خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

AMIR85

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
1/3/21
ارسال ها
623
امتیاز واکنش
6,176
امتیاز
263
زمان حضور
19 روز 12 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
سران کشورهای سیرالئون، نامیبیا و مالزی با ارسال پیامی خطاب به آیت‌الله رییسی پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.
به گزارش گروه سـ*ـیاسی خبرگزاری تسنیم، «جولیوس مادابیو» رییس‌جمهور سیرالئون با ارسال پیامی خطاب به آیت‌الله رییسی، رییس جمهور منتخب پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفت.

رییس جمهور سیرالئون در این پیام با اشاره به شایستگی‌های آقای رییسی در سمت قبلی به‌عنوان رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: جنابعالی نقش مهم و سهم به‌سزایی در جامعه ایران به‌عنوان یک مقام عالی در کارنامه خود به جا گذاشتید که فراموش نشدنی است.

جولیوس مادابیو با دوستانه و صمیمانه خواندن روابط بین سیرالئون و جمهوری اسلامی ایران ظرف سالیان متمادی، تاکید کرد: رجای واثق دارم که در سالیان پیش رو، روابط خوب موجود میان دو کشور بیشتر تقویت می‌شود.

رییس جمهور سیرالئون ابراز امیدواری کرد: روابط کنونی میان طرفین در سایه همکاری نزدیک و در جهت تامین منافع مشترک دو کشور و دو ملت تداوم یابد.

براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در نامبیا، «هاگه گینگوب» رییس جمهور نامبیا نیز با ارسال پیامی خطاب به آیت‌الله رییسی، رییس جمهور منتخب، از سوی خود، مردم و دولت نامبیا، انتخاب ایشان در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفته است.

رییس جمهور نامبیا در این پیام افزود: می‌خواهم از این فرصت برای تاکید بر تعهد نامبیا در جهت تحکیم روابط و همکاری دوجانبه با ایران و محکم کردن دوستی و همبستگی موجود بین دو کشور استفاده کنم.

«هاگه گینگوب» همچنین ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای رییس جمهور منتخب کشورمان، ابراز امیدواری کرد در دوران ریاست جمهوری آقای رییسی مردم ایران در جهت موفقیت و خوشبختی بیشتر حرکت کنند.

براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور ، «سلطان عبدالله رعایه الدین المصطفی بالله شاه» پادشاه مالزی هم با ارسال پیامی خطاب به آیت‌الله رییسی، رییس جمهور منتخب، انتخاب ایشان در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفته است.

پادشاه مالزی در این پیام ابراز امیدواری کرد، روابط نزدیک و برادرانه بین مالزی و جمهوری اسلامی ایران در دوره ریاست جمهوری دکتر رییسی بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: من مطمئن هستم که مالزی و جمهوری اسلامی ایران همکاری‌های قاطع خود را برای تحکیم مناسبات در سطوح عالی‌تر ادامه خواهند داد.

منبع:تسنیم


سران کشورهای مالزی، سیرالئون و نامیبیا به آیت‌الله رئیسی تبریک گفتند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا