خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:خبر گذاری مهر

فینال مسابقات تنیس تور جهانی زیر 18 سال در بخش دو نفره دختران و پسران برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، دیدار فینال دو نفره دختران در مسابقات تور جهانی زیر 18 سال در ارومیه برگزار شد و طی آن زوج مشکات الزهرا صفی و درسا چراغی با نتیجه ( ۲-۶ و ۲-۶ ) در مجموع ۲ بر صفر از سد ماندگار فرزامی و رومینا زینالی عبور کردند تا عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کنند. زوج فرزامی و زینالی دوم شدند. همچنین عنوان سوم مشترک به تیم های پرنیا رکن ابادی از ایران و لارا اروقو از ترکیه و تیم ‌دو نفره ترکیه رسید .
این مسابقات فردا با انجام دیدار پایانی بخش انفرادی مابین مشکات الزهرا صفی از ایران و پولات از ترکیه به پایان می رسد. در بخش دختران تنیسورهایی از کشورهای ایران، ترکیه و بلژیک حضور داشتند .
در فینال مسابقات دونفره پسران ،تیم کیان کاظمی از آلمان و علی یزدانی موقق شدند با برتری (۲-۶ و ۲-۶) مقابل تیم فادی بیدان از لبنان و انس کوچو از ترکیه قهرمان شدند و تیم حریف نائب قهرمانی را بدست آورد.
در پایان این مسابقات تیم امیر علی قوام و یونس طلاور به همراه تیم ترکیه جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.
این مسابقات فردا با برگزاری دیدار فینال انفرادی مابین کسری رحمانی و کیان کاظمی پایان می یابد. در بخش پسران تنیسورهایی از کشورهای ایران، ترکیه ، چک و لبنان حضور داشتند .
فینال مسابقات انفرادی در حالی برگزار می شود که مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان همچنین داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس این دیدارها را از نزدیک نظاره گر خواهند شد


قهرمان دختران تور تنیس تور جهانی ارومیه مشخص شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا