- عضویت
- 5/8/20
- ارسال ها
- 1,055
- امتیاز واکنش
- 26,343
- امتیاز
- 368
- سن
- 20
- محل سکونت
- ツ☁️
- زمان حضور
- 51 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
#معماری
نام پروژه: بوتیک ساعت ریچارد میل
آدرس دقیق پروژه: تهران،خیابان فرشته،مجتمع تجاری فرشته
دفتر معماری: مهندسین مشاور دش
معمار: سیدمجتبی میرحسینی، رضا اسلامی
تیم طراحی: امین رضا زاده
تاریخ طراحی: مهر ماه 1397
تاریخ اجرا: دی ماه 97 الی اردیبهشت 98
مساحت طبقه همکف: 20متر مربع
مساحت کل ساخته شده: 40 متر مربع
نوع ساختمان: تجاری
جوایز : راه یافته به مرحله دوم مسابقه معمار سال 98
متریال های اصلی: گچ،شیشه،موکت
موضوع طراحی بوتیک ساعت ریچارد میل، یک گالری ساعت گران قیمت با مشتریان محدود بوده است،سوالی که در ابتدای فرآیند طراحی برای ما به وجود آمد و طراحی ما بر اساس این سوال شکل گرفت این بود که برای نمایش یک ساعت گرانبها،چگونه می توان ویترین طراحی کرد؟ آیا اصولاً وقتی تعداد مشتریان اینقدر محدود هستند، ویترین و نمایش کالای قابل فروش در نمای بیرونی آن، موضوعیت دارد؟
بر همین اساس تصمیم گرفتیم ویترین به معنی متداول آن را از پروژه حذف کنیم و کل ماهیت طراحی داخلی آن را به عنوان ویترین در نظر بگیریم و کل اجزای داخلی به سوی محل نمایش ساعت ها اشاره کنند.
فرم نهایی این پروژه حاصل همین تلاش برای متمرکز کردن کلیت داخلی فضا به استند نمایش ساعت هاست، همچنین انتخاب رنگ سیاه برای بدنه داخلی و همچنین نورپردازی با تمرکز روی استند در جهت دستیابی به همین هدف بوده است. مشتری پس از ورود به بوتیک به سمت ویترین راهنمایی می شود تا ساعت های انتخاب شده، روی استند طراحی شده، زیر نور مناسب به وی نشان داده شوند، با تاریک کردن فضاهای دیگر و خالی نگه داشتن بقیه دیوارها و سایر اجزای معماری، تمرکز مشتری و فروشنده روی جزئیات و اجزای ساعت خواهد بود.
منبع: آرل
نام پروژه: بوتیک ساعت ریچارد میل
آدرس دقیق پروژه: تهران،خیابان فرشته،مجتمع تجاری فرشته
دفتر معماری: مهندسین مشاور دش
معمار: سیدمجتبی میرحسینی، رضا اسلامی
تیم طراحی: امین رضا زاده
تاریخ طراحی: مهر ماه 1397
تاریخ اجرا: دی ماه 97 الی اردیبهشت 98
مساحت طبقه همکف: 20متر مربع
مساحت کل ساخته شده: 40 متر مربع
نوع ساختمان: تجاری
جوایز : راه یافته به مرحله دوم مسابقه معمار سال 98
متریال های اصلی: گچ،شیشه،موکت
موضوع طراحی بوتیک ساعت ریچارد میل، یک گالری ساعت گران قیمت با مشتریان محدود بوده است،سوالی که در ابتدای فرآیند طراحی برای ما به وجود آمد و طراحی ما بر اساس این سوال شکل گرفت این بود که برای نمایش یک ساعت گرانبها،چگونه می توان ویترین طراحی کرد؟ آیا اصولاً وقتی تعداد مشتریان اینقدر محدود هستند، ویترین و نمایش کالای قابل فروش در نمای بیرونی آن، موضوعیت دارد؟
بر همین اساس تصمیم گرفتیم ویترین به معنی متداول آن را از پروژه حذف کنیم و کل ماهیت طراحی داخلی آن را به عنوان ویترین در نظر بگیریم و کل اجزای داخلی به سوی محل نمایش ساعت ها اشاره کنند.
فرم نهایی این پروژه حاصل همین تلاش برای متمرکز کردن کلیت داخلی فضا به استند نمایش ساعت هاست، همچنین انتخاب رنگ سیاه برای بدنه داخلی و همچنین نورپردازی با تمرکز روی استند در جهت دستیابی به همین هدف بوده است. مشتری پس از ورود به بوتیک به سمت ویترین راهنمایی می شود تا ساعت های انتخاب شده، روی استند طراحی شده، زیر نور مناسب به وی نشان داده شوند، با تاریک کردن فضاهای دیگر و خالی نگه داشتن بقیه دیوارها و سایر اجزای معماری، تمرکز مشتری و فروشنده روی جزئیات و اجزای ساعت خواهد بود.
منبع: آرل
پروژه بوتیک ساعت ریچارد میل
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com