خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:
پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی باشگاه اتلتیکو مادرید باز هم قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد و همچنان در این تیمی مادریدی ماندگار خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دیگو سیمئونه که از سال 2011 هدایت باشگاه اتلتیکو مادرید را بر عهده گرفته است اکنون قرارداد خود را به مدت سه فصل دیگر یعنی تا سال 2024 با باشگاه اتلتیکو مادرید تمدید کرده است و اگر تا آخر این قرارداد در جمع روخی بلانکو بماند، حداقل به مدت 13 سال تمام سرمربی اتلتیکو مادرید بوده است و می تواند در تاریخ این باشگاه جاودانه شود.

غفوری از لیست استقلال خط خورد

خبر مرتبط

دیگو پابلو سیمئونه در اتلتیکو مادرید تمام جام های ممکن به جز یکی را فتح کرده است و حتی برخی از جام های بزرگ مثل لالیگا و لیگ اروپا را دو بار به دست آورده است. آن یک جامی که سیمئونه به همراه اتلتیکو مادرید هرگز موفق به فتح آن نشد، لیگ قهرمانان اروپا بود که دو بار هم در سال های 2014 و 2016 به فینال آن رسید اما هر دو بار را مقابل رئال مادرید شکست خورد و بدین ترتیب دستش از این جام کوتاه ماند.

اتلتیکو مادرید به همراه سیمئونه در فصل 2020/21 یعنی همین فصل اخیر، قهرمان لالیگا شد و به نظر می رسد که تمدید قرارداد سیمئونه هم به نوعی پاداشی برای این قهرمانی بوده است.


دیگو سیمئونه باز هم قرارداد خود را با اتلتیکو مادرید تمدید کرد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا