خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Whisper

ویراستار برتر رمان ۹۸
کاربر V.I.P انجمن
ویراستار انجمن
مدیر آزمایشی
  
عضویت
22/11/20
ارسال ها
523
امتیاز واکنش
11,227
امتیاز
303
زمان حضور
95 روز 17 ساعت 13 دقیقه
نویسنده این موضوع
Screenshot ۲۰۲۱۰۶۳۰ ۱۴۰۹۴۸

هرمن هولست، مدیر استودیوهای پلی استیشن، طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که سونی برخلاف مایکروسافت در خرید استودیوهای مختلف و دعوت توسعه‌دهندگان سختگیرانه عمل می‌کند.
اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که روز گذشته خبر رسمی و نهایی خرید استودیوی Housemarque، سازنده بازی Returnal توسط سونی منتشر شد. ساعاتی پیش هرمن هولست، مدیر استودیوهای پلی استیشن، طی مصاحبه‌ای با مجله GQ از دیدگاه سونی درخصوص خرید استودیوها و دعوت توسعه‌دهندگان به زیرمجموعه پلی استیشن اطلاعات جالبی ارایه داده است. او در پاسخ به پرسشی درخصوص مقایسه عملکرد سونی با رقیب دیرینه خود یعنی مایکروسافت تاکید کرد که ژاپنی‌‌ها در دعوت از بازی‌سازان و تصاحب استودیوها با دقت و سختگیرانه عمل می‌کنند.
«ما توسعه‌دهندگانی که به مجموعه خود وارد می‌کنیم بسیار سختگیرانه انتخاب می‌کنیم. آخرین خرید ما برمی‌گردد به سال ۲۰۱۹ که استودیوی اینسامنیاک گیمز را با مبلغ ۲۲۹ میلیون دلار خریداری کردیم که بسیار هم عملکرد موفقیت‌آمیزی در این مدت ثبت کرده است. من همواره دنبال افرادی هستم که ارزش‌ها و جاه‌طلبی‌های یکسانی با ما داشته و به‌خوبی با تیممان همکاری کنند تا ما نیز بتوانیم سرمایه‌گذاری‌های بیشتری انجام دهیم. این‌طور نیست که گشتی بزنیم و به‌صورت تصادفی خریدی انجام دهیم.
آن‌ها خریدهای بسیار بسیار هدفمندی هستند که ما به خوبی آن‌ها را می‌شناسیم. میزان همکاری گروه توسعه خارجی ما و Housemarque از منظر فنی، مدیریت تولید و حتی از جنبه خلاقیت بسیار عمیق است. بنابراین برای ما، انجام چنین کاری بسیار منطقی است.»
اگر به‌خاطر داشته باشید همکاری سونی و استودیوی بازی‌سازی Housemarque برمی‌گردد به دوران پلی استیشن 3 و بازی Super Stardust HD. طی دو سال گذشته تصاحب این استودیو توسط سونی پس از اینسامنیاک گیمز به دومین اقدام درجهت توسعه تیم پلی استیشن بدل شده است.
حال باید منتظر ماند و دید سونی با این روند و سیاستی که در پیش گرفته می‌تواند طی سال‌های آینده برای استودیوهای پرتعداد مایکروسافت چالش خاصی ایجاد کند یا خیر؟ لطفا شما عزیزان هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما و سایر مخاطبان زومجی نیز به اشتراک بگذارید.


منبع: زومجی


سخت‌گیری سونی در خرید استدیوهای جدید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا