خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

AMIR85

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
1/3/21
ارسال ها
623
امتیاز واکنش
6,176
امتیاز
263
زمان حضور
19 روز 12 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: رهبر فرزانه و حکیم ما، «سپاه قدس» را تشکیل داد و بسـ*ـتری برای تشکیل بسیج جهانی اسلام شد.
به گزارش گروه دفاعی خبرگزتری تسنیم به نقل از روابط عمومی نیروی قدس سپاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، عصر امروز در مراسم اربعین شهادت سردار شهید سعید مجیدی که در گلزار شهدای اراک برگزار شد گفت: دشمنان بدانند ما وارثان خون سیدالشهدا و امام جماران و سربازان امام خامنه‌ای هستیم و با سربلندی، عزت و عظمت در مقابل زیاده‌خواهان، قلدران و دشمنان اسلام ایستادگی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اردوگاه باطل که در مقابل رسول‌الله و حضرت علی(ع) ایستادند و بعدها به مصاف سیدالشهدا رفتند، همچنان هم در برابر اسلام ناب صف‌آرایی می‌کنند افزود: اردوگاه باطل، فرزندان ائمه معصومین علیهم السلام و امامزادگان عشق را در کل ایران به شهادت رساندند و در مقابل امام راحل که می‌خواست اسلام ناب محمدی را زنده کند ایستادند.

سردار فلاح زاده با بیان اینکه حرکت امام راحل و انقلاب اسلامی همه نور بود، گفت: امام(ره) فرمود ما به دنبال تشکل بسیج جهان اسلام هستیم و در مقابل قلدران و قداره بندها و ظالمان می‌ایستیم و اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

وی افزود: بعد از امام خمینی(ره) رهبر فرزانه و حکیم ما، «سپاه قدس» را تشکیل داد و بسـ*ـتری برای تشکیل بسیج جهانی اسلام شد و اگر تدبیر رهبری و استراتژی امام نبود و اگر ایثار، اخلاص و خون شهدا و دعای پدران و مادران شهدا نبود همین داعش برای جمع کردن جهان تشیّع کافی بود و اگر شهدای شجاع جبهه مقاومت و مدافعان حرم نبودند داعش از افغانستان تا بنگلادش را اشغال می‌کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فرزندان سرو قامت خانواده شهدا در سیر و حرکت زندگانی خود در اردوگاه امام حسین(ع) بودند و همچون دیگر شهیدان با بصیرت و وارثان اسلام، مانند سردار شهید سعید مجیدی در جنگ‌های مختلف اسلام در برابر کفر و نفاق در کنار رسول‌الله و معصومین جنگیدند.

سردار فلاح‌زاده افزود: اولین ویژگی امثال سردار شهید مجیدی مانند حجر بن عدی، ولایت‌مداری بود، آنها هم دارای بصیرت و صبر و استقامت بودند و هم اهل ولایت، عبادت و بندگی و تحجد بودند و از همه چیزشان گذشتند و برای رضای خدا هجرت کردند.

شهید مجیدی مانند همرزم شهیدش حسن عبدالله‌زاده اهل عمل به وظیفه بودند، آن‌ها امام زمان‌شان را شناختند، وظیفه را شناختند و به وظیفه عمل کردند و مرگ سرخ را انتخاب کردند.

جانشین فرمانده نیروی قدس در پایان گفت: رهروان راه شهدا بدانند خداوند متعال در کنار خانواده شهداست، مقام شفاعت به شهدا داده و کسانی که به خانواده شهدا خالصانه و خاضعانه خدمت کنند، حواریون خدا و مورد شفاعت شهدا هستند.

گفتنی است سردار شهید سعید مجیدی به همراه همرزمش شهید حسن عبدالله‌زاده، پنجشنبه 13 خردادماه 1400 در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) در مسیر دیرالزور به تدمر سوریه در کمین نیروهای داعش به فیض شهادت نائل شدند.

منبع:تسنیم


سردار فلاح زاده: سپاه قدس بسـ*ـتری برای تشکیل بسیج جهانی اسلام شد

 
  • تشکر
Reactions: Pashaa
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا