیایید کمی در این باره حرف بزنیم. وقتی میگوییم فهمیدن زبان انسان یعنی چه؟ مثلا چه فرقی بین فهمیدن زبان انسان در برنامه نویسی c با برنامه نویسی پایتون است؟ در برنامه نویسی هرچه با جملات کمتر ( اصطلاحا دستورالعمل کمتر ) بتوانیم مفهوم خود را به ماشین حالی کنیم آن برنامه سطح بالا محسوب می شود. به طور مثال برای گفتن محاسبه ِک cos در برنامه c باید چندین خط دستورالعمل نوشته شود اما در پایتون با کوتاه ترین دستور می توان آن را به ماشین فهماند.

مسلما این مزایای بسیاری دارد. زیرا اولا کار با آن را بسیار ساده تر می کند و باعث می شود که راحت تر با زبان برنامه نویسی کار کنیم. دوم اینکه خطوط کمتر یعنی محاسبه کمتر واین یعنی سرعت بالاتر و حجم استفاده کمتر. اینها مزایایی است یک زبان سطح بالا مانند پایتون برای ما به همراه دارد.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب پایتون، این است که کاملا رایگان است. تمام کتابخانه های آن که منبع اصلی دستورات ریز و درشت آن است توسط توسعه دهندگان به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربر قرار می گیرد و این باعث شده طرفداران بسیاری را در کل دنیا به سمت خود جذب کند.


گوگل، طرفدار پایتون

شاید جالب باشد بدانید که امروزه یکی از بزرگترین طرفداران این زبان گوگل است و این شرکت امروزه در تمامی کارهای خود از جمله تولیدات هوش مصنوعی از پایتون استفاده می کند و به نوعی در به در دنبال مهندس برنامه نویس پایتون می باشد.



گوگل تنها غول طرفدار پایتون نیست. یاهو، موزیلا، فیس بوک، ناسا و بسیاری از نام آشنا ها از طرفداران سرسخت پایتون محسوب می شوند.
در یک کلام پایتون شما را در هر چیز دیگر بی نیاز می کند. از مبتدی تا فوق پیشرفته. دیگر لازم نیست برای پیشرفته شدن در یک کاری و موفقیت در هک با پایتون از هزار برنامه قبل تر آغاز کنید. زبان برنامه نویسی پایتون را یاد بگیرید و در گوگل استخدام شوید.

در ادامه آموزش هک با پایتون کمی سراغ ویژگی های پایتون می رویم. سپس سراغ پاسخ چرا زبان برنامه نویسی پایتون مورد پسند هکرهاست؟ می رویم.

ویژگی های جذاب برنامه پایتون
اولین و مهم ترین ویژگی پایتون را در بالا گفتیم. این برنامه سطح بالاست و بسیار نزدیک به زبان انسان می باشد. بنابراین برنامه نویسی با آن می تواند بسیار جذاب و دل انگیز باشد.

پایتون همگام سازی خوبی با اینترنت دارد و با بروز شدن کتاب خانه خود را سریع با آن وفق می دهد و نیاز چندانی به آپدیت کل برنامه نیست.
زبان پایتون را می توان گسترش داد و این با استفاده از ماژول های مختلفی است که در فضای اینترنت وجود دارد و حتی می توان از ماژول های c و c++ نیز در این مسیر استفاده کرد.

زبان برنامه نویس پایتون را می توان در لینوکس و ویندوز و هر سیستم عامل دیگری پیاده کرد و از آن استفاده کرد. این یک ویژگی فوق العاده در یک برنامه محسوب می شود که با بسیاری از سیستم عامل ها سازگاری داشته باشد.
منبع: مکتب خونه


دانستنی های هک با پایتون

 

فاطمه مقاره

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
28/11/20
ارسال ها
562
امتیاز واکنش
4,290
امتیاز
228
محل سکونت
حس عجیب
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
به طور خلاصه می توان ویژگی های عمده زبان پایتون در هک با پایتون را به شکل زیر تعریف کرد:

  1. به شکل کاملا تعاملی می باشد. یعنی همان سطح بالا بودن
  2. می تواند ماژول بپذیرد و اصطلاحا ماژولار می باشد
  3. قابل هم و پرتابل است. یعنی حتی نیاز به نصب هم ندارد می تواند به صورت پرتابل کار کند.
  4. یک برنامه در ذات شی گرا می باشد.
و بسیار مزایای دیگر که در این جا وقت آن نیست از آن صحبت کنیم. اما پایتون معایبی نیز دارد که باید آن ها را نیز بیان کرد. در ادامه آموزش هک با پایتون سراغ این معایب می رویم.

معایب نه چندان مشکل ساز پایتون
پایتون مانند هرچیزی در این دنیا از مزایا و معایبی برخوردار است. مهم این است که بدانیم چگونه با این مزایا و معایب در هک با پایتون کنار بیاییم و در کفه ترازو خود چگونه آن ها را بسنجیم. از معایب پایتون اگر بخواهیم نام ببریم.

مهم ترین مشکل آن را در هک با پایتون، ضعف برنامه نویسان پایتون در نوشتن سایر زبان ها می توان دانست. در واقع یک پایتون کار کمی سخت با زبان هایی مثل c و c++ کنار می آید. این از سطح بالا بودن زبان پایتون نشات گرفته و چون بسیاری از دستورات و نحوه نگارشی حذف شدند علت وجود بسیاری از چیزها را در سایر برنامه ها را برنامه نویس پایتون نمیتواند درک کند.

مشکل دیگر پایتون در هک با پایتون را می توان مفسری بودن آن دانست. این یعنی عدم استفاده از یک مترجم و متکی به خود بودن. یعنی این که برنامه خودش انرژی صرف می کند تا خودش را به ماشین بفهماند. مثالش در دنیای امروز این است که به طور مثال رییس جمهور ایران برای سفر به چین خودش برود زبان چینی آموزش ببیند و سپس برود با نخست وزیر چین مذاکره کند.

ممکن است حرفش را بهتر بفهمد و حرف خودش را بهتر بزند. اما چقدر وقت و هزینه قرار است مصرف شود؟ در زبان پایتون نیز دقیقا همین اتفاق رخ می دهد.


عیب زبان برنامه نویسی پایتون

یکی از باحال ترین معایب این زبان همان مزیت آن است. همگام سازی بی دردسر. در واقع با بروز شدن کتابخانه ها و خود پایتون ممکن است برنامه ای که قبلا نوشته اید امروزه با بروز شدن دچار خطاهایی شود. این یعنی عدم اعتماد به آینده و این که ممکن است با هر بروز رسانی که خطاهایی یافت شود. خیلی جالب است.

عدم توانایی سازگاری کامل به عنوان برنامه موبایلی در آموزش هک با پایتون نیز از عقب ماندگی های زبان برنامه نویسی پایتون محسوب می شود که امروزه یقه آن را بسیار گرفته است و باعث شده است کمی از بازار سبد عمومی جدا شود و بیشتر مختص، متخصصان شود.


همه چی برای هک با پایتون

مشکل کوچکی نیز در پایگاه داده خود در هک با پایتون دارد. زیرا کمی در طراحی آن سادگی دیده می شود و عدم وجود لایه های مختلف کمی کار را برای تحلیل گران داده سخت تر کرده است.

با این حال پایتون امروز بسیار پرکاربرد است و همانطور که گفتیم یکی از پرطرفدارترین برنامه ها بین غول های کامپیوتر می باشد. در اینجا مجال این نیست که سراغ کاربرد های پایتون، معرفی نسخه ها و نحوه نصب و… آن صحبت کرد. اگر به پایتون علاقه دارید یا دارید علاقه مند می شوید. پیشنهاد می دهم با جست و جویی ساده در سایت های ایرانی و خارجی بیشتر با این برنامه جالب و دوست داشتنی آشنا شوید.

ما در اینجا کمی خطرناک تر می شویم و می خواهیم مفهوم هک با پایتون را توضیح دهیم . پس قبل از شروع با سوال خط اول ادامه می دهیم چرا زبان برنامه نویسی پایتون مورد پسند هکرهاست؟
منبع: مکتب خونه


دانستنی های هک با پایتون

 

فاطمه مقاره

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
28/11/20
ارسال ها
562
امتیاز واکنش
4,290
امتیاز
228
محل سکونت
حس عجیب
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
چرا زبان برنامه نویسی پایتون مورد پسند هکرهاست؟

ما در هک با پایتون برای رسیدن به این نقطه که حالا ایستادیم بسیار داستان تعریف کریم. از هک و هکر گفتیم. گذری به کامپیوتر اولیه زدیم. دانستیم زبان ماشین چیست و چه کنیم با آن راحت تر حرف بزنیم. دانستیم این راحتی ممکن است راحت تر نیز بشود و سراغ پایتون را گرفتیم. پایتون زبانی ساده اما سطح بالا را بیشتر شناختیم. معایب و مزایای آن را بیان کردیم. تا در نهایت به اینجا رسیدیم که چرا زبان برنامه نویسی پایتون مورد پسند هکرهاست؟

به صورت تلویحی و در میان حرف های بالا دلیل این علاقه را بیان کردیم. در اینجا کمی بیشتر این موضوع را در اموزش هک با پایتون بیان می کنیم. برای آموزش بهتر پایتون می توانید مقاله ی زبان برنامه نویسی پایتون را بهتر بشناسیم را مطالعه کنید.

یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده هکر ها به سمت پایتون کشیده شوند و هک با پایتون جای خود را بسیار باز کند این است که پایتون همانطور که گفتیم در بسیاری از جاها استفاده می شود. پرکاربردترین برنامه نویسی این روزها محسوب می شود که می تواند زبان C را نیز سا*پورت کند. در هک بسیار مهم است که بدانید که سیستم عامل و بیس برنامه را چه تشکیل داده است.

از این رو از آن جایی که بسیاری از جاها مانند گوگل از پایتون استفاده می کنند پس هکرها با استفاده از برنامه پایتون می توانند به راحتی نفوذ کنند. اگر علت این را بخواهیم بیشتر بررسی کنیم به این نکته می رسیم. در هک وقتی از جنس خود برنامه پایه استفاده کنیم به نوعی برنامه راحت تر فریب می خورد و دچار اشتباه می شود و بجای اعمال برنامه خود برنامه شما را به عنوان یک هکر انجام دهد

پایتون و تست نفوذ

مورد دیگر پاسخ به سوال بالا و علت سوق بسیار به سمت یادگیری هک با پایتون این است که پایتون از کتابخانه ها و ماژول های بسیار وسیع و آنلاین استفاده می کند. این یعنی ابزار بیشتر و داشتن راه های بیشتر برای نفوذ و هک. این ویژگی در هک با پایتون واقعا یک ویژگی فوق العاده برای هکر ها می باشند. اگر با شکستن قفل درب را نتوانند باز کنند سراغ پنجره می روند و اگر این هم نشد در نهایت تبدیل به روح می شوند و از دیوار رد می شوند. جالب است. نه؟

داستان شیرینی را تا اینجا پشت سر گذاشتیم. ما هدفمان این بود که با توضیح هک و پایتون به سراغ آموزش هک با پایتون برویم. برای توضیح نحوه ی هک با پایتون مجبور بودیم تمام پله های بالا را یکی یکی طی کنیم تا به این نقطه حال حاضر برسیم.

آموزش هک با پایتون امروزه بسیار مورد توجه کاربران، مدرسان و برنامه نویسان قرار گرفته است. دلیل آن را به صورت کامل و مفصل در بالا بیان کردیم و ندانستیم وقتی زبان شبکه های اجتماعی پر طرفداری مثل فیس بوک و اینستاگرام در بیس پایتون است برای هک کردن آن بهترین وسیله نیز پایتون است.
منبع: مکتب خونه


دانستنی های هک با پایتون

 

فاطمه مقاره

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
28/11/20
ارسال ها
562
امتیاز واکنش
4,290
امتیاز
228
محل سکونت
حس عجیب
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
در واقع در یادگیری هک با پایتون، ما این را آموزش می بینیم که یک اسب تروی بسازیم و سعی کنیم آنقدر واقعی بسیاریم تا خود حرف ما اجازه ورود بی دردسر به ما بدهد سپس مشغول هدف خود شویم. البته نحوه ساختن و ورود نیز خود یک هدف مجزا تحت عنوان آموزش تست نفوذ با پایتون است.


پیش نیازهای هک با پایتون

با این که به صورت بسیار کامل و جزئی در بالا از پیش نیاز های هک با پایتون سخن گفتیم اما بهتر است اینجا به صورت تیتر وار آن ها را جمع بندی کنیم تا موجب سردرگمی نشویم. قبل از آن نگاهی به مقاله ی حلقه تکرار for در پایتون نیز داشته باشیم.

مهم ترین و اولین پیش نیاز آن آشنایی با کامپیوتر است. اگر با تکنولوژی مشکل دارید از همین جا برگردید و رویای هکری را نیز به رویایی مانند نویسندگی تغییر دهید. باور کنید موفق تر می شوید.

پیشنیاز بعدی و مهم دیگر آشنایی با نحوه برنامه نویسی و آشنایی با الگوریتم است. شاید ندانید اما شما یک زبان را بدانید در واقع تمام زبان ها را می توانید بنویسید. و علت آن این است که روش یافتن پاسخ و نوشتن کلی برنامه از ابتدا تا انتها یکی است و فقط نحوه نوشتن آن مهم است. پس سعی کنید ذهن برنامه نویسی پیدا کنید.

بعد از در اموزش هک با python، آموزش خود برنامه نویسی در پایتون مهم است که آموزش ببینید و با دستورالعمل ها و تمام ویژگی های آن آشنا شوید.


پیش نیاز هک با پایتون

یکی دیگر از پیش نیازها که در این آموزش هک با پایتون اصلا از آن صحبت نکردیم. آموزش سیستم عامل لینوکس است. گرچه پایتون در بسیاری از سیستم عامل ها کارایی دارد. اما در هک باید گاهی از محدوده کار با خود زبان برنامه نویسی پا را فراتر بگذاریم و سراغ سیستم عامل برویم. از آن جایی که سیستم عامل لینوکس یک سیستم عامل منبع باز است و بسیار قابل برنامه نویسی است پس بهتر است برای موفقیت این سیستم عامل را نیز بشناسید.

پیش نیازهای بعدی همانند آموزش کالی و … چیزهایی است که بیشتر بجای پیش نیاز بودن هم نیاز هستند و می توان به فراخور نیاز تان سراغ در ادامه مسیر سراغ آن بروید.

یک آموزش نه سیاه و نه سفید

ممکن است کسی بعد از دیدن آموزش هک با پایتون سراغ حساب های شخصی کاربران برود و موجب اذیت و آزار آنها را فراهم بیاورد یا ممکن است سیستم های امنیتی را اذیت کند. البته این وجه سیاه همچنین هم بی در و پیکر نیست.

چرا که هر سایت یا شبکه یا هرجایی که لازم از از خود حراست کند دارای یک تیم قوی امنیتی هستند و مانع از آن می شوند که شما به راحتی وارد آن محل ها شوید. نه تنها مانع می شوند بلکه با اطلاع به مراجع قانونی بسیار زیبا شما را هم تنبیه می کنند. پس ابر زیبایی که احتمالا بالای سرتان تشکیل شده و در آن خود را یک میلیاردر که با هک سیستم های امنیتی به منافع خود رسیده را پاک کنید.


آموزش تست نفوذ با پایتون چرا در ایران؟

یکی از سوالاتی که بسیار پرسیده می شود این است که چرا آموزش تست نفوذ با پایتون در ایران یکی از آموزش های هک با پایتون مطرح می شود؟ یا بهتر بپرسم چرا در ایران به راحتی و آزادی آموزش هک با پایتون داده می شود با این که می دانند ممکن است بجای جراحی با چاقوی داده شده، آدم کشته شود؟

جوابش در چند چیز نهفته است. اول این که در ایران اگر بخواهید یک هک غیر قانونی انجام دهید به احتمال بالا کشف می شوید و دچار دردسرهای قانونی می شوید.
منبع: مکتب خونه


دانستنی های هک با پایتون

 

فاطمه مقاره

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
28/11/20
ارسال ها
562
امتیاز واکنش
4,290
امتیاز
228
محل سکونت
حس عجیب
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
دوم از این نظر که کسانی که در خارج هستند و به هر دلیل می خواهند وارد سایت ها و شبکه های داخلی شوند کمتر مورد موارد قانونی می شوند و بیشتر می توانند فرار کنند از این جهت اهمیت حفظ و حراست بالا می رود. برای این که جلوی این حملات گرفته شود باید راه های نفوذ را خود صاحبان این شبکه ها پیدا کنند قبل از این که دیگران آن ها را کشف و از آن استفاده کنند. از این رو آموزش تست نفوذ با پایتون در ایران به یکی از علل بسیار بارز و اصلی برای آموزش هک با پایتون تبدیل شده است.

تست نفوذ بسیار می تواند امنیت سایت ها را تضمین کند و از طرفی باعث می شود اعتبار یک سایت و یک شبکه نیز از لحاظ امنیتی تایید یا رد شود .

سکوی موفقیت کاری
آموزش هک با پایتون در ایران می تواند یکی از سرمایه گذاری های آموزشی فوق العاده محسوب شود. چرا که ایران مانند تمام دنیا رو به سوی پیشرفت گذاشته است و در آن بسیاری از شرکت ها به وجد آمدند که به سایت و شبکه خود متکی هستند و در صورت اختلال در آن باعث نابودی و یا ضرر بسیار در آن ها شود. از این این شرکت ها در به در دنبال کسانی می گردند که بتوانند امنیت مجازی آن ها تامین کنند.

از آنجایی که این رشته یک کار بسیار تخصصی و جدید در ایران محسوب می شود و افراد کمی نسبت به سایر شغل های مرسوم در ایران مشغول انجام آن هستند بنابراین می توان حدس زد پول خوبی پس از دیدن آموزش هک با پایتون در انتظار کسانی است که متخصص شوند.

متخصص شدن به این معنی است که بتوانند خود تست نفوذ انجام دهند، باگ های سایت و شبکه را بیابند و آنها را برطرف کنند. از طرفی با پایش سایت و طریق موارد امنیتی بتوانند مانع از ورود غیر مجاز دیگران، چه ایرانی و چه خارجی شوند.


قفل

شاید گاهی در اخبار می شنوید که دانشمندان ایرانی موفق به خنثی کردن حمله سایبری به مراکز امنیتی ایران از جمله مراکز انرژی هسته ای شده اند. این دانشمندان در واقع همان کسانی هستند که روزی مانند من و شما حس کرند که نیاز به آموزش در این زمینه را دارند و سراغ آن رفتند. حال که امکان آموزش هک با پایتون برای شما فراهم شده و بدون نیاز به حضور در کلاس حضوری می توانید از آن بهره مند شوید، چرا دنبال علاقه خود نروید؟ علاقه ای که می تواند آینده شما را نیز بسیار تامین کند.


خلاصه کلام

در نهایت بهتر است جمع بندی کلی از داستان شیرین هک با پایتون را بگوییم تا جمع بندی نهایی را انجام دهیم.ما در این مقاله قصد نداشتیم مانند بسیاری از سایت های دیگر به توضیح کلی بپردازیم و یا مثالی از آموزش هک با پایتون را خدمت شما ارائه دهیم. با توجه به جزئیاتی که در ابتدا و در دید اول یک توضیح واضحات محسوب می شد، چشم شما را به واقعیاتی باز کند که زیر این موارد ساده خوابیده بودند.

منبع: مکتب خونه


دانستنی های هک با پایتون

 

فاطمه مقاره

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
28/11/20
ارسال ها
562
امتیاز واکنش
4,290
امتیاز
228
محل سکونت
حس عجیب
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
یکی از این موارد را می توانیم اشاره به این نکته دانست که هک شاید در ذات خود یک کار کثیف و زشت محسوب شود اما این کار باعث بالا بردن امنیت سایت ها می شود و آن هم با نفوذ و مشخص کردن راه های نفوذ به سایت.

در کلام بهتر این هکرهای بد بودند که باعث رشد و پیشرفت مفهوم امنیت سایت ها شدند و سپس از نواده های آن ها هکرهای کلاه سفید به وجود آمدند. پس بیایید با هم از آدم بدهای داستان تشکر کنیم.

علاقه، یادتان نرود
در این داستان شیرین آموزش هم با پایتون هرچه را که گفتیم به جا بود و به نظر لازم می آمد. اما از یک چیز اصلی حرف نزدیم. آن هم علاقه است. باید شما بدانید آیا به این کار علاقه دارید یا نه؟ زیرا هرچه این کار زیبا، پر سود و پر طرفدار باشد اما اگر قلبا به آن علاقه نداشته باشید شما را بیشتر به سمت از دست دادن عمرتان سوق می دهد تا موفقیت.

باید بدانید اگر علاقه به هکر شدن دارید. آیا این علاقه تان ناشی از ژست هکرها در فیلم هاست یا نه؟ ای نکته واقعا یک نکته بسیار حساس و مهم محسوب می شود تا در ادامه آموزش هک با پایتون ناخودآگاه به سمت هکرهای کلاه صورتی کشیده نشوید و بتوانید فایده ای برای خود و جامعه خود داشته باشید. البته با داشتن درآمد بالا.

منبع: مکتب خونه


دانستنی های هک با پایتون

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا