خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

goli.e

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/20
ارسال ها
494
امتیاز واکنش
3,632
امتیاز
228
زمان حضور
48 روز 13 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
آلن واکر (انگلیسی: Alan Walker‎؛ زادهٔ ۲۴ اوت ۱۹۹۷) که قبلاً با نام DJ Walkzz (دی جی واکز) شناخته می‌شد تهیه‌کننده و دی‌جی اهل نروژ است. در سال ۲۰۱۵، واکر پس از انتشار تک آهنگ "محو شده" که در ۱۴ کشور گواهینامه‌های پلاتینی را دریافت کرده مورد تحسین بین‌المللی قرار گرفت. او اولین آلبوم استودیویی خود را با عنوان Different World (دنیای متفاوت) در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد.

اگرچه او ترانه‌های مشهوری نظیر: تنها،برایم آواز بخوان تا بخوابم، تاریکی، در راه خودم، قلب الماس و خستهداشته، اما بزرگ‌ترین موفقیت او در سال ۲۰۱۵ و با ساختن ترانه محو شده به دست آمد. این ترانه ۳ میلیارد بازدید و ۲۳ میلیون لایک در یوتیوب داشته است، همچنین این ترانه در چارت‌های ده کشور در رتبه اول قرار گرفت و در چند کشور گواهی‌نامه فروش موسیقی ضبط‌شده را نیز دریافت کرده است.

او در سال ۲۰۱۶ در رتبه پنجاه و پنجمین دی جی برتر سال قرار گرفت. در سال ۲۰۱۷، عنوان هفدهمین دی جی برتر را به دست آورد، در سال ۲۰۱۸ رتبه سی و شش و در سال ۲۰۱۹، در بین فهرست ۱۰۰ دی جی برتر سال در رتبه بیست و هفتم قرار گرفت. و در سال ۲۰۲۱ در فهرست ۱۰۰ دی جی برتر سال، در رتبه بیست و ششم با پیشرفت یک رتبه نسبت به سال قبل حضور دارد.
ارزش دارایی وی سی میلیون دلار تخمین زده شده است، اما حقوق او هنوز مشخص نشده‌است.


اوایل زندگی
آلن واکر ۲۴ اوت ۱۹۹۷ در نورث‌همپتون انگلستان متولد شد و در دو سالگی به همراه والدین و برادر و خواهر خود به برگن در نروژ مهاجرت کرد. وی فرزند هیلده امدال واکر نروژی و فیلیپ آلن واکر انگلیسی است. او در نروژ و انگلستان به خاطر والدینش تابعیت دوگانه دریافت کرد. واکر با خواهری بزرگتر کاملی متولد انگلیس و یک برادر کوچکتر آندریاس که در نروژ متولد شده، بزرگ شد و تاکنون ازدواج نکرده و فرزندی ندارد
او از کودکی علاقه فراوانی به کار با رایانه داشته و به همین سبب برنامه‌نویسی و طراحی گرافیک را فرا گرفته‌است. وی همچنین موسیقی را نیز با آمورش‌هایی که از یوتیوب دیده آموخته‌است.


اوایل فعالیت
واکر در ۱۴ سالگی با استفاده از نرم‌افزار اف‌ال استودیو شروع به آهنگسازی بر روی لپ تاپ کرد. او در ابتدا نام مستعار (دی جی واکز) را برای خود انتخاب کرده بود.از اولین کارهای او می‌توان به ترانه «جشن» اشاره کرد، این ترانه در ۷ اکتبر ۲۰۱۲ منتشر شد. واکر در ۱۷ اوت ۲۰۱۴ نسخه اولیه و بی کلام ترانه محو را منتشر کرد، این ترانه بازخورد خوب مردم را دریافت کرد و در ۱۹ نوامبر دوباره با برچسب بدون کپی رایت صدا منتشر شد. او در سال ۲۰۱۵ با همین برچسب دو ترانه دیگر با نام‌های «شبح»و «نیرو» منتشر کرد.


حرفه
۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵: اوایل کار در آلبوم بدون کپی رایت صدا و «محو شده»
در سال ۲۰۱۲، واکر به آهنگ‌های «دیوید سیست» — که قبلاً با نام «دی جی نس» معروف بود — گوش می‌داد. او همچنین تحت‌تاثیر تولیدکنندگان سبک الکترونیک مانند K-391 و اهریکس آهنگسازانی نظیر هانس زیمر و استیو جابلونسکی قرار گرفته‌است. از اولین آهنگ های او میتوان به memorise , celebrate و perry اشاره کرد.
واکر در سال ۲۰۱۵ قراردادی با شرکت سونی میوزیک امضا کرد. اولین ترانه ترانه این قرارداد نسخه بازسازی شده ترانه محو بود. نسخه اولیه این ترانه در ۱۷ اوت ۲۰۱۴ منتشر شد و نسخه بازسازی شده که با خوانندگی آیسلین سولهیم همراه بود در ۳ دسامبر ۲۰۱۵ و با برچسب بدون کپی رایت صدا منتشر شد.موزیک ویدیوی این ترانه در شهر تالین کشور استونی فیلمبرداری شده‌است.این تک‌آهنگ در چارت‌های ایتالیا، والونیا، فرانسه، نروژ، اسپانیا، لهستان، فنلاند، سوئد، سوئیس، اتریش در رتبه اول و در چارت‌های فلاندرز، ایرلند، دانمارک، استرالیا، نیوزلند، بریتانیا، جزو ۱۰ ترانه اول قرار گرفت و رکورد بیش از 3 میلیارد بار مشاهده را به دست آورد.این ترانه همچنین در بین ۱۰ ویدیوی برتر یوتیوب قرار دارد.و یک ریمیکس رسمی از دش برلین، تییستو و هاردول دریافت کرده است. پس از موفقیت جهانی ترانه محو شده واکر در حالی که دبیرستانی بود ترک تحصیل کرد. او در حال حاضر به آهنگسازی و برگزاری کنسرت مشغول است.


۲۰۱۶: اجراهای زنده، ترانه‌های «برایم آواز بخوان تا بخوابم» و «تنها»
در ۲۷ فوریه، نخستین اجرای زنده خود را در بازی‌های زمستانی اسلو انجام داد. او ۱۵ آهنگ را همراه با آیسلین سولهیم اجرا کرد.او تا ماه مارس، حدود ۳۰ تا ۴۰ ترانه تولید کرد اما بیشترین موفقیت وی توسط ترانه محو کسب شد.در مارس ۲۰۱۵، برای اولین بار در رتبه اول جایزه ۳۰ موزیک داغ ان‌آرجی یورو قرار گرفت، او پس از کیگو دومین هنرمند نروژی بوده که برندهٔ این جایزه شده است. چهار هفته بعد از کسب رتبه اول و گرفتن جایزه ان‌آرجی او با همکاری زارا لارسون به برگزاری کنسرت مشغول شد و چندین کنسرت اجرا کرد. تک‌آهنگ «برایم آواز بخوان تا بخوابم» در ۳ ژوئن منتشر شد، این ترانه نیز توسط آیسلین سولهیم خوانده شد. موزیک ویدیو این ترانه در هنگ کنگ فیلمبرداری شد این موزیک ویدیو در یوتیوب دارای بیش از ۶۳۰ میلیون نمایش و در اسپاتیفای دارای ۲۵۰ میلیون پخش است. «برایم آواز بخوان تا بخوابم» رتبه خوبی در چارت‌های مختلف به دست آورد، این موسیقی همچنین گواهی‌نامه فروش کشور سوئد را به دست آورد.تک‌آهنگ «تنها» در ۲ دسامبر منتشر شد و توسط نونی بائو خوانده شد.موزیک ویدیو این آهنگ در یوتیوب بیش از یک میلیارد بیننده داشته است.در ۲۱ و ۲۲ دسامبر آلن واکر کنسرتی به نام "Alan Walker is Heading Home" در شهرش برگن برگزار کرد. او در این کنسرت ۱۶ ترک را با خوانندگان بسیاری از جمله آنجلینا اردن ماریوس ساموئوزن،الکساندرا روتان،مدکن و تاو استایرک همکاری کرد. این کنسرت به صورت رسمی در یوتیوب پخش شدو یک روز بعد از اجرایش در نروژ ترانه معمولی را منتشر کرد. او این ترانه را با همکاری «دیوید سیست» که قبلاً با نام «دی جی نس» معروف بود ساخت.این ترانه بیش از ۶۰ میلیون بازدید در یوتیوب و بیش از ۳۷ میلیون بازدید در اسپاتیفای داشته‌است.
.
.
منبع: ویکی پدیا


بیوگرافی آلن واکر | دی جی

 
  • تشکر
Reactions: LIDA_M

goli.e

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/20
ارسال ها
494
امتیاز واکنش
3,632
امتیاز
228
زمان حضور
48 روز 13 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
5e4d82e2d0f3d02406807ee5b3ade9a4
download (1)
images


بیوگرافی آلن واکر | دی جی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا