خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فـال حـافـظ امروز 1 فروردین متولدین فروردین
غزل شماره 228 دیوان حافظ : گر من از باغ تو یک میوه بچینم چه شود
تعبیر غزل شماره 228 حافظ در فال شما :
به عهد و پیمانی که بسته اید وفادار باشید و باعث آزار و رنجش دیگران نشوید. دوستان منتظر شما هستند زودتر به این انتظار پایان دهید. خاطرخواه دارید برای عشق او حرمت نگه دارید. دور اندیش باشید و آینده را در نظر بگیرید.
نیتی در دل دارید که باید از خداوند برای باز شدن گره ها طلب کمک کنید. اینقدر بی صبر و بی حوصله نباشید. به خداوند توکل کنید و با عزم راسخ و ایمان قوی اقدام کنید.

فـال حـافـظ امروز 1 فروردین متولدین اردیبهشت

غزل شماره 135 دیوان حافظ : چو باد عزم سر کوی یار خواهم کرد
تعبیر غزل شماره 135 حافظ در فال شما :
از فرصت هایی که دارید خوب استفاده کنید و روزهای عمر را به بطالت نگذرانید که این ایام هرگز برنمی گردد. تنبلی را کنار گذاشته و عهدی که با پروردگار بسته اید به یاد آورید.
جهان بی عشق پوچ و تکراریست، دلتان را با عشق صفا دهید. از همه تلاش خود برای انجام کارهای مهم استفاده کنید تا به مقصود رسیده و طعم موفقیت را بچشید. ایمان به خدا را سرلوحه کارهای خود قرار دهید.


فـال حـافـظ امروز 1 فروردین متولدین خرداد
غزل شماره 74 دیوان حافظ : حاصل کارگه انـ*ـدام بدن و مکان این همه نیست
تعبیر غزل شماره 74 حافظ در فال شما :
عادت دارید مسائل کوچک را بزرگ کرده و زندگی را برای خودتان سخت تر کنید. سعی کنید این رفتار را کنار گذاشته و بیهوده با نگرانی درباره مسائل ریز و کم اهمیت خود را اذیت نکنید و قدر روزهای جوانی را بدانید.
بدانید هیچ هدفی چه کوچک یا بزرگ بدون کار و تلاش حاصل نخواهد شد، از یاد خدا غافل نشوید و تنبلی را کنار بگذارید تا به مراد دل خود برسید.
قدم در هر راهی که گذاشته اید، خوب به سرانجام آن فکر کنید تا احتمال خطا و اشتباه را به حداقل برسانید.


فـال حـافـظ امروز 1 فروردین متولدین تیر
غزل شماره 387 دیوان حافظ : شاه شمشادقدان خسرو شیرین دهنان
تعبیر غزل شماره 387 حافظ در فال شما :
قناعت پیشگی در زندگی به شما آرامش می دهد، به آن چه در زندگی به دست آورده اید قانع باشید زیرا آبروی تان در خطر است و ممکن است به خاطر خواسته های خام عزت خود را از دست بدهید.
ظاهربین نباشید و درباره دوستان خود بیشتر تحقیق کنید تا آن ها بهتر شناخته و دچار دردسر نشوید. از لحظات زندگی لـ*ـذت ببرید و غم و اندوه را از دل بیرون کنید.


فـال حـافـظ امروز 1 فروردین متولدین مرداد
غزل شماره 111 دیوان حافظ : عکس روی تو چو در آینه جام افتاد
تعبیر غزل شماره 111 حافظ در فال شما :
ظاهربینی عاقبت خوبی برایتان ندارد. مراقب باشید که مورد سواستفاده دیگران قرار نگیرید. شکست و اوضاع نابسامان نتیجه غرور و عجول بودن شماست، در کارها با افراد باتجربه و دانا مشورت کنید تا نتیجه خوبی بگیرید.
بسیار مهربان هستید و از محبت به دیگران دریغ نمی کنید، این خوب است اما ساده لوح نباشید و بدانید هرکسی ارزش دلسوزی را ندارد. با آینده نگری و هوشیاری و امید به خداوند متعال می توانید از مشکلات و سختی ها عبور کرده و شکست را به پیروزی تبدیل کنید.

فـال حـافـظ امروز 1 فروردین متولدین شهریور
غزل شماره 490 دیوان حافظ : در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی
تعبیر غزل شماره 490 حافظ در فال شما :
احساس تنهایی می کنید و به دنبال کسی می گردید که بتوانید با او درد دل کرده و حرف های دل را برایش بگویید. دچار دلتنگی شدیدی هستید و به شدت غمگین و افسرده به نظر می رسید.
اگرچه معشوقی ندارید و این وضعیت شما را آزار می دهد اما بدانید که خداوند در همه حال با شماست و هیچ وقت تنها نخواهید ماند. انشالله آینده خوب و روشن در انتظارتان است.

فـال حـافـظ امروز 1 فروردین متولدین مهر
غزل شماره 286 دیوان حافظ : دوش با من گفت پنهان کاردانی تیزهوش
تعبیر غزل شماره 286 حافظ در فال شما :
زندگی پستی بلندی های فراوان دارد، وقتی با سختی ها مواجه می شوید روحیه خود را حفظ کرده و ثابت قدم و با ایمان به راه خود ادامه دهید. زندگی را سخت نگیرید. به خداوند توکل داشته باشید.
غصه ها را بازگو نکنید زیرا خانواده از دیدن غم و اندوه شما ناراحت می شوند. سفره دل را برای هرکسی باز نکنید. دور اندیشی و آینده نگری لازمه موفقیت است. عقل خود را به کار بگیرید.

فـال حـافـظ امروز 1 فروردین متولدین آبان
غزل شماره 325 دیوان حافظ : گر دست دهد خاک کف پای نگارم
تعبیر غزل شماره 325 حافظ در فال شما :
در دوستی از جان مایه می گذارید و هرچه بتوانید برای دوستان انجام می دهید، اما لازم است از یکرنگ بودن آن ها نیز مطمئن شوید که آیا در همه لحظات با شما همراهی می کنند یا فقط شریک شادی و خوشی این روزها هستند.
دست به خیر داشته باشید تا بعد از مرگ نیز نام نیک شما به جا بماند. از یاد خدا غافل نشوید و او را عبادت کنید که آرامش دل نزد اوست.

فـال حـافـظ امروز 1 فروردین متولدین آذر
غزل شماره 277 دیوان حافظ : فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش
تعبیر غزل شماره 277 حافظ در فال شما :
شک نکنید که دنیا به همین صورت باقی نخواهد ماند و همه چیز تغییر خواهد کرد. آینده نگر و دوراندیش باشید و از عجله کردن در کارها پرهیز کنید. با سختی های زندگی مبارزه کرده و درباره آینده افکار مثبت داشته باشید.
یاس و ناامیدی را از دل بیرون کنید، حرف و عمل در کنار هم باعث موفقیت می شود، به قول های خود عمل کرده و سر عهد و پیمان خود باشید. مراقب باشید که به بیراهه نروید. مسافرتان به سلامت بازخواهد گشت.

فـال حـافـظ امروز 1 فروردین متولدین دی
غزل شماره 320 دیوان حافظ : دیشب به سیل اشک ره خواب می زدم
تعبیر غزل شماره 320 حافظ در فال شما :
به زودی غم و غصه شما به پایان خواهد رسید و روزهای شاد و خوش فرا می رسد. همای سعادت روی شانه های شما خواهد نشست.
اگرچه سختی های زیادی را تحمل می کنید اما همین شرایط بد باعث می شود قدر روزهای خوش آینده را بیشتر بدانید. از لحظات عمر خود نهایت استفاده را بکنید و صداقت داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز 1 فروردین متولدین بهمن
غزل شماره 257 دیوان حافظ : روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیر
تعبیر غزل شماره 257 حافظ در فال شما :
با خانواده و دوستان خود صداقت داشته باشید و به دیگران سخت گیری نکنید، هرچقدر زندگی را سخت تر بگیرید سخت تر هم خواهد گذشت. از کمک به دوست و رفیق غافل نشوید تا آن ها هم در زمان نیاز به شما یاری برسانند.
مدتی است افکارتان درهم شده و از مشکلی رنج می برید که از بیان آن خودداری می کنید، علت آن تردید و وسواس و غروری است که جلوی اقدام شما را می گیرد. شکرگزاری خداوند را به جای آورید و به او توکل کنید.

فـال حـافـظ امروز 1 فروردین متولدین اسفند
غزل شماره 372 دیوان حافظ : بگذار تا ز شارع میخانه بگذریم
تعبیر غزل شماره 372 حافظ در فال شما :
مدتی است خیلی بی خیال شده و در انجام کارها تنبلی می کنید. این رویه که در پیش گرفته اید عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت.
اراده و عزم خود را جزم کرده و با همت عالی برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود تلاش کنید. زندگی را سخت نگیرید و از آن لـ*ـذت ببرید. قناعت پیشه کنید تا به آرامش درونی دست یابید.
منبع:ساعدنیوز


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فـال حـافـظ امروز 2 فروردین متولدین فروردین
غزل شماره 195 دیوان حافظ : غلام نرگس سرخوش تو تاجدارانند
تعبیر غزل شماره 195 حافظ در فال شما :
شایددر گذشته اشتباهاتی انجام داده اید اما ماهی را هروقت از آب بگیرید تازه است، از همین الان که به اشتباهات خود پی برده اید به دنبال جبران آن ها باشید و راه درست را در پیش بگیرید.
با افراد دانا و با تجربه مشورت کنید تا بتوانید راه حل مشکلاتی که سر راهتان وجود دارد را پیدا کنید. دلبسته دنیای فانی و لجظات زودگذر نباشید. انشاالله بیمار شفا پیدا می کند.

فـال حـافـظ امروز 2 فروردین متولدین اردیبهشت
غزل شماره 164 دیوان حافظ : نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
تعبیر غزل شماره 164 حافظ در فال شما :
تحولات زیبایی در زندگی رخ خواهد داد که باعث حیرت همگان شده و روح تازه ای به شما می بخشد. سلامتی از بهترین نعمت های خداوند است که خدا را شکر به شما و خانواده تان داده شده، قدر سلامتی خود را بدانید و شکرگزار خداوند باشید.
از ایام ماه های شعبان و رمضان غافل نشوید و برای رسیدن به مقصود از خداوند یاری بخواهید. ایام خوشی شما فرا رسیده و روحیه و احوال خوبی دارید. از شکست هایی که در گذشته داشتید درس عبرت بگیرید.

فـال حـافـظ امروز 2 فروردین متولدین خرداد
غزل شماره 81 دیوان حافظ : صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت
تعبیر غزل شماره 81 حافظ در فال شما :
از حرف حق و سنجیده اطرافیان دلگیر نشوید که آن ها صلاح شما را می خواهند اگرچه شاید اینطور به نظر نرسد. از سخنان بیهوده و حرف های نابه جا بپرهیزید که موجب پشیمانی خواهد شد.
مراقب رفتار دیگران باشید و جانب احتیاط را از دست ندهید. اسرار دل خود را برای هر کسی فاش نکنید و همواره دوراندیش و آینده نگر باشید.

فـال حـافـظ امروز 2 فروردین متولدین تیر
غزل شماره 54 دیوان حافظ : ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است
تعبیر غزل شماره 54 حافظ در فال شما :
به زودی رخدادهای خوب اتفاق می افتد و بخت و اقبال به شما روی می آورد. به شکرانه این سعادت، مشکلات و سختی های گذشته را فراموش کرده و خود را با خوشی های روزگار همراه سازید.
زیباتر سخن بگویید و با عالم و آدم آشتی کنید. تصمیم جدیدی گرفته اید، اگر این کار را دوست دارید، انجام دهید زیرا سود خوبی برای شما خواهد داشت و از انجام آن پشیمان نخواهید شد.

فـال حـافـظ امروز 2 فروردین متولدین مرداد
غزل شماره 483 دیوان حافظ : سحرگه ره روی در سرزمینی
تعبیر غزل شماره 483 حافظ در فال شما :
به تازگی دچار مشکل سختی شده اید که به نظر می رسد لاینحل است، مراقب باشید که برای پیدا کردن راه حل به دنبال افراد سودجو و فریبکار نروید.
در آینده نزدیک راه حل مشکل را پیدا خواهید کرد، صبوری پیشه کنید و دل را از اندوه برهانید. با افراد باتجربه مشورت کنید که به زودی نیت دل برآورده خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 2 فروردین متولدین شهریور
غزل شماره 314 دیوان حافظ : دوش بیماری چشم تو ببرد از دستم
تعبیر غزل شماره 314 حافظ در فال شما :
انسانی هستید که به عهد و پیمان خود وفادار هستید و هیچ وقت زیر قول خود نمی زنید. هرگز از معشوق دست نمی کشید و به پای او نشسته اید.
حسودان بددل ناامید شده اند و از رقیبان پیشی خواهید گرفت. انشالله به زودی بیمار شفا پیدا می کند، غم و غصه تمام می شود و به نیت قلبی خود خواهید رسید. نگران نباشید.

فـال حـافـظ امروز 2 فروردین متولدین مهر
غزل شماره 88 دیوان حافظ : شنیده‌ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت
تعبیر غزل شماره 88 حافظ در فال شما :
دشمنان با تهمت و افترا به دنبال ضربه زدن به شما هستند، نگران نباشید، زیرا انسان پاکی هستید و نتیجه خوبی های خود را خواهید دید.
دوری از یار سخت است و شما را دچار درد و اندوه فراوانی کرده اما چاره ای جز تحمل ندارید و باید به تقدیر و مشیت الهی اعتماد کنید. رقیبان برای شما دام گسترده اند و سعی می کنند از نقاط ضعف شما سواستفاده کنند. هر حرفی که می زنید با دلیل و برهان و منطق باشد تا جایی برای سواستفاده حریفان باقی نماند. به دیگران نیکی کنید تا نیکی ببینید.

فـال حـافـظ امروز 2 فروردین متولدین آبان
غزل شماره 331 دیوان حافظ : به تیغم گر کشد دستش نگیرم
تعبیر غزل شماره 331 حافظ در فال شما :
مدتی است به عواقب کارهای خود فکر نمی کنید و بدون به کارگیری عقل و اندیشه عمل می کنید. این مسیری که در پیش گرفته اید عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت.
بهتر است کمی به خود آمده و قبل از هر اقدامی با درایت و اندیشه تصمیم بگیرید در غیراینصورت در آینده نزدیک پشیمانی به سراغ شما آمده و افسوس خواهید خورد.

فـال حـافـظ امروز 2 فروردین متولدین آذر
غزل شماره 124 دیوان حافظ : آن که از سنبل او غالیه تابی دارد
تعبیر غزل شماره 124 حافظ در فال شما :
شک و تردید را کنار بگذارید و آنقدر مته به خشخاش نزنید! گله و شکایت از مشکلات هیچ دردی را درمان نخواهد کرد. سعی کنید واقع بین بوده و از دوستان صدیق خود کمک بگیرید تا موفق شوید.
بخشش و گذشت را سرلوحه کار خودتان قرار دهید. فرصت ها را غنیمت شمرده و کمال استفاده را از روزهای عمر بکنید. در عشق ثابت قدم و صادق باشید و از ریا و دورویی حذر کنید.

فـال حـافـظ امروز 2 فروردین متولدین دی
غزل شماره 14 دیوان حافظ : گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب
تعبیر غزل شماره 14 حافظ در فال شما :
خدا را همیشه در نظر داشته و شکرگزار او باشید. گاهی احساس تنهایی می کنید اما بدانید خداوند در همه حال همراه و حامی شما خواهد بود.
آن چه برای خود می پسندید برای دیگران هم بخواهید. به زودی از سرگردانی نجات پیدا می کنید. دوستان دلسوز کمکتان می کنند و با مشورت با آن ها می توانید به مقصود خود برسید.
صبر داشته باشید، به زودی به مقامی نائل می شوید که همه انگشت به دهان خواهند ماند!

فـال حـافـظ امروز 2 فروردین متولدین بهمن
غزل شماره 12 دیوان حافظ : ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما
تعبیر غزل شماره 12 حافظ در فال شما :
این روزها بخت و اقبال با شماست. گاهی زود از کوره در می روید که اصلا به صلاحتان نیست، سعی کنید خشم و غضب را از خود دور کرده و آرامش خود را حفظ کنید.
به فکر آخرت خود باشید که دنیا به هیچکس وفا نکرده است. کسانی قصد کمک به شما را دارند، دست رد به سـ*ـینه شان نزنید.
ناامیدی را از خود دور کرده و به تلاش خود ادامه دهید، با توکل به خدا و سعی و تلاش حتما به مقصود خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 2 فروردین متولدین اسفند
غزل شماره 327 دیوان حافظ : مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم
تعبیر غزل شماره 327 حافظ در فال شما :
به تازگی قصد انجام کاری را دارید که دیگران می خواهند شما را از این تصمیم منصرف کنند اما به تصمیمی که گرفته اید ایمان داشته باشید و از موانعی که برای شما ایجاد می کنند رد شوید.
دروغ و دورویی عاقبت خوشی به دنبال نخواهد داشت. اگر می خواهید به مراد دل برسید از ریاکاری پرهیز کرده به اندرزهای فرد دلسوز و دانا گوش کنید.

منبع:ساعدنیوز


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فـال حـافـظ امروز 3 فروردین متولدین فروردین
غزل شماره 392 دیوان حافظ : دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن
تعبیر غزل شماره 392 حافظ در فال شما :
از فرصت های ارزشمندی که ایجاد شده به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. از کینه و کدورت برحذر باشید که قلب را سیاه می کند، از در آشتی و صفا با دیگران وارد شوید.
دوستان خوب و باوفا جواهرات ارزشمند در زندگی هستند که رسیدن به مقصود بدون حضور آن ها میسر نخواهد شد. با دیگران صادق و یکرنگ باشید تا نتایج خوب آن را در زندگی مشاهده کنید.

فـال حـافـظ امروز 3 فروردین متولدین اردیبهشت
غزل شماره 207 دیوان حافظ : یاد باد آن که سر کوی توام منزل بود
تعبیر غزل شماره 207 حافظ در فال شما :
در گذشته غرق شده اید و افسوس آن را می خورید اما حسرت خوردن فایده ای برای شما ندارد، تجربه هایی که از گذشته کسب کرده اید را به خاطر سپرده و بقیه چیزها را فراموش کنید تا در مسیر موفقیت گام بردارید.
از راهنمایی و تجربه افراد با تجربه و والدین خود بهره بگیرید، خودتان را برای آینده درخشان آماده کنید زیرا روزهای خوشی در راه است و فقط به کمی پشتکار و تلاش نیاز دارید.

فـال حـافـظ امروز 3 فروردین متولدین خرداد
غزل شماره 173 دیوان حافظ : در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد
تعبیر غزل شماره 173 حافظ در فال شما :
دلی پاک و باطنی روشن دارید، موفقیت هایی که تاکنون به دست آورده اید به خاطر همین خصلت های نیکوی شماست. مدتی است صبوری می کنید و به زودی نتیجه صبر و تیزبینی خود را خواهید دید.
تغییرات مالی و معنوی در راه است و در مسیر کمال روحی قدم خواهید گذاشت. هدف و نیتی در دل دارید که بسیار خوب است و لازم است برای رسیدن به آن آماده شوید.
به خداوند یکتا توکل کنید. نذر خود را ادا کنید و به خانواده به خصوص همسرتان توجه بیشتری داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز 3 فروردین متولدین تیر
غزل شماره 442 دیوان حافظ : به جان او که گرم دسترس به جان بودی
تعبیر غزل شماره 442 حافظ در فال شما :
اگرچه به آن چه می خواستید دست نیافته و دچار شکست شدید اما نگذارید یاس و ناامیدی در دل شما رخنه کند. برای رسیدن به مراد دل کافیست پشتکار و تلاش خود را بیشتر کنید.
ناراحت نباشید که هرچه پیش آید به صلاح شماست، اگر امروز به نتیجه مطلوب نرسیدید، فردا انشالله خواهید رسید. به خداوند توکل داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز 3 فروردین متولدین مرداد
غزل شماره 115 دیوان حافظ : درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد
تعبیر غزل شماره 115 حافظ در فال شما :
یک روز همه چیز موافق توست و دنیا به کام، روزی دیگر زمین و زمان بر علیه تو و اوضاع نابسامان! این رسم روزگار است که خوشی و ناخوشی همیشه در کنار هم خواهند بود.
دوستان شفیق و دلسوز دارید که بسیار به آن ها وابسته اید. شخصیت متعالی اما کینه جو دارید، کینه و کدورت ها را کنار بگذارید تا نام نیک از شما به یادگار بماند.
هنوز مقدمات ازدواج جور نیست،

فـال حـافـظ امروز 3 فروردین متولدین شهریور
غزل شماره 90 دیوان حافظ : ای هدهد صبا به سبا می‌فرستمت
تعبیر غزل شماره 90 حافظ در فال شما :
راه چاره شما صبر و تحمل است، به زودی اوضاع سر و سامان خواهد گرفت و رحمت خداوند شامل حال شما خواهد شد. غمگین نباشید که روزهای شاد در راه است و به مراد دل خود خواهید رسید.
به قول هایی که داده اید عمل کنید. مطمئن باشید رنج هایی که تا امروز تحمل کرده اید بی پاسخ نخواهد ماند.

فـال حـافـظ امروز 3 فروردین متولدین مهر
غزل شماره 202 دیوان حافظ : بود آیا که در میکده‌ها بگشایند
تعبیر غزل شماره 202 حافظ در فال شما :
اگرچه سختی های زیادی را تحمل می کنید و غم و اندوه زیادی دارید اما ناامیدی از درگاه خداوند نتیجه خوبی برای شما ندارد، مطمئن باشید با امید به پروردگار و صبوری، به زودی سختی های می گذرند و آسانی برای شما فرا خواهد رسید.
برای رسیدن به آرامش بهتر است به سوی خداوند بروید و به درگاهش دعا و نیایش کنید تا باعث جلای قلب و آرامش دل شما شود. مشکلات با دقت، سرعت و توکل حل خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 3 فروردین متولدین آبان
غزل شماره 318 دیوان حافظ : مرا می‌بینی و هر دم زیادت می‌کنی دردم
تعبیر غزل شماره 318 حافظ در فال شما :
به دوستان وفادار و صمیمی خود توجه کنید و آن ها را فراموش نکنید. اگر دست نیاز به سوی شما دراز کردند به آن ها کمک کنید که در روزهای سختی به یاری شما خواهند شتافت.
هوای خانواده خود را داشته باشید زیرا خانواده برای شما می ماند و بهترین یار شما در روزهای سخت هستند. با حضور خدا و دوستان شفیقی که دارید ترس و نگرانی را از دل خود بیرون کرده و به تلاش خود ادامه دهید تا به مراد دل برسید.

فـال حـافـظ امروز 3 فروردین متولدین آذر
غزل شماره 425 دیوان حافظ : دامن کشان همی‌شد در شرب زرکشیده
تعبیر غزل شماره 425 حافظ در فال شما :
ایام خوشی و کامیابی رسیده و بخت و اقبال به شما روی آورده است. فرصت ها را غنیمت شمرده و از آن ها کمال استفاده را بکنید.
از غرور و کبر برحذر باشید که خودپسندی عاقبت خوبی ندارد. در دوران لـ*ـذت و شادی فقط به فکر خود نباشید، با مردم با مهربانی رفتار کرده و دست ضعیفان را بگیرید.

فال حافظ امروز 3 فروردین متولدین دی
غزل شماره 77 دیوان حافظ : بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت
تعبیر غزل شماره 77 حافظ در فال شما :
از شکست خوردن می ترسید و این ترس باعث رنج و اندوه شما شده است. بدانید هیچ کامیابی و موفقیتی در این جهان بدون تحمل سختی ها و صبر کردن میسر نمی شود، پس ترس ها را کنار گذاشته و با عزم راسخ برای رسیدن به مراد دل تلاش کنید.
لـ*ـذت دستیابی به اهداف در گروی تحمل درد و رنج های مسیر است. برای رسیدن به سر منزل مقصود ممکن است مال و آبروی تان در خطر باشد، مراقب باشید.

فـال حـافـظ امروز 3 فروردین متولدین بهمن
غزل شماره 325 دیوان حافظ : گر دست دهد خاک کف پای نگارم
تعبیر غزل شماره 325 حافظ در فال شما :
در دوستی از جان مایه می گذارید و هرچه بتوانید برای دوستان انجام می دهید، اما لازم است از یکرنگ بودن آن ها نیز مطمئن شوید که آیا در همه لحظات با شما همراهی می کنند یا فقط شریک شادی و خوشی این روزها هستند.
دست به خیر داشته باشید تا بعد از مرگ نیز نام نیک شما به جا بماند. از یاد خدا غافل نشوید و او را عبادت کنید که آرامش دل نزد اوست.

فـال حـافـظ امروز 3 فروردین متولدین اسفند
غزل شماره 356 دیوان حافظ : گرم از دست برخیزد که با دلدار بنشینم
تعبیر غزل شماره 356 حافظ در فال شما :
شرایط نابسامان و کنترل اوضاع از دست شما خارج شده، همیشه از سختی های راهی که در آن قدم گذاشته اید، آگاه بودید. همچنان در برابر مشکلات و رنج ها مقاومت کرده و استوار باشید.
به زودی لطف و رحمت خداوند شامل حال تان می شود و تحمل این همه سختی نتیجه خواهد داد. انسان صادق و وفاداری هستید، تنبلی نکنید و کارها را به تعویق نیندازید.

منبع:ساعدنیوز


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فـال حـافـظ امروز 4 فروردین متولدین فروردین
غزل شماره 339 دیوان حافظ : خیال روی تو چون بگذرد به گلشن چشم
تعبیر غزل شماره 339 حافظ در فال شما :
برای رسیدن به مراد دل تلاش و همت عالی لازم است، تمام تلاش خود را به کار گرفته و شکیبا باشید، خداوند بقیه کارها را درست خواهد کرد.
در سختی ها از یاری دوستان مورد اعتماد خود بهره بگیرید و به پروردگار توکل داشته باشید. در ایام خوشی دیگران را فراموش نکنید و به دوستان و یاران باوفا کمک کنید.

فـال حـافـظ امروز 4 فروردین متولدین اردیبهشت
غزل شماره 387 دیوان حافظ : شاه شمشادقدان خسرو شیرین دهنان
تعبیر غزل شماره 387 حافظ در فال شما :
قناعت پیشگی در زندگی به شما آرامش می دهد، به آن چه در زندگی به دست آورده اید قانع باشید زیرا آبروی تان در خطر است و ممکن است به خاطر خواسته های خام عزت خود را از دست بدهید.
ظاهربین نباشید و درباره دوستان خود بیشتر تحقیق کنید تا آن ها بهتر شناخته و دچار دردسر نشوید. از لحظات زندگی لـ*ـذت ببرید و غم و اندوه را از دل بیرون کنید.

فـال حـافـظ امروز 4 فروردین متولدین خرداد
غزل شماره 163 دیوان حافظ : گل بی رخ یار خوش نباشد
تعبیر غزل شماره 163 حافظ در فال شما :
آنچه اهمیت دارد باطن زیبا و صیقلی می باشد و ظاهر در درجه دوم اهمیت دارد. تکیه بر ظواهر نکنید که صورت زیبا باقی نخواهد ماند. نیتی در دل دارید که نباید نگران آن باشید، به زودی دوران سختی خواهد گذشت و ایام خوشی و شادی فرا می رسد.
هیچکس بی عیب و نقص نیست، در جهت رفع نقایص و عیوب خود بکوشید و در مسیر کمال قدم بردارید. از نظر مالی موفقیت های بزرگی حاصل خواهد شد.
انشاالله به زودی بیمار شفا پیدا خواهد کرد. قدر دوستان صدیق خود را بدانید.

فـال حـافـظ امروز 4 فروردین متولدین تیر
غزل شماره 75 دیوان حافظ : خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست
تعبیر غزل شماره 75 حافظ در فال شما :
شکست در برهه ای از زمان به معنای تمام شدن زندگی نیست! ناامیدی را کنار گذاشته و با عزمی راسخ بار دیگر شروع کنید.
همواره شکرگزاری خداوند را به جای آورید که هیچ مشکل و شکستی بی حکمت نیست و هر رخداد به ظاهر خوب یا بد به صلاح شما می باشد.
به زودی خبری خوش دریافت می کنید که از شنیدنش خوشحال خواهید شد.

فـال حـافـظ امروز 4 فروردین متولدین مرداد
غزل شماره 305 دیوان حافظ : به وقت گل شدم از توبهٔ نوشیدنی خجل
تعبیر غزل شماره 305 حافظ در فال شما :
مدتی است دچار تردید و دودلی شده اید و ترس وجود شما را فرا گرفته، بهتر است از تردیدهای خود دست برداشته و عزت نفس و خودباوری خود را افزایش دهید.
از تصمیمات عجولانه و لحظه ای برحذر باشید که عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. برای موفقیت لازم است با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید تا تصمیمات درست اتخاذ کنید.

فـال حـافـظ امروز 4 فروردین متولدین شهریور
غزل شماره 39 دیوان حافظ : باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است
تعبیر غزل شماره 39 حافظ در فال شما :
گول ظاهر دیگران را نخورید و با وعده های آن ها خام نشوید. خداوند را به یاد داشته باشید و در گفتارتان از نام خدا غافل نشوید تا به اوج و مقام بالا دست پیدا کنید.
به دنبال کسب روزی حلال باشید هرچند کم و ناچیز به نظر برسد. برای رسیدن به مراد دل و مقصود باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و تمام همت خود را به کار بگیرید.
قناعت پیشه کنید تا زندگی به کامتان شیرین شود.

فـال حـافـظ امروز 4 فروردین متولدین مهر
غزل شماره 435 دیوان حافظ : با مدعی مگویید اسرار عشق و سرخوشی
تعبیر غزل شماره 435 حافظ در فال شما :
گاهی پیش می آید که رفتار مناسبی با دیگران ندارید و در روابط خود زیاده روی می کنید. به سوی خداوند رفته و برای آخرت توشه ای جمع کنید که این دنیا فانی است.
از افرادی که قید و بندی نداشته و شما را از خدا دور می کنند برحذر باشید. از خداوند طلب عافیت کنید، بسیاری چیزها برای شما روشن خواهد شد و از این وضع دشوار خارج خواهید شد.

فـال حـافـظ امروز 4 فروردین متولدین آبان
غزل شماره 484 دیوان حافظ : تو مگر بر لـ*ـب آبی به هـ*ـوس بنشینی
تعبیر غزل شماره 484 حافظ در فال شما :
به دنبال هوا و هـ*ـوس رفتن عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت و به شدت پشیمان می شوید. چرا زود صبر و طاقت از دست داده و خود را بی ارزش می کنید؟
قدر توانایی ها و استعدادهای خود را بدانید و در انتخاب رفیق و دوست دقت کنید که به بیراهه کشیده نشوید. برای رسیدن به مقصود باید نقاط ضعف خود را شناخته و آن ها را برطرف کنید.

فـال حـافـظ امروز 4 فروردین متولدین آذر
غزل شماره 309 دیوان حافظ : عشقبازی و جوانی و نوشیدنی لعل فام
تعبیر غزل شماره 309 حافظ در فال شما :
به تازگی شرایطی فراهم شده تا بتوانید توانایی های خود را به اطرافیان به اثبات برسانید. از این فرصت بهره برده و با عقل و اندیشه همه چیز را به دست آورید.
پروردگار همیشه یاور شماست و مقام و پول و عشق به شما داده است اما آیا شما هم شکرگزار خداوند هستید و ارزش نعمت های زندگی خود را می دانید؟

فال حافظ امروز 4 فروردین متولدین دی
غزل شماره 489 دیوان حافظ : ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی
تعبیر غزل شماره 489 حافظ در فال شما :
اندوه و ناامیدی را از دل بیرون کرده و شاد باشید که ایام خوشی و سرور فرا رسیده است. در روزگار کامیابی و شادی دیگران را فراموش نکنید و به فقرا و نیازمندان کمک کنید.
خداوند را به خاطر نعمت های بی دریغش شکرگزار باشید و با دیگران به خوبی رفتار کنید. غرور و خودبینی نتیجه خوبی نخواهد داشت، از آن برحذر باشید.

فـال حـافـظ امروز 4 فروردین متولدین بهمن
غزل شماره 451 دیوان حافظ : خوش کرد یاوری فلکت روز داوری
تعبیر غزل شماره 451 حافظ در فال شما :
برای حل مشکلات و رفع موانعی که بر سر راه تان وجود دارد از عقل و درایت خود کمک بگیرید تا به راحتی از پس آن ها برآیید. از کینه و دشمنی کردن برحذر باشید و قناعت پیشه کنید تا دست نیاز به سوی هر ناکسی دراز نکنید.
در روزهای خوشی و کامیابی خداوند را فراموش نکنید و بندگان خدا را یاری دهید. در راه رسیدن به اهداف تنها به خداوند توکل داشته و به عقل و اراده خود متکی باشید.

فـال حـافـظ امروز 4 فروردین متولدین اسفند
غزل شماره 229 دیوان حافظ : بخت از دهان دوست نشانم نمی‌دهد
تعبیر غزل شماره 229 حافظ در فال شما :
ناامیدی و یاس قلب شما را فرا گرفته ، بهتر است تا می توانید امیدوار بوده و بدون ذره ای تردید و با اراده قوی و گام های استوار به سمت هدف بروید و با تلاش و تصمیمات درست بهترین نتایج را به دست آورد.
هیچ چیز با راحت طلبی و تنبلی به دست نمی آید، اگر با وجود صبوری و تحمل و دعاهایی که کرده اید اثری از مراد دل نمی بینید نگران نشوید، بالاخره پاداش تحمل سختی ها را می گیرید و روزهای خوش فرا خواهد رسید

منبع:ساعدنیوز


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فـال حـافـظ امروز 5 فروردین متولدین فروردین
غزل شماره 113 دیوان حافظ : بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد
تعبیر غزل شماره 113 حافظ در فال شما :
دچار غم و غصه شده و امید خود را از دست داده اید. با دل پاک و نیت خالص به سمت خداوند بازگردید و همه چیز را به او بسپارید. هرکسی محرم راز دل نیست، اسرار خود را برای نامحرم فاش نکنید.
دوستان واقعی را از دشمنان دوست نما بشناسید. نیتی در دل دارید که عملی کردن آن نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت. به زودی درهای بسته باز می شود و به مراد دل خود خواهید رسید.
زمانی که در اوج موفقیت هستید هوشیاری خود را حفظ کرده و مراقب مکر حریفان و رقیبان باشید.

فـال حـافـظ امروز 5 فروردین متولدین اردیبهشت
غزل شماره 262 دیوان حافظ : حال خونین دلان که گوید باز
تعبیر غزل شماره 262 حافظ در فال شما :
اگرچه دیگران در حق شما بدی کرده اند اما جواب بدی را با بدی ندهید بلکه سعی کنید با رفتار خوب و نیت خیر با آن ها برخورد کنید که به زودی شرمنده کار خود خواهند شد.
غم و تشویش را از دل پاک کنید و با توکل به خداوند و ایمان و اراده راسخ شروع کنید که بی تردید موفق می شوید. سفر زیارتی در پیش دارید. با خانواده و همسر خود خوش اخلاق باشید زیرا او عاشقانه شما را دوست دارد.

فـال حـافـظ امروز 5 فروردین متولدین خرداد
غزل شماره 460 دیوان حافظ : سلیمی منذ حلت بالعراق
تعبیر غزل شماره 460 حافظ در فال شما :
به عشق کسی مبتلا شده اید که به شما بی توجهی کرده و نظری به دل بستگی های شما ندارد. اگرچه حاضرید برای رسیدن به یار به هرکاری دست بزنید اما بهتر است دست نگه داشته و او را رها کنید.
از لحظات زندگی کمال استفاده را برده و روزهای عمر را به شادی و لـ*ـذت بگذرانید که عمر کوتاه است. دوستان خوبی دارید، قدرشان را بدانید که شما را به سوی خیر و برکت هدایت می کنند.

فـال حـافـظ امروز 5 فروردین متولدین تیر
غزل شماره 67 دیوان حافظ : یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست
تعبیر غزل شماره 67 حافظ در فال شما :
برای رسیدن به معشوق تلاش می کنید اما گویا تلاش های شما کارساز نیست. امید خود را از دست ندهید که خداوند همیشه یار و یاور بندگانش است. به او توکل کنید و صبر پیشه کنید که به امید خدا به وصال یار خواهید رسید.
اگر در عشق شکست خورده اید و دچار اندوه هستید باید بدانید دنیا به آخر نرسیده، بهتر است هرچه زودتر تمام توان خود را به کار گرفته و به دنبال جبران هر آنچه گذشته باشید. با امید به خدا حتما موفق خواهید شد.

فـال حـافـظ امروز 5 فروردین متولدین مرداد
غزل شماره 467 دیوان حافظ : زان می عشق کز او پخته شود هر خامی
تعبیر غزل شماره 467 حافظ در فال شما :
انشالله در آینده نزدیک این سختی های آزاردهنده تمام می شود و روزگار خوش فرا می رسد. در شرایط بد زندگی صبر پیشه کنید و هرکسی را به عنوان مشاور انتخاب نکنید که ممکن است باعث دور شدن شما از راه درست شود.
افراد فریبکار و ریاکاری اطراف شما هستند که باید حواستان به آن ها باشد، از کبر و غرور برحذر بوده و هنگام تصمیم گیری با عقل و درایت عمل کنید.

فـال حـافـظ امروز 5 فروردین متولدین شهریور
غزل شماره 177 دیوان حافظ : نه هر که چهره برافروخت دلبری داند
تعبیر غزل شماره 177 حافظ در فال شما :
گول ظاهر آدم ها را نخورید و براساس ظواهر امر تصمیم نگیرید. سعی کنید دوست را از دشمن شناخته و اسرار خود را نزد هر کس فاش نکنید زیرا برخی افراد قصد فریب دادن شما را دارند.
یکی از اطرافیان برای کمک به شما پا پیش می گذارد، با او مشورت کنید و دستش را پس نزنید که موفقیت بزرگی برای شما در شرف وقوع است. برای مسافرت زمان خوبی است.

فـال حـافـظ امروز 5 فروردین متولدین مهر
غزل شماره 322 دیوان حافظ : خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم
تعبیر غزل شماره 322 حافظ در فال شما :
مشکلاتی که بر سر راه شما ظاهر می شود اگرچه به نظر غیرقابل حل می رسد اما از آن ها نترسید چون خداوند هیچگاه مشکلی بزرگ تر از اراده شما سر راه شما قرار نخواهد داد.
از یاس و ناامیدی دوری کنید و ترس به دل راه ندهید تا به اهداف خود دست پیدا کنید. همواره به خداوند توکل داشته باشید تا آرامش واقعی را تجربه کنید.

فـال حـافـظ امروز 5 فروردین متولدین آبان
غزل شماره 194 دیوان حافظ : سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند
تعبیر غزل شماره 194 حافظ در فال شما :
راه پرپیچ و خمی در پیش دارید و برای رسیدن به مراد دل باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذارید، نگران نباشید که با اراده آهنین و انگیزه ای که شما دارید می توانید بر همه سختی های راه غلبه کنید.
به دیگران تکیه نکنید و چشم به راه کمک آن ها نباشید زیرا ممکن است وسط راه شما را رها کنند. فقط به خداوند و توانایی های خود تکیه کنید و نگران مشکلات و سختی ها نباشید زیرا به زودی حل خواهند شد.

فـال حـافـظ امروز 5 فروردین متولدین آذر
غزل شماره 361 دیوان حافظ : آن که پامال جفا کرد چو خاک راهم
تعبیر غزل شماره 361 حافظ در فال شما :
انسان فداکاری هستید و در زندگی در حق بسیاری از خودگذشتگی نشان داده اید، با این که خوبی ها را با بدی جواب داده اند اما شما به راهی که در پیش گرفته اید اعتقاد دارید.
خصلت های نیکویی دارید که باعث شده میان مردم محبوب و زبانزد شوید. انسان با ایمانی هستید که با وجود دستیابی به ثروت فراوان همچنان شکرگزار پروردگار بوده و او را فراموش نمی کنید.

فال حافظ امروز 5 فروردین متولدین دی
غزل شماره 181 دیوان حافظ : بعد از این دست من و دامن آن سرو بلند
تعبیر غزل شماره 181 حافظ در فال شما :
ناامیدی را کنار بگذارید و با تمام تلاش سعی کنید به هدف خود برسید. اگرچه مشکلاتی هست اما لطف خداوند بر سختی های روزگار غلبه کرده و اگر صبوری پیشه کنید سرانجام نتیجه صبر و تلاش خود را خواهید دید. به توانایی های خود اعتماد کنید.
باعث رنجش اطرافیان نشوید زیرا دل شکستن در سیرت و باطن نیکوی شما نمی گنجد. به نزدیکانی که به شما نیاز دارند کمک کنید، مسافری دارید، نگران نباشید، اوضاع خوبی دارد.

فـال حـافـظ امروز 5 فروردین متولدین بهمن
غزل شماره 352 دیوان حافظ : روزگاری شد که در میخانه خدمت می‌کنم
تعبیر غزل شماره 352 حافظ در فال شما :
برخی اطرافیان حسود و بدخواه سعی می کنند شما را از مسیر درست منحرف کرده به بیراهه بکشانند. مراقب این افراد باشید و جانب احتیاط را از دست ندهید.
قبل از شروع هر کاری، خوب فکر کرده و با عقل و درایت تصمیم بگیرید و عمل کنید تا موفقیت تضمین شود. دوستان مورد اعتماد و دلسوز را بشناسید تا در مواقع نیاز از آن ها یاری بگیرید.

فـال حـافـظ امروز 5 فروردین متولدین اسفند
غزل شماره 284 دیوان حافظ : هاتفی از گوشه میخانه دوش
تعبیر غزل شماره 284 حافظ در فال شما :
برای رسیدن به سرمنزل مقصود و دستیابی به آرزوها باید تلاش عالی و پشتکار داشته باشید. سختی هایی که در مسیر وجود دارد طبیعی است و باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید.
از روی ظاهر افراد قضاوت نکنید، برخی افراد به ظاهر دشمن هستند اما ممکن است تصور شما اشتباه باشد، توکل به حق داشته باشید و از دوستان فریبکار دوری کنید.

منبع:ساعدنیوز


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فـال حـافـظ امروز 6 فروردین متولدین فروردین
غزل شماره 464 دیوان حافظ : بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی
تعبیر غزل شماره 464 حافظ در فال شما :
به زودی به هدف خود دست پیدا می کنید، نگرانی به دل راه ندهید و به تلاش خود ادامه دهید تا به مقصود برسید. اقبال خوبی دارید. از فرصت ها کمال استفاده را بکنید.
برای برآورده شدن حاجت خود، لازم است با تلاش و کوشش و توکل بر ایزد منان جلو بروید که پیروزی با شما خواهد بود.

فـال حـافـظ امروز 6 فروردین متولدین اردیبهشت
غزل شماره 17 دیوان حافظ : سـ*ـینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت
تعبیر غزل شماره 17 حافظ در فال شما :
دل بسته هرکسی شدید و به هرکس وفا کردید بی وفایی و جفا دیدید. سـ*ـینه از غم و اندوه لبریز شده و از کاری که کرده اید پشیمان هستید. اما باید غم را کنار گذاشته و دست از نکوهش خود بردارید تا اوضاع عوض شود.
رویاپردازی و توقع بیش از حد و زندگی در وهم و خیال، شما را از پیشرفت بازخواهد داشت. به دنیای واقعی بازگشته و با به کار گرفتن عقل و اندیشه برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.
از داشته هایتان لـ*ـذت ببرید و استوار و محکم به مسیرتان ادامه دهید. موفقیت با شما خواهد بود.

فـال حـافـظ امروز 6 فروردین متولدین خرداد
غزل شماره 290 دیوان حافظ : دلم رمیده شد و غافلم من درویش
تعبیر غزل شماره 290 حافظ در فال شما :
سر دوراهی قرار گرفته اید و دچار شک و دودلی شده اید به طوری که تصمیم گیری برای شما دشوار شده است. زندگی را سخت می گیرید و در ناامیدی به سر می برید. احساس پوچی و بیهودگی می کنید.
گمان می کنید سختی هایی که به جان خریده اید هدر رفته و زندگی تان هیچ نتیجه ای نداشته، اما ماهی را هروقت از آب بگیرید تازه است. از همین جایی که هستید شروع کنید و راه خود را انتخاب کنید تا به هدف برسید.

فـال حـافـظ امروز 6 فروردین متولدین تیر
غزل شماره 142 دیوان حافظ : دوستان دختر رز توبه ز مستوری کرد
تعبیر غزل شماره 142 حافظ در فال شما :
به زودی درها برای شما باز می شود و به مقصود خود می رسید اما این ممکن است باعث غرور شما گردد، از کبر و غرور دوری کرده و ایمان خود را حفظ کنید. بخشش خوب است اما بی دلیل و بی اندازه جایز نیست.
دشمنان سعی می کنند باعث آزار شما شوند اما از طعنه آنان غم به دل راه نداده و به کاری که انجام می دهید ایمان داشته و ثابت قدم باشید.
بیشتر به خانواده بپردازید و سعی کنید در غم و ناراحتی آن ها سهیم شده و باری از دوش عزیزان خود بردارید. ملاقات مهمی خواهید داشت و قرض ادا می شود.

فـال حـافـظ امروز 6 فروردین متولدین مرداد
غزل شماره 375 دیوان حافظ : صوفی بیا که خرقه سالوس برکشیم
تعبیر غزل شماره 375 حافظ در فال شما :
همواره به یاد پروردگار باشید و از عبادت و دعا دست برندارید، از گنـ*ـاه دوری کنید و پول پرستی را کنار بگذارید که همه مشکلات دنیا با مادیات حل نخواهد شد.
از روزی بترسید که به آخر راه رسیده و توشه ای برای آخرت خود فراهم نکرده باشید. از دنیا لـ*ـذت ببرید اما نه لـ*ـذت های آلوده به هوا و هـ*ـوس و گنـ*ـاه و بکوشید در تقوا و ایمان از دیگران پیشی بگیرید.

فـال حـافـظ امروز 6 فروردین متولدین شهریور
غزل شماره 327 دیوان حافظ : مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم
تعبیر غزل شماره 327 حافظ در فال شما :
به تازگی قصد انجام کاری را دارید که دیگران می خواهند شما را از این تصمیم منصرف کنند اما به تصمیمی که گرفته اید ایمان داشته باشید و از موانعی که برای شما ایجاد می کنند رد شوید.
دروغ و دورویی عاقبت خوشی به دنبال نخواهد داشت. اگر می خواهید به مراد دل برسید از ریاکاری پرهیز کرده به اندرزهای فرد دلسوز و دانا گوش کنید.

فـال حـافـظ امروز 6 فروردین متولدین مهر
غزل شماره 115 دیوان حافظ : درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد
تعبیر غزل شماره 115 حافظ در فال شما :
یک روز همه چیز موافق توست و دنیا به کام، روزی دیگر زمین و زمان بر علیه تو و اوضاع نابسامان! این رسم روزگار است که خوشی و ناخوشی همیشه در کنار هم خواهند بود.
دوستان شفیق و دلسوز دارید که بسیار به آن ها وابسته اید. شخصیت متعالی اما کینه جو دارید، کینه و کدورت ها را کنار بگذارید تا نام نیک از شما به یادگار بماند.
هنوز مقدمات ازدواج جور نیست

فـال حـافـظ امروز 6 فروردین متولدین آبان
غزل شماره 27 دیوان حافظ : در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست
تعبیر غزل شماره 27 حافظ در فال شما :
مدتی است در خواب غفلت به سر برده و از دنیا و زندگی ناامید و دلزده شده اید. اگرچه به نظر می رسد برای رسیدن به مقصود راه پر پیچ و خمی در پیش دارید و تلاش زیادی لازم است تا به هدف خود برسید، اما ناامیدی هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. با توکل به خداوند و یاد او از جای برخاسته و به راهتان ادامه دهید.
کاری که به دنبال انجامش هستید نتایج خوبی به همراه خواهد داشت، در طول مسیر از تجربه و کمک اطرافیان دلسوز استفاده کنید. مشکلات حل خواهد شد و روزهای خوش از راه خواهد رسید.

فـال حـافـظ امروز 6 فروردین متولدین آذر
غزل شماره 313 دیوان حافظ : بازآی ساقیا که هواخواه خدمتم
تعبیر غزل شماره 313 حافظ در فال شما :
روزهای زیادی را به انتظار گذرانده اید، این مسئله شما را بی تاب و فراق و دوری از مقصود و یار باعث رنج تان شده است. برای رسیدن به سرمنزل مقصود باید در کنار تلاش و کوشش به خداوند توکل کرده و از یاری بخواهید.
اگرچه راه رسیدن به مقصود دور و پرپیچ و خم است اما مایوس نباشید، همه چیز را به خداوند بسپارید. اگر لز یک راه به نتیجه نرسیده اید راه های دیگر را امتحان کنید تا به آن چه می خواهید دست پیدا کنید.

فال حافظ امروز 6 فروردین متولدین دی
غزل شماره 236 دیوان حافظ : اگر آن طایر قدسی ز درم بازآید
تعبیر غزل شماره 236 حافظ در فال شما :
چیزی از دست داده ای که شما را پریشان کرده اما نگرانی به دل راه ندهید که دوباره آن را به دست آورده و دوباره زندگی به روزهای خوش خواهد برگشت. افراط و تفریط نکنید که راز پیروزی میانه روی و اعتدال است.
گاهی به این فکر می کنید کسی به شما اعتماد ندارد و احترام گذشته را ندارید، برای بازگرداندن روزگار خوش گذشته باید همت به خرج داده و تلاش کنید.

فـال حـافـظ امروز 6 فروردین متولدین بهمن
غزل شماره 106 دیوان حافظ : تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
تعبیر غزل شماره 106 حافظ در فال شما :
سلامتی از بزرگ ترین نعمت های خداوند است که تا وقتی از آن محروم نشده ایم قدرش را نمی دانیم. خدا را به خاطر نعمت های فراوان و سلامتی شکرگزار باشید.
ظاهر جدی و خشنی دارید اما برخلاف ظاهر عبوس، باطن لطیف و مهربانید ارید که از عشق و محبت لبریز است. خدا را شکر که از چشم زخم حسودان در امان بوده و رقیبی برای شما نیست.
کاری که فکر می کنید درست است انجام دهید و از طعنه دشمنان رنجیده خاطر نشوید. به زودی به مراد دل خود خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 6 فروردین متولدین اسفند
غزل شماره 417 دیوان حافظ : عیشم مدام است از لعل دلخواه
تعبیر غزل شماره 417 حافظ در فال شما :
چرخ گردون به کام شما می چرخد و دوران کامیابی فرا رسیده، انشاءالله به زودی به مراد دل خواهید رسید و به سعادت و خوشبختی دست پیدا می کنید.
افراد حسود به دنبال توطئه چینی هستند، از افراد حسود و دورو دوری کنید و از کبر و غرور برحذر باشید تا این روزگار خوش و خوشبختی ماندگار باشد.
منبع:ساعدنیوز


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین فروردین
غزل شماره 315 دیوان حافظ : به غیر از آن که بشد دین و دانش از دستم
تعبیر غزل شماره 315 حافظ در فال شما :
انسانی صادق و با ایمان هستید که همواره سر قول و قرار و عهدی که با دیگران می بندید هستید. روزگار سختی می گذرانید و اوضاع مساعدی ندارید اما امید خود را از دست ندهید.
به زودی از سختی ها و مشکلات عبور کرده و روزهای خوشی در انتظار شما خواهد بود. به پروردگار توکل داشته باشید که سرانجام همای سعادت روی شانه های شما خواهد نشست.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین اردیبهشت
غزل شماره 196 دیوان حافظ : آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند
تعبیر غزل شماره 196 حافظ در فال شما :
افراد دورو و فریبکار اطراف شما را احاطه کرده اند، به آن ها دلبسته نشوید که شما را تنها خواهند گذاشت. آرزوهایت را از خداوند بخواهید. حسودان سعی می کنند با فریبکاری شما را از راه به در کنند، آن ها را بشناسید.
قبل از شروع هر کاری جوانب آن را کاملا بسنجید. به زودی به ثروتی که انتظارش را ندارید دست پیدا می کنید، ناامید نباشید و به کسی ستم نکنید. افراد فتنه کار به زودی رسوا خواهند شد.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین خرداد
غزل شماره 125 دیوان حافظ : شاهد آن نیست که مویی و میانی دارد
تعبیر غزل شماره 125 حافظ در فال شما :
خودتان را اسیر صورت و ظاهر خوشی های دنیا نکنید. بسیاری از ظواهر صرفا پوسته زیبا هستند و چیزی که در دل پوسته قرار دارد ممکن است به زیبایی ظاهرش نباشد. فریب آن را نخورید و به جای صورت در پی سیرت باشید و باطن را زیبا کنید.
هر کسی محرم اسرار نیست، در انتخاب مشاور دقت کنید و راز پنهان دل را به نااهل نگویید. کبر و غرور عاقبت خوبی برایتان نخواهد داشت. توصیه های دوستان شفیق را آویزه گوش کنید.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین تیر
غزل شماره 449 دیوان حافظ : ای که مهجوری عشاق روا می‌داری
تعبیر غزل شماره 449 حافظ در فال شما :
اگر به توانایی های خود در انجام کاری شک دارید، قبل از شروع خوب فکر کرده و توانایی های خود را بسنجید. لازم است به عواقب عمل خود توجه داشته باشید و با ندانم کاری باعث رنج خود نشوید.
نیتی در دل دارید که برای تحقق آن باید تلاش و پشتکار زیادی داشته و در طول مسیر نقاط ضعف و اشتباهات خود را شناخته و به دنبال برطرف کردن آن ها باشید.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین مرداد
غزل شماره 495 دیوان حافظ : می خواه و گل افشان کن از دهر چه می‌جویی
تعبیر غزل شماره 495 حافظ در فال شما :
همای سعادت در آسمان شما به پرواز درآمده و زندگی بر وفق مراد است. گردش روزگار به کام دل شما است و اگر خوب نگاه کنید گلستانی از معرفت را در اطراف خود خواهید دید.
در این دوران که عشق شما خریدار دارد به خود بجنبید که فردا ممکن است دیر شود. اخلاق نیکو و مهربانی باعث شده دیگران به سمت شما جذب شده و طرفداران زیادی دارید.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین شهریور
غزل شماره 320 دیوان حافظ : دیشب به سیل اشک ره خواب می‌زدم
تعبیر غزل شماره 320 حافظ در فال شما :
به زودی غم و غصه شما به پایان خواهد رسید و روزهای شاد و خوش فرا می رسد. همای سعادت روی شانه های شما خواهد نشست.
اگرچه سختی های زیادی را تحمل می کنید اما همین شرایط بد باعث می شود قدر روزهای خوش آینده را بیشتر بدانید. از لحظات عمر خود نهایت استفاده را بکنید و صداقت داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین مهر
غزل شماره 98 دیوان حافظ : اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح
تعبیر غزل شماره 98 حافظ در فال شما :
همت عالی و تلاش کلید رسیدن به موفقیت و مراد دل است. اگر با تمام وجود در راه رسیدن به مقصود تلاش کنید به زودی به هدف خود رسیده و در کارتان موفق خواهید شد. روزهای خوش در راه است و غم و درد فراموش خواهد شد.
در کنار کار و موفقیت، از اطرافیان و خانواده غافل نشوید. آنچه برای خودتان دوست ندارید برای دیگران هم نخواهید.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین آبان
غزل شماره 91 دیوان حافظ : ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت
تعبیر غزل شماره 91 حافظ در فال شما :
واقعا عاشق شماست و همیشه در ذهنش باقی خواهید ماند، شما هم به فکر او هستید اما خودتان را نزد او خوار و کوچک نکنید. بهتر است مجنون عشق خودش را بروز نداده و سختی های راه را تحمل کند تا شما هم در عشق و عاشقی به مقام او برسید.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین آذر
غزل شماره 22 دیوان حافظ : چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست
تعبیر غزل شماره 22 حافظ در فال شما :
از غرور که خصلتی ناپسند است دوری کنید و تردیدها را کنار بگذارید. برای پیروزی در کارها و دور ماندن از خطا با بزرگان و افراد متخصص مشورت کنید تا احتمال شکست را کاهش دهید.
خستگی را از خود دور کرده و دلبسته مال دنیا نباشید. برای رسیدن به مقصود تمام تلاش خود را به کار بگیرید و همواره به یاد خدا باشید تا به مراد دل خود دست پیدا کنید.

فال حافظ امروز 7 فروردین متولدین دی
غزل شماره 441 دیوان حافظ : چه بودی ار دل آن ماه مهربان بودی
تعبیر غزل شماره 441 حافظ در فال شما :
چشم انتظار دیدن یار هستید و این انتظار شما را بی قرار و ناراحت کرده است. نگرانی به دل راه ندهید و از یاس و ناامیدی برحذر باشید که به زودی با تلاش و پشتکار به مراد دل خواهید رسید.
صبور و شکیبا باشید تا خداوند لطف و رحمتش را شامل حال شما کرده و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین بهمن
غزل شماره 267 دیوان حافظ : ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس
تعبیر غزل شماره 267 حافظ در فال شما :
انتظار شما را بی طاقت کرده و در استرس و نگرانی هستید که آیا معشوق نیز شما را دوست دارد یا خیر. در عشق و غاشقی درد و رنج طبیعی است، اندوهگین نباشید، به زودی خبرهای خوبی به شما خواهد رسید و لطف شخصی شامل حال شما خواهد شد.
آینده خوبی در پیش داری و با تلاش و کوشش به جایی خواهید رسید که دیگران حیرت زده خواهند شد. به شرط آن که ترس را کنار گذاشته و سختی های مسیر را تحمل کنید.

فـال حـافـظ امروز 7 فروردین متولدین اسفند
غزل شماره 264 دیوان حافظ : خیز و در کاسه زر آب طربناک انداز
تعبیر غزل شماره 264 حافظ در فال شما :
پیوسته افکار و کلام منفی دارید و دچار غم و اندوه زیادی شده اید، ناامیدی و یاس را کنار گذاشته و غم به دل راه ندهید که غصه خوردن برای چیزهای فانی بیهوده است.
برای آرامش دل و شفای روح باید به سمت خدا بروید و از عبادت غافل نشوید. شک و بدبینی را کنار گذاشته و آینه دل را جلا دهید. برای رسیدن به مراد دل صبوری لازم است.
منبع:ساعدنیوز


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فـال حـافـظ امروز 8 فروردین متولدین فروردین
غزل شماره 291 دیوان حافظ : ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش
تعبیر غزل شماره 291 حافظ در فال شما :
چیزی را از دست داده اید و بسیار اندوهگین هستید، اما غم و غصه و افسوس فایده ای ندارد، به جای حسرت خوردن بهتر است به دنبال جبران این مسئله باشید و با جدیت و پشتکار بیشتر تلاش کنید.
سخت نگیرید تا زندگی راحت تر شود. نیتی در دل دارید که پستی بلندی های زیادی دارد و باید صبوری پیشه کنید یا از آن صرف نظر کنید. از لجبازی و خودخوری دست بکشید که عاقبت خوبی برای شما ندارد.

فـال حـافـظ امروز 8 فروردین متولدین اردیبهشت
غزل شماره 293 دیوان حافظ : بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع
تعبیر غزل شماره 293 حافظ در فال شما :
نگران نباشید، روزهای زندگی می گذرد و ایام غم و سختی باقی نخواهد ماند. آینده خوبی در انتظار شماست. مراقب باشید که فریب افراد دورو و نیرنگ باز را نخورید و سعی کنید از آن ها فاصله بگیرید.
آرزوی دل را از خداوند طلب کنید که یار یکرنگ بنده هایش است و با کمک و الطاف الهی می توانید به سرمنزل مقصود نائل شوید. حوصله کنید و عجله نداشته باشید.بیمار انشالله شفا پیدا می کند و مسافر در سلامت به سر می برد.

فـال حـافـظ امروز 8 فروردین متولدین خرداد
غزل شماره 295 دیوان حافظ : سحر به بوی گلستان دمی شدم در باغ
تعبیر غزل شماره 295 حافظ در فال شما :
اگر می خواهید به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنید از کبر و غرور برحذر باشید که راه رسیدن به مقصد را دورتر می کند. قدر ایام جوانی را بدانید، عمر در حال گذر است و این روزها دیگر برنمی گردد.
همیشه جانب اعتدال را داشته باشید و از افراط و تفریط بپرهیزید. در کارها دوراندیش و آینده نگر باشید.
با دیگران با ملایمت و محبت رفتار کنید و تا می توانید دل به دست آورید، از حرف حسودان و بددلان ناراحت نشوید، زیرا با تلاش و توکل می توانید همه آن ها را پشت سرگذاشته و به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ امروز 8 فروردین متولدین تیر
غزل شماره 253 دیوان حافظ : ای خرم از فروغ رخت لاله زار عمر
تعبیر غزل شماره 253 حافظ در فال شما :
به درگاه خداوند توبه کنید و مطمئن باشید پروردگار صدای شما را می شنود و توبه تان قبول خواهد شد. از کینه و کدورت دست بکشید و گذشت و بخشش داشته باشد.
روزهای عمر در حال گذر است، تصمیم بزرگی گرفته اید و قصد دارید تغییر و تحولی عظیم در شخصیت خود ایجاد کنید. اگرچه تاکنون چندان به فکر خودتان نبوده اید اما فرصت های از دست رفته را جبران می کنید و می توانید کارهایی انجام دهید که نسل آینده از شما به نیکی یاد کنند.

فـال حـافـظ امروز 8 فروردین متولدین مرداد
غزل شماره 288 دیوان حافظ : کنار آب و پای بید و طبع شعر و یاری خوش
تعبیر غزل شماره 288 حافظ در فال شما :
از لحظات زندگی نهایت استفاده را ببرید و قدر جوانی را بدانید. وقت خود را برای کارهای بیهوده به تلف نکنید. روزهای کامیابی و خوشی فرا رسیده و ایام خوبی را می گذرانید. از کبر و غرور برحذر باشید.
از خواب غفلت و بی خبری بیدار شوید تا بعدا افسوس این روزها را نخورید. حالا که خوشبختی در خانه تان را زده، شما هم همت کرده و برای رسیدن به آن چه در دل دارید تلاش کنید.

فـال حـافـظ امروز 8 فروردین متولدین شهریور
غزل شماره 337 دیوان حافظ : چرا نه در پی عزم دیار خود باشم
تعبیر غزل شماره 337 حافظ در فال شما :
چرخ گردون بالا و پایین بسیار دارد. نه در روزهای بد نا امید باش و نه در روزهای خوش مغرور و خودبین. اگر امروز دچار شکست شدی، فردا با سعی و تلاش به مقصود خود می رسی. زندگی ارزش آن را ندارد به خاطر آن خانواده و دوستان خود را مورد آزار قرار دهی.

فـال حـافـظ امروز 8 فروردین متولدین مهر
غزل شماره 6 دیوان حافظ : به ملازمان سلطان که رساند این دعا را
تعبیر غزل شماره 6 حافظ در فال شما :
همیشه به یاد خدا باشید و شکرگزاری او را به جا بیاورید. با توکل و استعانت از خداوند متعال می توانید از همه مشکلات زندگی به سلامت عبور کرده و پیروز شوید.
بد دلی را کنار بگذارید و از دوست و رفیق ریاکار دوری کنید. عشقی را در سر می پرورانید اما فکر رقیب آرامش شما را بر هم زده و به پشت سر گذاشتن او فکر می کنید.
از نماز صبح غافل نشوید و از نیت های بد و شیطانی برحذر باشید.

فـال حـافـظ امروز 8 فروردین متولدین آبان
غزل شماره 363 دیوان حافظ : دردم از یار است و درمان نیز هم
تعبیر غزل شماره 363 حافظ در فال شما :
یاد یار شیرین و خاطراتی که با او داشته اید تمام فکرتان را به خود مشغول کرده است. وصال یار درمان دردهای شماست. عهدی که با او داشتید را شکسته اید و این شما را بسیار اندوهگین و ناراحت کرده است.
سرانجام ایام فراق و دوری به پایان خواهد رسید. نگران نباشید و به خداوند توکل کنید که درهای بسته را باز خواهد کرد و اوضاع و احوال سر و سامان خواهد گرفت.

فـال حـافـظ امروز 8 فروردین متولدین آذر
غزل شماره 436 دیوان حافظ : آن غالیه خط گر سوی ما نامه نوشتی
تعبیر غزل شماره 436 حافظ در فال شما :
مدتی است احساس می کنید از اهداف خود دور شده و در مسیر نادرستی قرار گرفته اید. به همین خاطر اندوهگین و دل آزرده هستید. از این غصه ها دست بردارید و همه چیز را به سرنوشت و تقدیر بسپارید.
قناعت پیشه کنید و مطمئن باشید آن چه به صلاح شما باشد اتفاق خواهد افتاد. آرزوهای غیرممکن را کنار بگذارید. دوستان خود را با تعمق انتخاب کنید که بعدا پشیمان نشوید.

فال حافظ امروز 8 فروردین متولدین دی
غزل شماره 108 دیوان حافظ : خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد
تعبیر غزل شماره 108 حافظ در فال شما :
مژده باد که به زودی همای سعادت روی شانه های شما خواهد نشست. اطرافیان به خوشبختی و موفقیت های شما غبطه می خورند. مراقب حسادت حسودان باشید.
باطن خوب و سرشت پاک شما باعث شده همه به شما علاقه مند شوند. همیشه خوب و مهربان باشید که کلید پیشرفت و موفقیت شما در همین است. در معامله ای که به زودی خواهید داشت دقت کنید تا فریب نیرنگ دیگران را نخورید.
در روزهای آتی شخصی از شما ناراحت می شود، از او دلجویی کرده و از دلش درآورید.

فـال حـافـظ امروز 8 فروردین متولدین بهمن
غزل شماره 402 دیوان حافظ : نکته‌ای دلکش بگویم خال آن مه رو ببین
تعبیر غزل شماره 402 حافظ در فال شما :
به دنبال خوشگذرانی و لـ*ـذت های زودگذر دنیا هستید و از ساختن آینده روشن غافل شده اید. با اینکه اطرافیان مدام شما را شماتت می کنند اما بی توجهی می کنید.
دوستان فریبکار به دنبال سواستفاده و به بیراهه کشیدن شما هستند. دور نیست روزی که این همه بی هدفی و خوشگذرانی مایه حسرت و پیشمانی می شود. به خود بیایید و با اراده سعی کنید زندگی را آنطور که دوست دارید بسازید.

فـال حـافـظ امروز 8 فروردین متولدین اسفند
غزل شماره 373 دیوان حافظ : خیز تا خرقه صوفی به خرابات بریم
تعبیر غزل شماره 373 حافظ در فال شما :
چرا قدر و ارزش این لحظه های در حال گذر را نمی دانید؟! از فرصت های پیش رو استفاده کنید که دیگر هرگز برنمی گردند. سعی کنید با عقل و منطق با مسائل برخورد کرده و در این راه، احساساتی نباشید.
راه پرپیچ و خم با مشکلات و موانع زیاد در پیش دارید، برای عبور از سختی ها با دوستان وفادار و دلسوز مشورت کنید و به خداوند توکل داشته باشید که انشالله پیروزی با شما خواهد بود.
منبع:ساعدنیوز


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 
  • تشویق
Reactions: Morad

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فـال حـافـظ امروز 9 فروردین متولدین فروردین
غزل شماره 326 دیوان حافظ : در نهانخانه عشرت صنمی خوش دارم
تعبیر غزل شماره 326 حافظ در فال شما :
مژده باد بر شما که به زودی روزهای خوش فرا می رسد و بخت و اقبال به شما روی می آورد. از لحظه های خوب زندگی کمال استفاده را بکنید.
از نگرانی و تشویش دوری کنید و مطمئن باشید روزهای سختی خیلی زود خواهد گذشت. با افراد خانواده و دوستان دلسوز اعتماد کنید. تجربه های امروز برای ساختن آینده روشن به شما کمک خواهد کرد.

فـال حـافـظ امروز 9 فروردین متولدین اردیبهشت
غزل شماره 183 دیوان حافظ : دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند
تعبیر غزل شماره 183 حافظ در فال شما :
تاکنون رنج های زیادی کشیده اید و با صبر و بردباری از آن ها عبور کرده اید، اگرچه نیش و کنایه حسودان و افراد بدنیت شما را آزار داده اما خدا را شکر که همه آن سختی ها به پایان رسیده و همه چیز به خوبی و خوشی به خیر خواهد شد.
موفقیت هایی که تاکنون به دست آورده اید از لطف و مرحمت پروردگار و شایستگی های خودتان است. رابـ*ـطه معنوی خوبی با خداوند دارید که سهم زیادی در پیشرفت شما داشته است و در نهایت پاداش صبر و تحمل خود را دریافت کرده اید.
ممکن است تغییر و تحولاتی در شرف وقوع باشد، از آن ناراحت نشوید و خدا را شاکر باشید که ضرر و زیان خاصی ندیدید.

فـال حـافـظ امروز 9 فروردین متولدین خرداد
غزل شماره 243 دیوان حافظ : بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید
تعبیر غزل شماره 243 حافظ در فال شما :
دوستان جانی و وفادار دارید که باید با آن ها صادق و یکرنگ باشید. سفره دل خود را برای هرکسی باز نکنید که فاش شدن اسرار نزد نامحرم به نفع شما نیست. سختی های زیادی سرراهتان قرار گرفته اما هرگز امید خود را از دست ندهید و به خداوند توکل داشته باشید.
به حرف افراد دانا و با تجربه و دوستان مورد اعتمادتان گوش دهید. برای رسیدن به مراد دل صبر و تلاش و سرعت عمل نیاز است. مراقب رقیبان حسود باشید که منتظر فرصتی برای ضربه زدن به شما هستند. در کار خیر پیشقدم شوید تا دعای خیر پشت سرتان باشد.

فـال حـافـظ امروز 9 فروردین متولدین تیر
غزل شماره 25 دیوان حافظ : شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل سرخوش
تعبیر غزل شماره 25 حافظ در فال شما :
زندگی شما بر پایه میزان تلاش و همتی که دارید بنا شده است. برای رسیدن به یار و مقصودتان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با تمام توان جلو بروید.
در جهت کمال و رشد روحی حرکت کنید تا به اهداف خود برسید. سیرت نیکو، رزق حلال، تقوی و دوراندیشی کلید رسیدن به آرزوها می باشد.
به هر مقام و منصبی دست پیدا کردید مراقب باشید از یاد خداوند غفلت نکنید و بندگی او را فراموش نکنید، در غیراینصورت نتیجه سال ها تلاش را یک شبه از دست خواهید داد.

فـال حـافـظ امروز 9 فروردین متولدین مرداد
غزل شماره 459 دیوان حافظ : زین خوش رقم که بر گل رخسار می‌کشی
تعبیر غزل شماره 459 حافظ در فال شما :
اگر گمان می کنید رسیدن به خواسته ها بدون تلاش و پشتکار میسر است، سخت در اشتباهید. با تلاش و کوشش به مراد دل می رسید.
از دوستان و اطرافیان مورد اعتماد و دلسوز یاری بگیرید و مشورت کنید تا انشالله در آینده نزدیک به خواسته دل رسیده و یار را در آ*غو*ش بگیرید.

فـال حـافـظ امروز 9 فروردین متولدین شهریور
غزل شماره 140 دیوان حافظ : دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد
تعبیر غزل شماره 140 حافظ در فال شما :
برای رسیدن به سرمنزل مقصود باید راه پرپیچ و خمی را طی کنید. اگرچه دیگران دست رد به سـ*ـینه شما زده و به شما کمک نکردند اما در حقیقت نیازی به کمک آن ها ندارید، به خداوند توکل کنید، با تکیه به استعدادهای خود و با عزمی راسخ قدم بردارید تا به اهداف عالی خود دست پیدا کنید.
بیش از این به امور دنیوی دلبسته نشوید و مهر و محبت خود را از دیگران دریغ نکنید. که این دنیا به هیچکس وفا نکرده است.

فـال حـافـظ امروز 9 فروردین متولدین مهر
غزل شماره 388 دیوان حافظ : بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن
تعبیر غزل شماره 388 حافظ در فال شما :
اراده قوی و روحیه خود را حفظ کنید و به مسیر خود ادامه دهید. خود را اسیر غم دنیا نکنید، به شادی و سرور بپردازید و از انزوا و گوشه نشینی دوری کنید.
به گونه ای زندگی کنید که دوست دارید. آزاده باشید. بخت و اقبال خوبی دارید و خبرهای خوشی دریافت خواهید کرد که همه غم و غصه را می شوید و با خود می برد.

فـال حـافـظ امروز 9 فروردین متولدین آبان
غزل شماره 418 دیوان حافظ : گر تیغ بارد در کوی آن ماه
تعبیر غزل شماره 418 حافظ در فال شما :
در برابر مشکلات و سختی ها باید بردبار بوده و امید خود را حفظ کنید تا بتوانید از آن ها به سلامت عبور کنید. شاید راه پرپیچ و خم و سخت به نظر برسد اما به پروردگار توکل داشته باشید.
برای رسیدن به مراد دل و در آ*غو*ش گرفتن آن چه طلب کرده اید باید مصائب و دشواری های فراوانی را تحمل کنید و همواره با همت عالی و امید دوچندان جلو بروید.

فـال حـافـظ امروز 9 فروردین متولدین آذر
غزل شماره 384 دیوان حافظ : می‌سوزم از فراقت روی از جفا بگردان
تعبیر غزل شماره 384 حافظ در فال شما :
از کبر و خودبینی برحذر باشید که عاقبت خوبی ندارد و شما را از رسیدن به موفقیت دور می کند. قدر دوستان جانی را بدانید و با آن ها صادق و یکرنگ باشید تا در مواقعی که به حضورشان نیاز دارید به کمک شما بشتابند.
مدتی است از یار دور افتاده و غم فراق شما را آزار می دهد. سرانجام هجران پایان پیدا کرده و به وصال یار می رسید. از حرص و طمع برای مال دنیا دست بردارید و قناعت پیشه کنید.

فال حافظ امروز 9 فروردین متولدین دی
غزل شماره 384 دیوان حافظ : می‌سوزم از فراقت روی از جفا بگردان
تعبیر غزل شماره 384 حافظ در فال شما :
از کبر و خودبینی برحذر باشید که عاقبت خوبی ندارد و شما را از رسیدن به موفقیت دور می کند. قدر دوستان جانی را بدانید و با آن ها صادق و یکرنگ باشید تا در مواقعی که به حضورشان نیاز دارید به کمک شما بشتابند.
مدتی است از یار دور افتاده و غم فراق شما را آزار می دهد. سرانجام هجران پایان پیدا کرده و به وصال یار می رسید. از حرص و طمع برای مال دنیا دست بردارید و قناعت پیشه کنید.

فـال حـافـظ امروز 9 فروردین متولدین بهمن
غزل شماره 243 دیوان حافظ : بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید
تعبیر غزل شماره 243 حافظ در فال شما :
دوستان جانی و وفادار دارید که باید با آن ها صادق و یکرنگ باشید. سفره دل خود را برای هرکسی باز نکنید که فاش شدن اسرار نزد نامحرم به نفع شما نیست. سختی های زیادی سرراهتان قرار گرفته اما هرگز امید خود را از دست ندهید و به خداوند توکل داشته باشید.
به حرف افراد دانا و با تجربه و دوستان مورد اعتمادتان گوش دهید. برای رسیدن به مراد دل صبر و تلاش و سرعت عمل نیاز است. مراقب رقیبان حسود باشید که منتظر فرصتی برای ضربه زدن به شما هستند. در کار خیر پیشقدم شوید تا دعای خیر پشت سرتان باشد.

فـال حـافـظ امروز 9 فروردین متولدین اسفند
غزل شماره 262 دیوان حافظ : حال خونین دلان که گوید باز
تعبیر غزل شماره 262 حافظ در فال شما :
اگرچه دیگران در حق شما بدی کرده اند اما جواب بدی را با بدی ندهید بلکه سعی کنید با رفتار خوب و نیت خیر با آن ها برخورد کنید که به زودی شرمنده کار خود خواهند شد.
غم و تشویش را از دل پاک کنید و با توکل به خداوند و ایمان و اراده راسخ شروع کنید که بی تردید موفق می شوید. سفر زیارتی در پیش دارید. با خانواده و همسر خود خوش اخلاق باشید زیرا او عاشقانه شما را دوست دارد.
منبع:ساعدنیوز


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فـال حـافـظ امروز 10 فروردین متولدین فروردین
غزل شماره 23 دیوان حافظ : خیال روی تو در هر طریق همره ماست
تعبیر غزل شماره 23 حافظ در فال شما :
همواره تصویر یار را در ذهن تان مرور می کنید و هر لحظه به یادش هستید، اگر مدعی عشق هستید برای رسیدن به معشوق باید صبوری کنید.
ناامیدی را از خود دور کنید و عزلت نشینی و تنبلی را کنار بگذارید، عزم خود را جزم کرده و برای رسیدن به هدفتان تمام تلاش خود را بکنید، ممکن است بیشتر از آن چه انتظار دارید طول بکشد اما مطمئن باشید با تلاش و توکل در نهایت پیروزی با شماست و به مراد دلتان خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 10 فروردین متولدین اردیبهشت
غزل شماره 232 دیوان حافظ : بر سر آنم که گر ز دست برآید
تعبیر غزل شماره 232 حافظ در فال شما :
به لـ*ـذت ها و شادی های دوروزه دنیا دل نبندید که این جهان و همه خوشی های آن فانی است. اگر قصد رسیدن به آرزوهای خود را دارید باید با اراده و عزم راسخ بلند شده و تمام تلاش خود را به کار گیرید.
توکل به خداوند و مدد جویی از او باعث آرامش دل می شود. از خداوند غافل نشوید تا همیشه در راه درست قدم بردارید و موفق باشید. غرور و خودخواهی را قربانی کنید و نذر خود را ادا نمایید.

فـال حـافـظ امروز 10 فروردین متولدین خرداد
غزل شماره 472 دیوان حافظ : احمد الله علی معدله السلطان
تعبیر غزل شماره 472 حافظ در فال شما :
اراده آهنین و محکمی دارید. بخت و اقبال به شما روی آورده و معجزه ای در شرف وقوع است که همگان را به حیرت وامی دارد. برای پیروزی در کارها باید همه تلاش خود را به کار گیرید.
به زودی سفر زیارتی کربلا در پیش دارید، در طول سفر به آرامش عجیبی می رسید و اتفاقات معنوی خوبی برای شما رخ می دهد که چشم و دل تان را روشن خواهد کرد.

فـال حـافـظ امروز 10 فروردین متولدین تیر
غزل شماره 25 دیوان حافظ : شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل سرخوش
تعبیر غزل شماره 25 حافظ در فال شما :
زندگی شما بر پایه میزان تلاش و همتی که دارید بنا شده است. برای رسیدن به یار و مقصودتان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با تمام توان جلو بروید.
در جهت کمال و رشد روحی حرکت کنید تا به اهداف خود برسید. سیرت نیکو، رزق حلال، تقوی و دوراندیشی کلید رسیدن به آرزوها می باشد.
به هر مقام و منصبی دست پیدا کردید مراقب باشید از یاد خداوند غفلت نکنید و بندگی او را فراموش نکنید، در غیراینصورت نتیجه سال ها تلاش را یک شبه از دست خواهید داد.

فـال حـافـظ امروز 10 فروردین متولدین مرداد
غزل شماره 193 دیوان حافظ : در نظربازی ما بی‌خبران حیرانند
تعبیر غزل شماره 193 حافظ در فال شما :
نگرانی را از خود دور کنید، شما همه تلاش خود را به کار برده اید، به زودی جواب را دریافت می کنید و از سرگردانی خلاص می شوید. به زودی قرار داد یا پیمانی خواهید بست و امانتی به دست شما سپرده می شود که باید خوب از آن مراقبت کنید.
مشغول انجام کاری هستید، از دروغ و دورویی برحذر باشید که سرانجام خوبی برای شما نخواهد داشت و دچار هجران می شوید. با خواندن قرآن از دسیسه های شیطان در امان می مانید.

فـال حـافـظ امروز 10 فروردین متولدین شهریور
غزل شماره 257 دیوان حافظ : روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیر
تعبیر غزل شماره 257 حافظ در فال شما :
با خانواده و دوستان خود صداقت داشته باشید و به دیگران سخت گیری نکنید، هرچقدر زندگی را سخت تر بگیرید سخت تر هم خواهد گذشت. از کمک به دوست و رفیق غافل نشوید تا آن ها هم در زمان نیاز به شما یاری برسانند.
مدتی است افکارتان درهم شده و از مشکلی رنج می برید که از بیان آن خودداری می کنید، علت آن تردید و وسواس و غروری است که جلوی اقدام شما را می گیرد. شکرگزاری خداوند را به جای آورید و به او توکل کنید.

فـال حـافـظ امروز 10 فروردین متولدین مهر
غزل شماره 311 دیوان حافظ : عاشق روی جوانی خوش نوخاسته‌ام
تعبیر غزل شماره 311 حافظ در فال شما :
بدانید هیچ موفقیتی بدون تلاش میسر نشده است. برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود باید عزمی راسخ و اراده آهنین داشته باشید تا به موفقیت و کامیابی برسید.
اگر در راه عاشقی قدم برمی دارید باید خلوص نیت و صداقت داشته باشید، از شک و تردیدها رها شوید و خجالت و شرم بیش از حد را کنار بگذارید که باعث دور شدن شما از مراد دل خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 10 فروردین متولدین آبان
غزل شماره 418 دیوان حافظ : گر تیغ بارد در کوی آن ماه
تعبیر غزل شماره 418 حافظ در فال شما :
در برابر مشکلات و سختی ها باید بردبار بوده و امید خود را حفظ کنید تا بتوانید از آن ها به سلامت عبور کنید. شاید راه پرپیچ و خم و سخت به نظر برسد اما به پروردگار توکل داشته باشید.
برای رسیدن به مراد دل و در آ*غو*ش گرفتن آن چه طلب کرده اید باید مصائب و دشواری های فراوانی را تحمل کنید و همواره با همت عالی و امید دوچندان جلو بروید.

فـال حـافـظ امروز 10 فروردین متولدین آذر
غزل شماره 280 دیوان حافظ : چو برشکست صبا زلف عنبرافشانش
تعبیر غزل شماره 280 حافظ در فال شما :
به دنیال کسی هستید که بتوانید به او اعتماد کرده و سفره دل را برایش باز کنید. مدتی است گوشه گیری اختیار کرده اید اما با خجالت و عزلت نشینی گره کار باز نخواهد شد. از افسردگی و انزوا خارج شوید و بهانه جویی نکنید تا دل تان جوان شود.
به زودی با تلاش و کوشش به اهداف خود نائل می شوید و نشانه های آن را از هم اکنون مشاهده می کنید. به خداوند توکل کنید که درهای خوشبختی به روی شما باز می شود. نگران مسافر نباشید. انشالله بیمار شفا پیدا می کند.

فال حافظ امروز 10 فروردین متولدین دی
غزل شماره 274 دیوان حافظ : به دور لاله قدح گیر و بی‌ریا می‌باش
تعبیر غزل شماره 274 حافظ در فال شما :
زندگی آمیخته با سختی و بلندی های زیادی است و مشکلات و شادی ها در هر زندگی وجود دارد. با دوستان خود مهربان باشید و با صداقت رفتار کنید تا زمانی که نیاز دارید به یاری شما بشتابند.
از کینه و دورویی برحذر باشید که انسان های بی ریا موفق تر و آسوده تر هستند. برای آرزوهای دست نیافتنی وقت خود را هدر ندهید. از خداوند کمک بخواهید و همه چیز را به او بسپرید تا به آرامش برسید.

فـال حـافـظ امروز 10 فروردین متولدین بهمن
غزل شماره 339 دیوان حافظ : خیال روی تو چون بگذرد به گلشن چشم
تعبیر غزل شماره 339 حافظ در فال شما :
برای رسیدن به مراد دل تلاش و همت عالی لازم است، تمام تلاش خود را به کار گرفته و شکیبا باشید، خداوند بقیه کارها را درست خواهد کرد.
در سختی ها از یاری دوستان مورد اعتماد خود بهره بگیرید و به پروردگار توکل داشته باشید. در ایام خوشی دیگران را فراموش نکنید و به دوستان و یاران باوفا کمک کنید.


فـال حـافـظ امروز 10 فروردین متولدین اسفند
غزل شماره 184 دیوان حافظ : دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند
تعبیر غزل شماره 184 حافظ در فال شما :
مژده باد بر شما که فال مبارکی دارید، سختی های فراوانی که تاکنون دیده اید به زودی برطرف می شود و همای سعادت بر بام خانه شما خواهد نشست. دوران غم و انتظار و بیقراری به پایان رسیده و درهای نعمت و رحمت به روی شما گشوده می شود.
در ایام خوشی از فرصت های طلایی به نحو احسن استفاده کنید. از دیگران مخصوصا خانواده دلجویی کرده و کمک های مادی و معنوی را از آن ها دریغ نکنید. کینه و کدورت ها را کنار بگذارید و از در صلح و آشتی با دیگران درآیید.
منبع:ساعدنیوز


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا