خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پارس فوتبال
گفته می شود فیلم مستند زندگی روبرتو باجو با نام دم اسبی آسمانی در تاریخ ۲۶ می (۵ روز دیگر) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد و در این فیلم به جنبه مختلف زندگی اسطوره ایتالیایی پرداخته می شود. به گزارش فوتبال ایتالیا، امروز در یک کنفرانس خبری به مناسبت پخش این فیلم مستند، باجو دقایقی با خبرنگاران صحبت کرد:

اگر دست خودم بود این پیشنهاد ساخت فیلم را قبول نمی کردم زیرا کمی خجالت می کشم و داستان زندگی من واقعا جذاب نیست. مدیربرنامه ام ویتوریو پترونه مرا قانع کرد.

این فیلم بخش کودکی زندگی بودای کوچک را نیز پوشش می دهد که در آن گفته می شود وی ابتدا با پدرش رابـ*ـطه پیچیده ای داشته زیرا او سخت گیر بوده است:

در ابتدا پدرم را مثل دشمنم می دیدم اما برعکس او پایه های شخصیت مرا ساخت و یادم داد که هرگز تسلیم نشوم. من به شدت قدردان او هستم. گاهی ما عشق و حمایت و مراقبت والدین خودمان را به عنوان یک کودک درک نمی کنیم اما با گذشت زمان مسائل را از دید آنها می بینیم. خیلی ها را می شناسم که با والدینشان دچار مشکل بوده اند و امیدوارم بتوانند این رابـ*ـطه را بازسازی کنند.

روبرتو باجو همچنین گفت که یک زن پیشخدمت سیاهپوست الهام بخش او برای مدل دم اسبی موهایش بوده است:

یک زن پیشخدمت سیاهپوست در هتل بود که موهایش را به طور شگفت انگیزی بافته بود. با هم صحبت کردیم و دو ساعت بعد او نزد من آمد و موهای فرفری مرا به آن شکل درآورد. واقعا برای سرگرمی این کار را کردم. وقتی موهایم خیلی بلندتر شد، با کش پشت موهایم را بستم اما هرگز فکر نمی کردم روزی این مدل مو نمایانگر من باشد.

مستند نتفلیکس هم با اشاره به همین مدل موی باجو، به نام دم اسبی آسمانی است.


روبرتو باجو: یک زن پیشخدمت سیاهپوست الهام بخش مدل موهای من بود

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا