خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر قسمت اول فصل دوم انیمیشن «عشق، مرگ و ربات‌ها» شما را از جاروبرقی‌های رباتیک قاتل نترسانده است، می‌توانید خبر عرضه Jet Bot AI Plus، پیشرفته‌ترین جاروبرقی رباتیک سامسونگ، را به فال نیک بگیرید.

به‌گزارش Cnet، این جاروبرقی فوق‌پیشرفته که البته امیدواریم نیت پلیدی در سر نداشته باشد، به قیمت ۱۲۹۹ دلار عرضه شده است و مطمئنا انتخاب مقرون‌به‌صرفه‌ای نیست. بااین‌حال، قابلیت‌های بسیار پیشرفته آن مانند نقشه‌برداری و مسیریابی «لایدار» (lidar)، سطل آشغال خودتخلیه‌شونده و اخطار هپا این قیمت گزاف را توجیه می‌کند.

این جاروبرقی رباتیک دوربینی دارد که به‌گفته سامسونگ، در تشخیص وسایل و موانع احتمالی روی زمین نظیر ظرف غذای حیوانات و لباس به‌کار می‌رود. کاربران حتی می‌توانند با استفاده از این دوربین اوضاع خانه را از راه دور زیرنظر بگیرند. از دیگر توانایی‌های جالب این ربات امکان ردیابی لحظه‌ای آن هنگام کار و تعیین نقاط ممنوعه برای اتاق‌هایی است که نمی‌خواهید این ربات به آنجا وارد شود.

تمام این ویژگی‌ها در عین هیجان‌انگیزبودن، باعث افزایش قیمت این جاروبرقی هوشمند شده است. به‌همین‌دلیل، کاربرانی که فقط دنبال جاروبرقی با قابلیت تخلیه خودکار هستند، می‌توانند سراغ Roomba i3 Plus محصول شرکت iRobot بروند که ۶۰۰ دلار قیمت دارد. این مدل جاروبرقی فاقد قابلیت نقشه‌برداری پیشرفته است و نمی‌توان آن را طوری تنظیم کرد که فقط اتاق‌های خاصی را تمیز کند. افزون‌براین، احتمال تبدیل‌شدن آن به ربات قاتل هم به‌مراتب کمتر است.

منبع: زومیت


پیشرفته‌ترین جاروبرقی رباتیک سامسونگ عرضه شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا