خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع: گزارش بازی
این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

اولین خرید تابستانی آرسنال

تیم فوتبال آرسنال نونو تاوارس، مدافع تیم ملی زیر ۲۱ سال پرتغال را به خدمت گرفت. توپچی‌ها با پرداخت مبلغ ۷ میلیون یورو با بازیکن ۲۳ باشگاه بنفیکا قراردادی طولانی مدت منعقد کردند.

رقابت آرسنال با لیون بر سر دروازه بان آژاکس

لیون فرانسه رقیب آرسنال برای جذب آندره اونانا، دروازه‌بان آژاکس آمستردام شد.

به گزارش فوتبال لندن آرسنال علاقه‌مند است اونانا، دروازبان تیم آژاکس را به خدمت بگیرد، اما نگران آن است که این دروازه‌بان ترجیح بدهد راهی لیون شود.

توپچی‌ها می‌خواهند تابستان امسال یک دروازه‌بان جدید به خدمت بگیرند و اونانا هدف شماره یک آن‌ها است، اما لیون هم از مشتریان این دروازه‌بان است.

مزیت لیون بر آرسنال این است که این تیم فرانسوی می‌تواند فرصت حضور در رقابت‌های اروپایی را برای این دروازه بان کامرونی فراهم کند. از سوی دیگر با توجه به این که فصل گذشته برند لنو، سنگربان اصلی آرسنال بود؛ میکل آرتتا، سرمربی این تیم نمی‌تواند پیراهن شماره یک را برای دروازه‌بان ملی پوش کامرون تضمین کند.

رقابت تاتنهام و رئال مادرید بر سر مدافع سویا

به گزارش نشریه اسپورت تیم‌های تاتنهام و رئال مادرید برای جذب ژول کوند، مدافع سویا با هم رقابت می‌کنند.

پس از جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید و انتقال احتمالی رافائل واران، مدافع فرانسوی این تیم به منچستریونایتد، کارلو آنچلوتی سرمربی جدید کهکشانی‌ها در نظر دارد خط دفاعی خود را با خرید یک مدافع جدید تقویت کند.

مادریدی‌ها ژول کوند، مدافع تیم سویا را زیر نظر دارند؛ اما از طرف دیگر تاتنهام نیز خواهان این بازیکن ۲۲ ساله است و آمادگی دارد برای جذب او مبلغ ۶۰ میلیون یورو بپردازد، مبلغی که پرداخت آن از توان رئال مادرید خارج است.


نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا