خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی - از آغاز اردوی پیش فصل رئال مادرید، شش روز و هشت جلسه گذشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مارکا، آنتونیو پینتوس در راس برنامه های پیش فصل رئال مادرید است زیرا او در 8 جلسه تمرینی آغاز پیش فصل این تیم نقش اصلی را داشته و تاکنون مربی بدنسازی جدیدی منصوب نشده است.

کاپیتان جدید رئال مادرید: مطمئنم که فصل آینده فاتح جام خواهیم شد

خبر مرتبط

زیر نظر کارلو آنچلوتی، پینتوس در کانون توجهات قرار دارد زیرا وظیفه او این است که اطمینان حاصل کند که لوس بلانکوس دیگر دچار بحران آسیب دیدگی نخواهد شد؛ بحرانی که باعث شد این تیم نتواند از تمام پتانسیل خود در دو سال گذشته بهره ببرد. از هشت جلسه مذکور، دو جلسه دوتایی انجام شده است و حسن ختام هفته اول از تمرینات پیش فصل، انجام یک مسابقه تمرینی برابر فوئنلابرادا خواهد بود. این اولین مسابقه تدارکاتی رئالی هاست و قرار است آن ها روز 25 ژوئیه در اسکاتلند نیز به مصاف رنجرز بروند.

پینتوس در همان چند روز ابتدایی حضور در تمرینات جدید پیش فصل رئال، نقش پر رنگی داشته است. اگرچه هنوز یک روز تعطیل ندارند و حجم کار در مراحل اولیه پیش فصل بالا و مهم است. عملکرد وی بر این پایه بوده است که بازیکنان به تقویت ذخایر انرژی خود نیاز دارند.

خبرهای خوب درباره وازکز و کارواخال:

در حال حاضر همه چیز طبق برنامه پیش می رود و هیچ دغدغه ای در رابـ*ـطه با مصدومیت ها و جراحات وجود ندارد. فقط ایسکو در چند جلسه تمرینی اول به دلیل مشکل شخصی غایب بود، در حالی که مارتین اودگارد روز سه شنبه دچار مصدومیتی جزئی از ناحیه پا شد. لوکا یوویچ روز شنبه جدا از گروه و به صورت انفرادی کار کرد، در حالی که لوکاس وازکز و دنی کارواخال پس از مصدومیتی که در اواخر فصل گذشته گریبانگیرشان شد، کار خود را با محدودیت های خاصی آغاز کردند. به نظر می رسد کارلتو با بررسی دقیق بحران مصدومیت ها و لطماتی که مادریدی ها از این بابت در فصل گذشته متحمل شدند، ضمن سپردن ماموریت حل این بحران به پینتوس، برنامه مخصوصی را در این مورد دنبال می کند تا لوس بلانکوس در فصل پیش رو، احتمال بروز مصدومیت برای بازیکنانش را به حداقل برساند.


گزارش ویژه/ بحران مصدومیت ها و ماموریت ویژه پینتوس در تمرینات رئال مادرید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا