خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
روش‌های زیر از جمله مواردی هستند که می‌توانند خطر انفجار گوشی های هوشمند را کاهش دهند. البته بعید می‌دانیم که این روش‌ها برای جلوگیری از انفجار فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ پاسخگویی لازم را داشته باشند.

  • از شارژر با کیفیت استفاده کنید: شارژ با کیفیت و استاندارد نقش بسیار مهمی در راستای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی گوشی‌های هوشمند ایفاء می‌کند. در بسیاری از موارد دیده شده که دلیل منفجر شدن گوشی های هوشمند فقط و فقط ناشی از استفاده از شارژر بی‌کیفت بوده است. همواره سعی کنید که از شارژرهای باکیفیت، مرغوب و استاندارد به منظور شارژ باتری گوشی خود استفاده کنید.
  • از باتری مناسب و سالم استفاده کنید: همواره به سالم بودن باتری که در گوشی هوشمندتان از آن استفاده می‌کنید دقت داشته باشید. هیچ‌گاه از باتری‌های نامرغوب، ضربه خورده و غیراستاندارد یا تقلبی استفاده نکنید چرا که ممکن است منجر به منفجر شدن گوشی های هوشمندتان شود.
  • سعی کنید که زود به زود گوشی خود را به شارژ بزنید: برخی از افراد عقیده دارند که باید حتما شارژ گوشی هوشمندشان کاملا خالی شود تا پس از آن نسبت به اتصال شارژر اقدام کنند. این یک باور غلط است. سعی کنید که برای مدت زمان‌های کوتاه‌تر و دفعات بیشتری باتری دستگاه را به شارژ متصل کنید. بدین صورت گرمای تولید شده در باتری و بازه زمانی که باید باتری دستگاه این گرما را تحمل کند کاهش می‌یابد.


چگونه از منفجر شدن گوشی هوشمند جلوگیری کنیم؟

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,109
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
  • از مکانی امن به منظور شارژ باتری گوشی استفاده کنید: احتیاط شرط عقل است! بنابراین سعی کنید که همواره در مکان‌هایی گوشی خود را به شارژر متصل کنید که امنیت لازم را ارائه می‌کنند. به هیچ وجه گوشی که به شارژر متصل شده را در کنار تـ*ـخت خود و کنار سرتان قرار ندهید.
  • حداقل در حین شارژ کیس یا قاب گوشی را جدا کنید: اتصال قاب و کیس به بدنه گوشی‌های هوشمند منجر به بروز اختلال در روند خنک کاری دستگاه و تعامل بدنه آن با محیط اطراف می‌شود. بنابراین حداقل زمانی که گوشی خود را به شارژ می‌زنید، قاب یا کیس محافظ آن را جدا کنید تا بدنه دستگاه به شکل بهتری با محیط اطراف در تعامل باشد.
  • از تابش نور مستقیم آفتاب جلوگیری کنید: به مراتب دیده می‌شود که برخی افراد گوشی خود را بر روی داشبورد خودرو و تحت تابش نور مستقیم آفتاب در تابستان قرار می‌دهند. این موضوع منجر به داغ شدن بیش از اندازه گوشی و باتری آن می‌شود و احتمال منفجر شدن گوشی یا حتی بروز اختلال در عملکرد آن را افزایش خواهد داد.
  • به گوشی خود استراحت دهید: سعی کنید که تا حد امکان به گوشی هوشمندتان استراحت دهید. دیده شده که برخی از افراد در حین شارژ گوشی به انجام بازی با آن می‌پردازند. این موضوع سبب می‌شود که گرمای تولید شده در گوشی چند برابر شود. بنابراین این مسئله می‌تواند با کیفیت عملکرد باتری دستگاه آسیب رسانده و حتی احتمال منفجر شدن گوشی هوشمند را افزایش دهد.
منبع: موبایل کمک


چگونه از منفجر شدن گوشی هوشمند جلوگیری کنیم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا