خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

فاطمـ♡ـه

مدیر آزمایشی عکس
مدیر آزمایشی
  
عضویت
5/8/20
ارسال ها
1,057
امتیاز واکنش
26,333
امتیاز
368
سن
19
محل سکونت
ツ☁️
زمان حضور
51 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
#معماری

سنگ مرمر

این متریال نوعی سنگ آهک دگرگون شده با کانی های رنگارنگ است که کلسیت اصلی ترین کانی تشکیل دهنده آن بوده که در طی فرآیند دگرگونی متبلور و درشت تر می شود. وقتی سنگ آهک در معرض فشار و حرارت زیاد قرار می گیرد، دگرگون شده و مرمر به وجود می آید. این نوع سنگ هم به صورت یکدست و هم با رگه هایی به رنگ های متنوع یافت می شود.
رگه هایی که در آن دیده می شود به دلیل ناخالصی هایی است که در سنگ آهک اولیه وجود داشته است. تنوع رنگی این متریال به دلیل وجود موادی مانند اکسید آهن، سیلیس، میکا، سرپانتین، گرافیت و مواد آهکی در ساختار آن می باشد. مرمر با رنگ هایی یافت می شود که در دیگر سنگ های طبیعی دیده نمی شود.
به دلیل مقاومت و زیبایی بی نظیر آن، معماران و طراحان داخلی برای لوکس تر جلوه دادن طرح های اجرایی خود از آن استفاده می کنند. این سنگ لوکس به دکوراسیون داخلی شکوه و جلال می بخشد و به دلیل استحکام بالا و جذابیت زیاد ارزش سرمایه گذاری در طراحی داخلی ساختمان را دارد.

انواع سنگ مرمر

این سنگ ساختمانی و دکوراتیو انواع مختلفی دارد و دسته بندی آن با توجه رنگ انجام می شود. سنگ مرمر سفید، سبز، صورتی، آبی و غیره نمونه ای از این سنگ ها هستند. همچنین نام گذاری انواع مختلف آن بر حسب مکان استخراج نیز صورت می گیرد.
مرمر سبز عباس آباد جلفا، مرمر پرتقالی کاشمر، مرمر خلج خراسان، مرمر صورتی نقده، مرمر سبز آب باریک آذرشهر، مرمر اسفند کرمان، مرمر سبز شاهین دژ، مرمر سبز توران پشت یزد و مرمر سبز بورق یزد، تنگویه سیرجان، ده رستم بم و معادن مرمر محلات و استان فارس از معروف ترین معادن مرمر ایران می باشند.

منبع: ساختمانچی


سنگ مرمر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا