خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:سایت ورزشی
همانطور که می‌دانید، تولیدکنندگان محصولات ورزشی و سرگرمی کفش های اسکیت در انواع و مدل‌های مختلفی را طراحی، تولید و روانه بازار کرده‌اند. همین مسئله انتخاب یک کفش اسکیت مناسب را کمی سخت می‌کند. البته جای نگرانی نیست! ما در درجه می‌خواهیم این سختی را برایتان آسان کنیم و با نکاتی که برایتان می‌گوییم، می‌توانید با خیال راحت کفش اسکیت بخرید.

۱. برند کفش اسکیت

از برندی خرید کنید که بتوانید خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی کفش اسکیت‌تان را با دقت و پیگیری هر چه بیشتر انجام دهد. این خدمات پس از فروش باعث می‌شود اگر چرخ یا قطعه‌ای کوچک از کفش اسکیتتان خراب شد، مجبور نباشید کل کفش را دور بیندازید یا به خرج اساسی خرید دوباره کفش بیفتید. در ادامه، برخی از مطرح‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای کفش اسکیت در بازار ایران را معرفی می‌کنیم.

  • کفش اسکیت رولربلید (Rollerblade)
درواقع رولربلید، یک کفش اسکیت درون خطی (inline skating)، و محصول ایتالیا است. انواع اسکیت در سبک‌های مختلف تفریحی، تناسب انـ*ـدام، نمایشی و … برای کودکان و بزرگسالان توسط برند رولر بلید طراحی و ساخته شده است. شما می‌توانید انواع کفش اسکیت های برند رولربلید را از شروع قیمت 450 هزارتومان در بازار ایران خریداری کنید.

  • فلایینگ اییگل (Flying Eagle)
«فلایینگ ایگل»، یکی دیگر از برندهای مطرح در تولید کفش اسکیت است. این برند تحت لیسانس کشور اسپانیا و تولیدشده در کشور چین است. مرغوبیت و کیفیت محصولات فلایینگ ایگل باعث شده تا طرفداران بسیاری در سراسر جهان کسب کند. شما می‌توانید، مدل‌های مختلفی از کفش اسکیت فلایینگ ایگل را در بازار ایران با شروع قیمت یک میلیون تومان خریداری کنید.
اسکیت کفشی فلاینگ ایکل

  • کفش اسکیت سبا (Seba)
برند سبا، اختراع و تولید یکی از قهرمانان سابق ورزش اسکیت به نام « Sebastien Lafargue»، است. تولیدات این برند جهانی، از کیفیت و مرغوبیت قابل توجهی برخوردار است و اکثر ورزشکاران با استفاده از محصولات سبا، به شهرت و پیشرفت بیشتر آن دامن زده‌اند. تخصص سبا تولید کفش های اسکیت فری استایل است.

مشاهده کفش اسکیتی سبا

برندهای دیگری از کفش اسکیت در بازار ایران به فروش می‌رسد که به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا نظر مصرف‌کنندگان را جلب کرده است. از جمله این کفش های اسکیت می‌توان به «کفش اسکیت ساکریس»،کفش اسکیت جاکس (Jux)، کفش اسکیت این‌لاین (inline)، کفش اسکیت «Little Train Toy»، کفش اسکیت راکس (Roces)، کفش اسکیت فیلا (Fila)، کفش اسکیت «Bont»، کفش اسکیت «استریت رانر» و کفش اسکیت «کارامان»، اشاره کرد.

۲. جن.سیت فردی که قرار است از کفش اسکیت استفاده کند

کفش اسکیت مخصوص مرد و زن

کفش اسکیت هم مانند بسیاری از کالاها در انواع مختلف تولید می‌شود. کفش اسکیت مردانه، زنانه، دخترانه و پسرانه! همانطور که در خرید برخی از کالاها توجه به جنسیت فرد استفاده کننده مهم است، در خرید و انتخاب یک کفش اسکیت مناسب هم توجه به این نکته ضروری است. مثلا فردی که قرار است از کفش اسکیت استفاده کند، زن است یا مرد؟ دختر است یا پسر! سازندگان کفش اسکیت با تعیین جنسیت مصرف‌کنندگان، کفش اسکیت مناسب را در اندازه، طرح و رنگ‌های مناسب تولید می‌کنند.

درواقع مدل‌های مردانه برای پا و اندازه یک مرد طراحی و تولید شده است. بدیهی است که مدل‌های زنانه هم مخصوص خانم‌ها طراحی و ساخته شده است. معمولا در کفش اسکیت زنانه، دکمه‌های سردست کمی پایین‌تر از مدل‌های مردانه است. این کار به دلیل ایجاد تناسب بهتر با آناتومی زنان انجام می‌شود. برخی از تولیدکنندگان در کفش اسکیت‌ هایی که مخصوص خانم‌ها می‌سازند، برای راحتی پا و هماهنگی کفش با آناتومی زنان قسمت رویه را کمی پهن‌تر طراحی و تولید می‌کنند.

کفش اسکیت مشترک (زنانه و مردانه)

در مدل‌های مشترک آقایان و خانم‌ها هم که خوشبختانه می‌توانید انواع آن را در بازار مشاهده کنید، طراحی بر اساس اندازه مردان انجام شده ولی ساخت آن به گونه‌ای است که هم زنان و هم مردان مشترکا می‌توانند از آن استفاده کنند. این مدل‌ها بیشتر زمانی به درد می‌خورد که کفش اسکیت‌ مخصوص زنان در بازار کم باشد یا طرح دلخواه را نتوانید پیدا کنید.

کفش اسکیت مخصوص بچه‌ها (دختر و پسر)


و اما کفش اسکیت مخصوص دختران و پسران؛ اندازه و تناسب بین کفش اسکیت های دخترانه و پسرانه یکسان و مشابه است، تنها تفاوتی که بین آن‌ها مشاهده می‌شود، در رنگ‌آمیزی است. جالب است بدانید، کفش اسکیتی که برای بچه‌ها (دختر و پسر)، تولید می‌شود، معمولا قابلیت تنظیم اندازه دارد.

یعنی شخص استفاده کننده می‌تواند، اندازه آن را با توجه به پای خود تغییر دهد. در این میان با توجه به رنگبندی بین کفش اسکیت دختران و پسران تفاوت ایجاد می‌شود. مثلا کفش اسکیت به رنگ‌های آبی، سبز و قرمز بیشتر برای پسربچه‌ها و رنگ‌های بنفش، صورتی و سفید برای دختربچه‌ها خریداری می‌شود. (البته معمولا). بهتر است خیلی هم خودتان را درگیر تعلق رنگی مشخص به یک جن.سیت نکنید!


مشاهده پرفروش‌ترین کفش‌های اسکیت

۳. انواع اسکیت در انتخاب کفش اسکیت مناسب، مهم است


اسکیت یک ورزش و فعالیت پرتحرک و هیجانی است و دوستداران آن در رشته‌های مختلف اسکی فعالیت می‌کنند. همانطور که قبلا هم گفتیم، بعضی از کفش‌ های اسکیت نوع خاص هستند، یعنی برای استفاده ویژه و خاصی مانند اسکیت تهاجمی، اسکیت هاکی، اسکیت سرعت و … طراحی و ساخته شده است. برخی دیگر از کفش‌ های اسکیت هم برای استفاده همه علاقه‌مندان به اسکیت از مبتدی گرفته تا حرفه‌ای مانند اسکیت تفریحی عمومی یا اسکیت شهری تولید شده است. بنابراین انتخاب یک کفش اسکی مناسب، پس از بررسی و تحقیق در مورد برند و جنس فرد استفاده کننده، به نوع استفاده‌ای که از آن می‌شود، یا نوع اسکیت بستگی دارد.

به طور کلی اگر اسکیت‌باز مبتدی و تازه‌کار هستید، بهتر است برای خرید یک کفش اسکیت مناسب حتما به چرخ‌های آن دقت کنید، معمولا سایز چرخ‌ها بیین ۷۸ تا ۸۰ میلی‌متر است که از بالا رفتن بیش از حد سرعت هنگام حرکت جلوگیری کرده و همواره سرعت را در سطح پایین نگه می‌‌دارد. همچنین کنترل تعادل با این سایز از چرخ‌ها راحت‌تر است.

۴. برای خرید کفش اسکیت، هزینه زیادی نپردازید

در صورتی که به اسکیت علاقه‌مندید و دوست دارید این ورزش را به صورت مداوم و حرفه‌ای دنبال کنید، پرداخت هزینه بالا برای خرید کفش اسکیت، منطقی است. اما اگر با دیدن دوستان یا آشنایانتان هنگام اسکیت‌ هیجان‌زده شده و تصور می‌کنید به این ورزش تفریحی علاقه‌ دارید، هرگز هزینه زیادی برای خرید یک کفش اسکیت گران‌قیمت نپردازید. چون احتمال این که پس از مدتی از اسکیت زده شوید، علاقه خود را از دست دهید یا فرصت استفاده از آن‌ها را نداشته باشید، بسیار زیاد خواهد بود.


معرفی کفش اسکیت ورزشی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا