خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

goli.e

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/20
ارسال ها
485
امتیاز واکنش
3,639
امتیاز
228
زمان حضور
48 روز 13 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
قبل از تولد خوانواده اش برای کار و تکمیل تحصیلات به انگلیس رفته بودند. مادرش اداره ی کافه ای را برعهده داشت و پدر در رادیو مشغول بود. ادیس در ۸ آذر ۱۳۶۹ چشم به جهان گشود و ۱ و نیم ۲ ساله بود که خانواده اش به این نتیجه رسیدند که بهتر است او در ترکیه بزرگ شود و به این منظور تصمیم گرفتند به مملکت خود ازمیر برگردند. در ۴ سالگی به فراگیری ساز پیانو پرداخت و همراه با آن شروع به بداهه خوانی کرد.

دوران دبیرستان را در İzmir Özel Tevfik Fikret به پایان رساند. در سال ۲۰۰۷ زمانی که ادیس در مدرسه بود در مسابقاتی که برای معرفی شهر ازمیر که کاندیدای Expo 2015 بود برگزار میشد شرکت کرد و علاوه بر این در İzmir Kent Orkestrası به خوانندگی پرداخت. Edis زمانی که گفت میخواهد یک موزیسین شود ، خانواده اش مخالفت کرده و گفتند اول باید درسش را تمام کند. بعد از آن با قبولی در دانشکده ارتباطات گالاتاسرای در استانبول مستقر شد. همزمان با این رشته با قبولی در Devlet Konservatuarı در دانشگاه استانبول به تحصیل این رشته نیز پرداخت. به علت سختی تحصیل در دو رشته از خیر دانشگاه استانبول گذشت.

وقتی به استانبول آمد بلافاصله برای تولید آلبوم سعی کرد با افراد مختلف ارتباط برقرار کند که موفق نبود. علاوه بر این به آژانس های بازیگری سر زد و در سال ۲۰۱۱ در سریال Dinle Sevgili که از کانال Fox پخش میشد کاراکتر باریش را اجرا کرد و در سال ۲۰۱۲ در سریال Hayatımın Rolü که از کانال استار پخش میشد هم به ایفای نقش پرداخت. در سال هایی که مشغول بازیگری بود با دوستانش به کافه ها میرفت و با اجراهای خود توجه مردم را به خود جلب میکرد و در سایه این کار از مدیرش پیشنهاد موزیسین شدن گرفت.

از طریق مدیرش Şebnem Özberk ابتدا با Kenan Doğulu دیدار کرد و به ضبط دمو های مختلف پرداخت و بعد ها با Ozan Çolakoğlu و Soner Sarıkabadayı آشنا شد. در اولین روز آشنایی با اوزان چولاک اوغلو و سونر ساریکابادایی ، ادیس با شرکت PDND Müzik توافق نامه تهیه آلبوم را امضا کرد. ادیس آهنگ های زیادی را که حاضر کرده بود برای اوزان و سونر نشان داد و آن ها تصمیم گرفتند که آهنگ Benim Ol به عنوان اولین آهنگ ادیس انتخاب شود. این آهنگ که ترانه و موزیکش هم از ادیس بود در سال ۲۰۱۴ به واسطه شرکت PDND روانه بازار شد. این آهنگ با پخش در رادیو تلویزیون به عنوان یک آهنگ هیت در ترکیه شناخته شد و در MusicTopTR Resmî Listesi سه هفته پیاپی در رده دوم قرار گرفت. ادیس برای معرفی آهنگ Benim Ol در برنامه های مختلفی از جمله ۳Adam و Güldür Güldür Show و İşte Benim Stilim به عنوان مهمان حضور یافت و در مراسم Altın Kelebek Ödülleri به روی صحنه رفت.

از ۳۰ مارس تا ۶ آوریل ۲۰۱۵ یکی از پر جستجو ترین اسم های کشور ترکیه در گوگل شد. شروع ادیس ، آهنگ اولش و اجراهای صحنه ای وی از طرف عده زیادی مورد پسند قرار گرفت. یکی از منتقدین روزنامه های ترکیه عبارت “aranan taze kan” را برای معرفی ادیس به کار برد. در مراسم Kansersiz Yaşam Derneği که برای حمایت از کودکان سرطانی برگزار میشد ، ادیس با اهدای برخی وسایل ارزشمند خود از این کودکان حمایت کرد. درآمد حاصل از فروش این اقلام برای مداوای این کودکان اختصاص داده شد.

این خواننده در دوم ماه مه در Bostancı Gösteri Merkezi با سونر ساریکابادایی به روی صحنه رفت تا بدین صورت اولین کنسرت خود را برگزار کرده باشد. در ۱۹ ماه مه در Sultangazi به اجرای کنسرت پرداخت که در این کنسرت به علت هجوم هوادارانش به روی صحنه و خطر سقوط محل اجرا ، کنسرت را نیمه تمام گذاشت.

در دهم ماه جولای دومین قطعه خود به نام Olmamış mı را پخس کرد. در ژانویه ۲۰۱۶ تک آهنگ Vay که برای فیلم Her Şey Aşktan آماده کرده بود و در ماه اوت هم تک آهنگ Dudak که تا رده دوم بالا رفت را روانه بازار کرد. در ماه اکتبر برای برند پوشاک Defacto در یک تیزر تبلیغاتی بازی کرد. در پایان سال با DMC توافق نامه ای را به امضا رساند با این حال صاحب شرکت PDND سونر ساریکابادایی با اعلام اینکه هنوز قرارداد ادیس با این شرکت به پایان نرسیده است درخواست خسارت ۳۰ هزار یورویی کرد.

ادیس در ژوئن ۲۰۱۷ پنجمین ترک خود با عنوان Çok Çok را توسط شرکت DMC به بازار عرضه کرد. این آهنگ تا رده دوم بالا آمد و در مراسم Altın Kelebek Ödülleri بهترین کلیپ و نامزد بهترین موزیک سال انتخاب شد. در مارس ۲۰۱۸ اولین آلبوم این خواننده با عنوان Ân توسط شرکت DMC روانه بازار شد و ترک اول این آلبوم به نام Roman با کسب موفقیت چهار هفته پیاپی در جایگاه اول موسیقی ترکیه قرار گرفت. ادیس علاوه بر این سخنگوی ترکیه در Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu شد. ادیس با مبلغی به ارزش یک میلیون یورو با یک برند نوشیدنی برای بازی در تیزر تبلیغاتی به توافق رسید.
در آلبوم Yıldızlı Şarkılar که توسط Yıldız Tilbe روانه بازار شد با اجرای آهنگ Buz Kırağı بین خوانندگان این آلبوم جای گرفت. همچنین با اجرای آهنگ مشترکی با امینا به نام Güzelliğine آهنگ دیگری روانه بازار کرد. از موزیسین های مورد علاقه وی میتوان به Freddie Mercury ، Michael Jackson ، Sezen Aksu و Tarkan اشاره کرد. همچنین عنوان کرد که کودکی اش با ترانه های Barış Manço گذشته است.
.
.
.
منبع:آذترک موزیک


بیون گرافی ادیس | خواننده

 
  • تشکر
Reactions: LIDA_M

goli.e

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/8/20
ارسال ها
485
امتیاز واکنش
3,639
امتیاز
228
زمان حضور
48 روز 13 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
Download Ahanghaye Edis Gorgulu MP3 e1586601148240
edisbio2
edisbio8


بیون گرافی ادیس | خواننده

 
  • تشکر
Reactions: LIDA_M
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا