خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,573
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:خبر گذاری مهر

داور تنیس روی میز گفت: به‌عنوان اولین داور خانم ایرانی در رقابت‌های المپیک توکیو حضور خواهم یافت و امیدوارم نماینده خوبی برای تنیس روی میز ایران باشم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، برای نخستین بار داوری از جامعه بانوان ایران در بازی‌های المپیک حضور پیدا خواهد کرد. سیمین رضایی در رشته تنیس روی میز در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به قضاوت خواهد پرداخت و بدون تردید قرار گرفتن وی در میان داوران زن المپیک باعث افتخار کشورمان خواهد بود.
نیاز به عملکرد مثبت و بالاترین مدرک برای حضور در المپیک
سیمین رضایی درباره حضورش در رقابت‌های المپیک توکیو به خبرنگار ورزش آنا اظهار کرد: خوشبختانه از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز به عنوان یکی از هشت سهمیه داوری آسیا انتخاب شدم و این فرصت را خواهم داشت تا بتوانم به قضاوت بپردازم. کسانی برای قضاوت در المپیک انتخاب می‌شوند که مدرک «بِلوبِج» که بالاترین مدرک جهانی برای قضاوت داوری است را در اختیار داشته باشند و من این مدرک را به دست آورده‌ام.
وی ادامه داد: البته علاوه بر داشتن مدرک جهانی، عملکرد داوران در چهار سال گذشته از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد. من در سال‌های اخیر در رقابت‌های مهمی از جمله چندین مسابقه قهرمانی جهان، آسیا، بازی‌های آسیایی جاکارتا و مسابقات تورهای جهانی سطح یک در مراحل نیمه‌نهایی و فینال قضاوت داشتم و چون در المپیک ریو داور فعالی نداشتیم، تمام هدفم حضور در المپیک توکیو بود که این اتفاق مهم رخ داد و امیدوارم نماینده خوبی برای تنیس روی میز ایران باشم.
داور بین‌المللی تنیس روی میز ایران در مورد اینکه چه سمت‌هایی دارد، عنوان کرد: در فدراسیون جهانی تنیس روی میز عضو اصلی کمیته قوانین هستم و در کنفدراسیون آسیا نیز عضو اصلی کمیته فنی و داوران به شمار می‌روم. ضمن اینکه ایران در هیئت ژوری المپیک، افشین بدیعی را به عنوان یکی از اعضا می‌بیند.
تذکر به داور باعث المپیکی شدن عالمیان شد
وی درباره اینکه او در المپیکی شدن نیما عالمیان و کسب سهمیه تنیس روی میز ایران تأثیر داشته، تصریح کرد: در رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا که در اسفند سال گذشته در قطر برگزار شد، به عنوان سرداور حضور داشتم. در دیدار فینال داور به اشتباه به نیما عالمیان اخطار داد که باعث اعتراض سرمربی عالمیان شد. یکی از همکارانم را نزد داور فرستادم تا به وی اشتباهش را تذکر دهد. این موضوع باعث شد تا نماینده کشورمان اخطار بی‌مورد نگیرد و نهایتاً موفق به کسب سهمیه المپیک شود.


اولین نماینده داوری ایران در المپیک هستم/ تذکرم به داور عامل صعود عالمیان به المپیک شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا