خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
الفبای سفر به برزیل شهر زیبای ریودوژانیرو

ریودوژانیرو در زبان پرتغالی به معنای «رودخانه ژانویه» است.

این شهر ساحلی که در جوار اقیانوس اطلس قرار گرفته است جاذبه های بسیار زیبایی برای گردشگران دارد. اگر هوای سفر دارید و دل تان برای گشت و گذار در یک شهر باستانی و خوش آب و هوا قنج می رود ریودوژانیرو می تواند انتخاب خوبی برای تان باشد.

ریو شهر سواحل طلایی، کوه‌های سرسبز، کارناوال‌های شاد، رقص سامبا؛ شهر قهوه و فوتبال است. دیدنی‌های اینجا هر سلیقه‌ای را عاشق خودش می‌کند؛ از مجسمه‌ی ۳۸ متری مسیح بر فراز کوه کورکوادو و موزه‌های پر رمز و راز شهر که بگذریم، تفریحات ساحلی بخش جدانشدنی خوشی‌ های سفر به برزیلی‌ است. ساحل کوپاکابانا لوکیشن اصلی داستان های پائولو کوییلو، بزرگترین ساحل ریو است که چهار کیلومتر در امتداد اقیانوس اطلس کشیده شده و کافه و موسیقی، شنا و حمام آفتاب، فوتبال و والیبال و غواصی و موج‌سواری را در کنار هم جمع کرده است.

ریو بازار خوبی برای خرید هدیه و سوغاتی دارد. اگر به دنبال هدیه های مدرن هستید، در مرکز خرید ریوسول برندهای جهانی در انتظارات است و اگر سلیقه ای سنتی دارید، یکشنبه‌بازار ایپانما و بازار شبانه‌ ساحل کوپاکابانا با سوغاتی‌ های سنتی شان مانند لباس‌ و خنزرپنزرهای رنگارنگ و شاد نظر شما را جلب خواهد کرد. غذاهای سنتی را فراموش نکنید. فیژوآدا معروف‌ترین خوراک برزیلی است که به علاوه اسنک‌ های خیابانی مثل پان ‌دکیژو و ژوئیلو هرکسی را سر اشتها می ‌آورد.

هزینه سفر به ریو

ریو دومین شهر بزرگ برزیل است. ریو شهر چندان گران قیمتی نیست مسافت زیاد و طول مدت پرواز باعث می شود بلیط هواپیما گران تمام شود. اما هتل‌ های متوسط زیادی با قیمت متوسط در شهر ریو وجود دارد. هزینه‌های روزمره در ریو متوسط است. غذا هایش خوشمزه و قیمت آن باز هم در سطح متوسط است. برای رفت و آمد سه انتخاب مترو، اتوبوس و تاکسی دارید که مترو از همه راحت‌ تر و ارزان‌ تر می باشد. اما اگر در مدت اقامت تان، فستیوال سالانه ای در حال برگزاری باشد بدانید که همه‌ قیمت‌ها تا اندازه ای بالاتر از حالت عادی می شود.

بهترین وقت سفر به ریو

آب و هوای ریو، مثل خیلی از نقاط برزیل، استوایی است. تابستان‌هایش گرم و از دی‌ماه تا فروردین باران هایی طولانی می بارد. دمای هوا در تابستان بیشتر وقت ‌ها به بالای چهل درجه می ‌رسد و گاهی اوقات رگبارها دردسر درست می کنند و در خیابان سیل به راه می اندازند.

منبع: الی گشت

95712 18

1 22
d1ddb399 95dc 4597 890e fb4ecc735950 750x500
ریودوژانیرو


الفبای سفر به برزیل شهر زیبای ریودوژانیرو

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا