خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
در تور برزیل، این سوغاتی‌ها را فراموش نکنید !

برزیل

در آمریکای جنوبی، کشور فوق العاده زیبایی وجود دارد که هر کسی را عاشق خود می کند. برزیل از جمله مقصدهایی است که فرهنگ و تاریخ منحصر به فردش باعث جذب گردشگران بسیاری از تمام کشورهای دنیا است. اگر قرار است به تور برزیل بروید و در میان اطرافیانتان افرادی را می شناسید که عاشق برزیل و فرهنگش هستند، در لیست زیر سوغاتی‌هایی را خواهید دید که می توانید برایشان و یا حتی برای خودتان تهیه کنید. با الی گشت همراه شوید.


قهوه برزیلی

کافه پیلائو، یکی از معروف ترین برندهای قهوه در برزیل است که در تمام فروشگاه ها یافت می شود و همچنین در خانه‌های تمام طرفداران قهوه، این برند وجود دارد. به نظر می‌رسد که برزیل یکی از بهترین قهوه‌های جهان را دارد. پس اگر می خواهید حال و هوای یک صبحانه‌ی برزیلی را در شهر خودتان داشته باشید، قدری از این قهوه‌ی خوشمزه برای خودتان و دوستانتان خریداری کنید.

قیمت: از ۸ دلار

دوچه دِ لیته (Doce de Leite)

این شیرینی محبوب، یک خوراکی درست شده از کره و شیر، شکر، شکلات و .. است که در سراسر آمریکای جنوبی یافت می شود (در کشورهای اسپانیایی زبان، آن را به عنوان dulce de leche می شناسند). از آن ها می توان در مواد پخت کیک یا برای تزیین کیک استفاده کرد. همچنین می توانید همراه با میوه، داخل بستنی و یا به سادگی توسط یک قاشق میل کنید.

قیمت: ۸ دلار

صندل هاوایاناس

در سواحل برزیل هیچ پایی را بدون یکی از این صندل ها نخواهید یافت. ممکن است گاهی رطوبت ساحل کمی اذیتتان کند و یا حتی شن های داغ پایتان را بسوزاند. اما این صندل های محبوب، کار شما را راحت کرده است. آنها همچنین می‌توانند در خانه نیز استفاده شوند.

قیمت: از ۱۶ تا ۳۰ دلار

قاب موبایل با طرح برزیلی

اگر کسی را می شناسید که همزمان هم به موبایل و هم به برزیل علاقه دارد، یک هدیه ترکیبی از این دو می تواند بسیار جذاب باشد. طرح های متفاوتی وجود دارند اما طرحی که پرچم برزیل به صورتی قدیمی کار شده باشد جزو پرفروش ترین طرح ها می باشد. برای تمام گوشی های موبایل می توانید این قاب ها را پیدا کنید.

قیمت: ۸ دلار

کتاب تصویری برزیل

دوستانتان را به برزیل بفرستید! این کتاب تصاویر چشمگیر و خیره کننده برزیل را ارائه می دهد. کتاب تصویری برزیل شامل عکس هایی از فرهنگ، معماری، حیات وحش و مناظری است که درقلب بسیاری از مردمی که به برزیل سفر کرده اند یا در معرض زندگی برزیلی قرار گرفته اند، جای دارد.

قیمت: ۲ دلار



لوح فشرده موسیقی بـ*ـو*سا نووا برزیل

برای هر کسی که در مورد بسا نووا کنجکاو است و به این سبک از موسیقی اواخر دهه ۱۹۶۰ علاقه دارد، این می تواند هدیه ای بسیار ارزشمند باشد. آهنگ های کلاسیک و نادری از بهترین هنرمند های سبک بـ*ـو*سا نووا مانند گَل کستا، الیس رجینا، خوا گیلبرتو، تام جوییم و کائنتو ولوسو در این سی دی گنجانده شده اند که با گوش دادن به آن حال و هوای برزیل به سراغتان می آید.

قیمت: ۹ دلار

جعبه شیرینی بریگادیروس

بریگادیروس شیرینی های کلاسیک برزیلی هستند و یک جعبه از آن کلی مزه های شکلاتی برایتان فراهم کرده است. بریگادیروس مانند شکلات تروفلی خرد شده در پودر شکلات هستند، که تنوعی در طعم نیز مثل شکلات سفید و نارگیل دارند. با این شیرینی خوشمزه فردی را به برزیل دعوت کنید.

قیمت: از ۱۵ دلار

لیوان (ماگ) با طرح برزیلی

عاشقان قهوه های برزیلی لیوانی نیاز دارند که قهوه شان را در آن نوش جان کنند. پس چه چیزی بهتر از یک لیوان که طرحی برزیلی روی آن نقش بسته است؟ طرح های بسیار زیادی می توانید مطابق با سلیقه تان یا سلیقه ی کسی که میخواهید برایش این لیوان را تهیه کنید وجود دارد.

قیمت: ۱۳ دلار

لوح فشرده پسران برزیلی (فوتبال)

از آنجا که فوتبال محبوب ترین ورزش برزیل و بسیاری از نقاط دنیا می باشد، این هدیه ایست به دوست داران فوتبال که از گرفتن آن هیجان زده خواهند شد. تیم فوتبال برزیل همواره یکی از بهترین تیم‌ها در دنیا بوده که بازیکنان با استعداد بسیاری را به جهان فوتبال تقدیم کرده است. این دی وی دی مجموعه ای از بازی های اصلی، بازیکنان محبوب و گل های زیبای تاریخ است.

قیمت: ۴ دلار

کتاب ساختمان های اسکار نیه می یر

اسکار نیه می یر معمار معروف برزیلی است که نامش در بسیاری جاها به عنوان آغاز کننده معماری مدرن به چشم می خورد. برای هر کسی که به معماری بناها و برزیل علاقمند است، این کتاب مجموعه ای از تصاویر شاهکارهای باور نکردنی نیه می یر در سراسر برزیل را گردآوری کرده است.

قیمت: ۲۰ دلار

کتاب آشپزی “آشپرخانه برزیلی”

یکی از چیزهایی که واقعا می تواند یادآوری خاطرات یک مکان باشد، غذا است. آشپزخانه برزیلی شامل ۱۰۰ دستور العمل کلاسیک و خلاق برای غذای خانگی، هدیه ای مناسب برای غرق شدن در وعده های غذایی و نوشیدنی های کلاسیک برزیل است. این کتاب غذاهای سنتی مانند فاژوآدا و نان پنیر برزیلی را ارائه می دهد و همچنین سرآشپز دستور العمل‌های نوآورانه برزیلی را برای شما فراهم کرده است.

قیمت: ۱۷ دلار

کاپشن برزیلی

چه راهی برای نشان دادن عشق به چیزی بهتر است از چیزی که در لباستان آن را اعلام کنید و یک ژاکت با طرح برزیل دقیقا همین کار را انجام می دهد. ژاکت برای زمستان بسیار کاربردی تر از یک تی شرت است. این کاپشن زیبا در رنگ های روشن وجود دارد که به شما حس وزرشی میدهد. برای طرفداران فوتبال این هدیه، فوق العاده است، اما برای برای افرادی که خود برزیل را دوست دارند نیز هدیه ی ارزشمندی به حساب می آید.

قیمت: ۳۰ دلار

صنایع دستی و مگنت ها

از فروشگاه های صنایع دستی بازدید کنید. آنها تعداد زیادی از اقلام منحصر به فرد و دست ساز را شامل مجلات سفر با طرح خاص خود ارائه می دهند. آنها همچنین انواع کارت پستال و مگنت های الهام گرفته از عکس های پلوراید برزیلی را به شما ارائه می دهند که مطمئنن اگر از آن ها روی یخچالتان استفاده کنید، خاطرات خوبی از تور برزیل را برایتان زنده خواهند کرد.

قیمت: از ۲ دلار

منبع: الی گشت


در تور برزیل، این سوغاتی‌ها را فراموش نکنید!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا