خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

goli.e

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/20
ارسال ها
485
امتیاز واکنش
3,639
امتیاز
228
زمان حضور
48 روز 13 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
امیلی بت ریکاردز (Emily Bett Rickards) یک بازیگر کانادایی است که بیشتر به خاطر بازی درخشانش در نقش فیسلیتی اسموک در سریال Arrow می شناسند. او همچنین ستاره سریال های اسپین افی همچون The Flash, Vixen, Legend of Tomorrow و Supergirl می باشد. او همچنین نقش های درخشانی در فیلم هایی همچون Flicka: Country Pride و Cowgirls‘n Angels: Dakota’s Summer داشته است.
امیلی بت ریکاردز در 24 جولای 1991 در بریتیش کلمبیا به دنیا آمده است و مادر او دکتر دیان گریگ، روانپزشکی در ونکوور می باشد.
ریکاردز از همان سنین کودکی مسیر زندگی خود را مشخص کرد و به سمت تئاتر ، موسیقی و رقص روی آورد.
ریکاردز پس از پایان دوره دبیرستان خود به مطالعه‌اش در مدرسه فیلم ونکوور ادامه داد.
امیلی اولین کار حرفه ای خود را بازی حضور در یک موزیک ویدیو به نام Never Gonna Be Alone از Nickelback’s در سال 2009 آغاز کرد.
او پس از بازی در چند نقش کوچک در تلویزیون توانست به نقش فیسیلتی اسموک در سریال ارو دست یابد. او در واقع در ابتدا فقط برای بازی در یک قسمت قرار داد بسته بود اما آنقدر خوب و توانمند در این نقش ظاهر شد که عوامل سازنده او را نگه داشتند و تبدیل به یکی از نقش های اصلی سریال کردند. او آنقدر در این نقش خوش درخشید که در بین طرفداران نیز محبوبیت زیادی پیدا کرد و حتی از این شخصیت در سریال های دیگر دی سی از جمله فلش نیز استفاده شد.
ریکادرز در فیلم سینمایی Slumber ساخته سال 2016 در کنار بازیگرانی همچون مگان رات ، لولو ویلسون، جسیون لیلس ، ریچارد هارمون و کریس مالکی ایفای نقش کرد .

ثروت و درآمد امیلی بت ریکاردز
با موفقیت روز افزون امیلی در سریال ارو دستمزد او نیز روز به روز افزایش می یافت. بر اساس گزارش های مختلف ، او در حال حاضر بین 800 تا 900 هزار دلار دستمزد دارد و ثروت خالص او به 2 میلیمون دلار می رسد. این در حالی است که او سال به سال پر کار تر می شود و در پروژه های جدید زیادی حضور دارد که باعث افزایش حقوق او در آینده می شود.

زندگی شخصی امیلی بت ریکاردز
امیلی بیشتر دوست دارد در اوقات فراغت و استراحت ، وقتش را با دوستانش بگذراند ، چیزی که با مراجعه به صفحه اینستاگرام او نیز می توان فهمید. چیزی دیگری که از اینستاگرام او می توان فهمید ، علاقه به حیوانات از جمله سگ می باشد. البته از سفر کردن با دوستانش نیز لـ*ـذت می برد.
.
.
منبع:جی دی


بیوگرافی امیلی بت ریکاردز | بازیگر

 
  • تشکر
Reactions: LIDA_M

goli.e

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/20
ارسال ها
485
امتیاز واکنش
3,639
امتیاز
228
زمان حضور
48 روز 13 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
00000 11
Emily Bett Rickards HVFFATL2017OTA ALS 46 (24895318708) (cropped)
unnamed


بیوگرافی امیلی بت ریکاردز | بازیگر

 
  • تشکر
Reactions: LIDA_M
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا