خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

AMIR85

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
1/3/21
ارسال ها
623
امتیاز واکنش
6,176
امتیاز
263
زمان حضور
19 روز 12 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
وزیر خارجه افغانستان در دیدار با همتای پاکستانی خود گفت که پناهگاه‌ها و منابع مالی طالبان در پاکستان باید مسدود شود و این گروه را به مشارکت واقعی در روند صلح تشویق کند.
به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه افغانستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که «حنیف اتمر» در دیدار با «شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان درباره تقویت همکاری‌های منطقه‌ای در راستای موفقیت روند صلح افغانستان گفت‌وگو کرده است.

در این دیدار همچنین وزیر خارجه افغانستان درباره نحوه همکاری عملی پاکستان با کشورش در مبارزه مشترک با تروریسم و تامین صلح و ثبات پایدار در افغانستان نیز تبادل نظر کرده است.

بر اساس این بیانیه، اتمر اظهار داشت که جنگجویان خارجی و شبکه‌های تروریستی منطقه‌ای و بین‌المللی در کنار طالبان در افغانستان حضور دارند و آن را تهدیدی بزرگ برای منطقه و جهان دانست.

در این بیانیه آمده است که وزیر خارجه افغانستان در ادامه نیز بر همکاری عملی کشورهای منطقه بویژه پاکستان در خصوص بستن پناه‌گاه‌ها و منابع تامین طالبان و تشویق این گروه برای از سرگیری مذاکرات معنادار و یافتن راه‌حل سـ*ـیاسی در راستای موفقیت روند صلح افغانستان، تأکید کرد.


از سوی دیگر، وزارت خارجه پاکستان نیز در بیانیه‌ای نوشت: قریشی در این دیدار تاکید کرده است که سران افغان باید هرچه زودتر برای ایجاد یک دولت فراگیر به یک توافق سـ*ـیاسی دست یابند.

وزیر خارجه پاکستان اظهار داشت که دولت اسلام‌آباد خواستار برقراری صلح و تامین امنیت در افغانستان است و تاکید کرد که دولت کابل باید اتهام‌زنی را متوقف کند زیرا این اقدام به نفع منطقه نیست.

منبع:تسنیم


اتمر در دیدار با قریشی: پاکستان پناهگاه‌ها و منابع مالی طالبان را مسدود کند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا