نویسنده این موضوع
این روزها سوال و پرسشی بسیار معما گونه و عجیبی از کارخانه هواپیما سازی بویینگ مطرح شده است که شاید پاسخ به آن ؛مسائل و چالش های دیگری را برای تولیدات آن کارخانه بوجود آورد .اصل معما این است که چگونه یک کارخانه مشهور و معظم هواپیما سازی ؛حاضر شده است تا طراحی نرم افزار یکی از سامانه های مهم هواپیمای بویینگ ماکس 737 را به شرکت کم هزینه ای برون سپاری کرده است ؟
به گفته یکی از مهندسین قدیمی بویینگ ؛طراحی این نرم افزار به شرکتی واگذار شده بود که کمترین هزینه را برای طراحی دریافت مینماید.
مشکل نرم افزار هواپیمای مکس 737 از جمله مسائلی است که برای مدت بسیار طولانی موجب زمینگر شدن این نسل از هواپیماهای موفق 737 خواهد شد؛ به خصوص وقتی که سازمان هوانوردی فدرال آمریکا در هفته گذشته موفق شد تا نقص جدیدی را در نرم افزار این هواپیما شناسایی کند آنهم زمانی که بویینگ تلاش میکرد با استفاده از متخصصین و مهندسین مجرب خود و با کمترین هزینه ؛نسبت به رفع اشکال نرم افزار MCAS اقدام نموده و بار دیگر بویینگ مکس 737 را به خط پرواز بازگرداند.
بطور فزاینده ای این هواپیما ساز مشهور آمریکایی برای طراحی نرم افزار و تست آنها بدنبال استفاده و بهره برداری از کارمندان پاره وقت و موقتی است که برای هر ساعت کار ؛فقط 9 دلار دستمزد دریافت میکنند و اکثر آنها از کشورهایی هستند که فاقد پیش زمینه در صنعت هوایی هستند .شاید در نظر این افراد ،طراحی نرم افزار این سامانههای حساس ؛خیلی ارزشمند تر از طراحی یک بازی نرم افزاری نباشد و البته با حقوقی که بویینگ به آنها پرداخت میکند ؛نمیتوان انتظار بیشتری از این کارکنان داشت.مارک رابین یکی از مهندسین نرم افزار با سابقه بویینگ مکس737 که اخیرا از این شرکت جدا شده است به این مطلب اذعان دارد و اضافه میکند که شرکت هندی طراحی و توسعه نرم افزاری HCL Technology اخیرا بعنوان تامین کننده برای بویینگ اقدام نموده و شما میتوانید دهها میز طراحی را در بویینگ مشاهده کنید که توسط فارغ التحصیلان کالج های هندی اشغال شده اند.
البته نمیتوان این ادعای آقای رابین را بدرستی ارزیابی کرد ؛زیرا مسلما این افراد هندی در طراحی نرم افزارهای دیگر اعضای کارخانه بویینگ هم مشارکت داشته و فقط مسئول نرم افزار بویینگ مکس737 نبودند .
به گفته یکی از مهندسین قدیمی بویینگ ؛طراحی این نرم افزار به شرکتی واگذار شده بود که کمترین هزینه را برای طراحی دریافت مینماید.
مشکل نرم افزار هواپیمای مکس 737 از جمله مسائلی است که برای مدت بسیار طولانی موجب زمینگر شدن این نسل از هواپیماهای موفق 737 خواهد شد؛ به خصوص وقتی که سازمان هوانوردی فدرال آمریکا در هفته گذشته موفق شد تا نقص جدیدی را در نرم افزار این هواپیما شناسایی کند آنهم زمانی که بویینگ تلاش میکرد با استفاده از متخصصین و مهندسین مجرب خود و با کمترین هزینه ؛نسبت به رفع اشکال نرم افزار MCAS اقدام نموده و بار دیگر بویینگ مکس 737 را به خط پرواز بازگرداند.
بطور فزاینده ای این هواپیما ساز مشهور آمریکایی برای طراحی نرم افزار و تست آنها بدنبال استفاده و بهره برداری از کارمندان پاره وقت و موقتی است که برای هر ساعت کار ؛فقط 9 دلار دستمزد دریافت میکنند و اکثر آنها از کشورهایی هستند که فاقد پیش زمینه در صنعت هوایی هستند .شاید در نظر این افراد ،طراحی نرم افزار این سامانههای حساس ؛خیلی ارزشمند تر از طراحی یک بازی نرم افزاری نباشد و البته با حقوقی که بویینگ به آنها پرداخت میکند ؛نمیتوان انتظار بیشتری از این کارکنان داشت.مارک رابین یکی از مهندسین نرم افزار با سابقه بویینگ مکس737 که اخیرا از این شرکت جدا شده است به این مطلب اذعان دارد و اضافه میکند که شرکت هندی طراحی و توسعه نرم افزاری HCL Technology اخیرا بعنوان تامین کننده برای بویینگ اقدام نموده و شما میتوانید دهها میز طراحی را در بویینگ مشاهده کنید که توسط فارغ التحصیلان کالج های هندی اشغال شده اند.
البته نمیتوان این ادعای آقای رابین را بدرستی ارزیابی کرد ؛زیرا مسلما این افراد هندی در طراحی نرم افزارهای دیگر اعضای کارخانه بویینگ هم مشارکت داشته و فقط مسئول نرم افزار بویینگ مکس737 نبودند .
کوتاهی یا سود جویی بویینگ
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com