خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
شایعه: می پد 5 پرو شیائومی با اسنپدراگون ۸۷۰ روانه‌ی بازار خواهد شد
نویسنده: یاشار فتحعلی زاده
شنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰

اطلاعاتی منتشر شده است که اگر صحت داشته باشد، نسخه‌ی استاندارد سری مد پد 5 شیائومی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۰ و نسخه‌ی پرو از اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده خواهد کرد.
انتظار می‌رود شیائومی طی هفته‌های آینده جدیدترین تبلت‌های خود را رونمایی کند؛ محصولاتی که از نظر کیفیت ساخت و مشخصات سخت‌افزاری در رده‌ی پریمیوم قرار می‌گیرند و اگر شایعات صحت داشته باشند، تحت سری می پد ۵ شیائومی روانه‌ی بازار خواهند شد.
می‌دانیم شرکت چینی حداقل برای معرفی دو تبلت آماده می‌شود و اطلاعاتی که GSMArena منتشر کرده است، چنین موضوعی را تأیید می‌کند. مدل بالارده‌ی سری با نام می پد ۵ پرو به بازار خواهد آمد و گویا دارای شماره مدل M2105K81C است و از ارتباطات 5G پشتیبانی می‌کند. این مدل مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود. برای مدل استاندارد در نظر گرفته شده است که تنها از راه Wi-Fi قادر به اتصال به اینترنت باشد و از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۰ بهره ببرد.
در گزارش‌های قبلی اشاره شده بود که مدل استاندارد از تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک استفاده خواهد کرد که از اسنپدراگون ۸۶۰، توان پردازشی بالاتری دارد؛ اما شیائومی در نظر گرفته است که از تراشه‌ی کوالکام برای تبلت‌های پریمیوم خود استفاده کند. از مشخصات سخت‌افزاری دیگری که در مورد می پد ۵ پرو می‌دانیم برخورداری از صفحه‌نمایشی ۱۱ اینچ است؛ البته مشخص نشده که دقیقا چه پنلی استفاده خواهد شد.
در برخی از شایعات آمده که می پد ۵ پرو دارای پنل LCD است؛ اما گزارش‌های دیگر به برخورداری محصول شیائومی از پنل OLED اشاره داشته‌اند. در هر صورت رزولوشن صفحه‌نمایش می پد ۵ پرو شیائومی به ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می‌رسد و دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی خواهد بود.
پشتیبانی کند. همچنین امکان اتصال کیبورد برای می پد ۵ پرو در نظر گرفته شده است تا کاربر امکان استفاده‌ی گسترده‌تری از تبلت شرکت چینی داشته باشد و از آن مانند لپ‌تاپ استفاده کند. گزارش GSMArena به ظرفیت باتری تبلت معرفی‌نشده‌ی شیائومی پرداخته است و ذکر می‌کند که می پد ۵ پرو دارای باتری با ظرفیت ۸۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

نظر شما کاربران در مورد این محصول شیائومی چیست؟ آیا علاقه‌مند به خرید می پد ۵ پرو هستید یا مدل استاندارد این سری را می‌پسندید؟ نظر خود را با اعضای دیگر زومیت در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

زومیت


شایعه: می پد 5 پرو شیائومی با اسنپدراگون ۸۷۰ روانه‌ی بازار خواهد شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا