خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
فارغ التحصیلان رشته های فنی حرفه ای، کاردانش، هنرستان و یا حتی رشته های نظری که قصد ادامه تحصیل در مقطع کاردانی فنی حرفه ایرا دارند، می توانند در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام و پذیرش مقطع کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته در یکی از رشته های ارائه شده در آزمونسال جاری نام نویسی کنند .


کنکور فنی حرفه ای به منظور پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته رشته های فنی دانشگاه های سراسری من جمله دانشکده های فنی حرفه ای و غیرانتفاعی برگزار می شود. کنکور فنی حرفه ای با کنکور سراسری متفاوت بوده و لذا ثبت نام و برگزاری این آزمون به صورت مجزا انجام می شود.

داوطلبانی که مدرک دیپلم نظام قدیم، ساللی واحدی/ ترمی واحدی و یا نظام جدید رشته های فنی حرفه ای، کاردانش، هنرستان و یا رشته های نظری را دارند می توانند با رعایت تجانس رشته های تحصیلی و رشته های آزمونیتعیین شده در یکی از رشته های کاردانی فنی نام نویسی کنند.

لذا به منظور آشنایی داوطلبان متقاضی با روند ثبت نام و برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای سال جاری در ادامه این مقاله جزئیات زمان و نحوه ثبت نام، انتخاب رشته و برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای سال ۱۴۰۰ را به همراه مشاوره شرکت و پذیرش نهایی در این آزمون ارائه داده ایم .



برگزاری کنکور فنی حرفه ای 1400 چگونه است؟

نخست باید به این توجه داشته باشیم که شیوه پذیرش رشته های با آزمون و رشته های بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای سال ۱۴۰۰ با هم متفاوت بوده و به شرح زیر است :

شیوه گزینش رشته های بدون آزمون : آن دسته از متقاضیانی که در یکی از رشته های تحصیلی بدون آزمون کاردانی پیوسته و ناپیوسته فنی حرفه ای ثبت نام کرده اند نیازی به شرکت در هیچ آزمون کتبی یا شفاهی ندارند. ملاک عمل بررسی انتخاب رشته این دسته از داوطلبان معدل کل دیپلم آنها می باشد.

شیوه گزینش رشته های با آزمون : داوطلبانی که یکی از این 5 رشته با آزمون را انتخاب کرده اند باید در زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای با مراجعه به حوزه امتحانی تعیین شده در آزمون شرکت کنند. در نهایت ملاک عمل بررسی انتخاب رشته داوطلب رتبه و نمره کسب شده او می باشد .

منبع: هیوا


کنکور فنی حرفه ای چگونه است؟

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور کاردانی پس از تکمیل ثبت نام خود باید منابع اعلام شده در دفترچه ثبت نام را در مهلت ارائه شده بین ثبت نام تا آزمون مطالعه کنند تا با آمادگی هر چه بیشتر در جلسه آزمون حضور پیدا کرده و بتوانند با کسب رتبه بهتر شانس قبولی خود را بیشتر کنند.

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 هر 5 رشته الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، حسابداری و تربیت بدنی روز جمعه مورخ 22 مرداد ماه سال جاری بصورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد .

لازم به ذکر است که معمولا کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی معمولا چند روز قبل از تاریخ مقرر برگزاریآزمون از سوی سازمان سنجش منتشر می شود .



متقاضیان شرکت در پذیرش رشته های کنکور کاردانی و یا رشته های بدون آزمون باید به این نکته دقت داشته باشند که هر چه رتبه کسب شده توسط داوطلب برای رشته های با آزمون و یا معدل کل دیپلم برای رشته های بدونآزمون بالاتر و بهتر باشد امکان قبولی وی بیشتر خواهد بود .

به داوطلبان توصیه می شود در هنگام ثبت نام و انجام انتخاب رشته تمامی ملاک های خود از جمله نوع رشته تحصیلی، بازار کار ، آینده تحصیلی ، اعتبار دانشگاه و مدرک ، شهریه و هزینه های تحصیل ، مسافت و رفت و آمد را در نظر گرفته و اولویت های خود را بر این اساس بچینند.




1- کنکور کاردانی چگونه برگزار می شود ؟

کنکور کاردانی از سوی سازمان سنجش برای پذیرش رشته های با آزمون و پر متقاضی مقطع کاردانی پیوسته برگزار می شود که جزئیات آزمون در این مقاله اشاره شده است .



2- انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای چگونه انجام می شود ؟

انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای همزمان با ثبت نام این مقطع انجام می شود که جزئیات آن در این مقاله ارائه شده است .



3- برای پذیرش در کنکور کاردانی چه مراحلی باید طی کرد ؟

همانطور که در این مقاله توضیح داده شده ، پذیرش در کنکور کاردانی منوط به صبت نام و شرکت در این آزمون و کسب نمره لازم برای قبولی در رشته محل انتخابی می باشد .


کنکور فنی حرفه ای چگونه است؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا