نویسنده این موضوع
برای اینکه امروزه ما پروازی ایمن داشته باشیم، خونها ریخته شده است.
اولین خونهای بیگنـ*ـاه با اولین جت مسافری جهان یعنی هواپیمای "کامت" ساخت انگلستان ریخته شد. جایی که پنجره های مستطیلی شکل باعث میشد تمرکز تنش در اطراف گوشههای نوک تیز پنجرهها زیاد شده و هواپیما در اثر خستگی ناشی از فشار کابین، در سالهای ۱۹۵۴ و ۱۹۵۶ دو بار در میان آسمان از هم بپاشد و پنجره هواپیماها با بهای خون این انسانها دایره ای یا بیضی شکل شوند.
باید خون انسانهای پروازهای بویینگ ۷۳۷ یواسایر در سالهای گذشته میریخت تا متوجه شوند که شیر دوطرفه سکان عمودی هواپیمای ۷۳۷ مشکل دارد و ناگهان در سرمای زیاد هوا قفل میشود و برعکس عمل میکند.
باید انسانهایی در بمبگذاری پرواز هواپیمایی هند و پن امریکن در سالهای ۱۹۸۶ و ۱۹۸۸ کشته میشدند تا قوانین سخت گیرانهای برای ورود چمدانهای مسافران به هواپیما وضع شود.
باید هموطنانمان در پرواز توپولف ۱۵۴ کاسپین با هواپیمای حامل دهها تن سوخت با برخورد به زمینهای کشاورزی قزوین کشته میشدند تا این هواپیما از ناوگان ما کنار گذاشته شود تا دیگر از عدم پشتیبانی قطعات توپولف و بدعهدی روسیه در امان باشیم.
باید ۲۲۸ نفر با یک هواپیمای ایرباس ۳۳۰ به درون اقیانوس اطلس سقوط میکردند تا ایرباس به نقص لوله پیتوت و اتوپایلوت این هواپیما پی ببرد و آن را اصلاح کند تا بقیه زنده بمانند.
باید ۹ نفر با صندلیهای خود از یک بویینگ ۷۴۷ امریکا به آسمان پرتاب میشدند تا بویینگ طراحی در قسمت بار خود را به گونه ای تغییر دهد تا دیگر در هنگام پرواز باز نشود.
باید دهها دانش آموز در میان آسمان با یک توپولف به هواپیمای دیگری برخورد میکردند تا قوانین و مقررات محکمتری در نحوه و تقدم سیستمهای هواپیما و تعامل با برج کنترل وضع شود.
اولین خونهای بیگنـ*ـاه با اولین جت مسافری جهان یعنی هواپیمای "کامت" ساخت انگلستان ریخته شد. جایی که پنجره های مستطیلی شکل باعث میشد تمرکز تنش در اطراف گوشههای نوک تیز پنجرهها زیاد شده و هواپیما در اثر خستگی ناشی از فشار کابین، در سالهای ۱۹۵۴ و ۱۹۵۶ دو بار در میان آسمان از هم بپاشد و پنجره هواپیماها با بهای خون این انسانها دایره ای یا بیضی شکل شوند.
باید خون انسانهای پروازهای بویینگ ۷۳۷ یواسایر در سالهای گذشته میریخت تا متوجه شوند که شیر دوطرفه سکان عمودی هواپیمای ۷۳۷ مشکل دارد و ناگهان در سرمای زیاد هوا قفل میشود و برعکس عمل میکند.
باید انسانهایی در بمبگذاری پرواز هواپیمایی هند و پن امریکن در سالهای ۱۹۸۶ و ۱۹۸۸ کشته میشدند تا قوانین سخت گیرانهای برای ورود چمدانهای مسافران به هواپیما وضع شود.
باید هموطنانمان در پرواز توپولف ۱۵۴ کاسپین با هواپیمای حامل دهها تن سوخت با برخورد به زمینهای کشاورزی قزوین کشته میشدند تا این هواپیما از ناوگان ما کنار گذاشته شود تا دیگر از عدم پشتیبانی قطعات توپولف و بدعهدی روسیه در امان باشیم.
باید ۲۲۸ نفر با یک هواپیمای ایرباس ۳۳۰ به درون اقیانوس اطلس سقوط میکردند تا ایرباس به نقص لوله پیتوت و اتوپایلوت این هواپیما پی ببرد و آن را اصلاح کند تا بقیه زنده بمانند.
باید ۹ نفر با صندلیهای خود از یک بویینگ ۷۴۷ امریکا به آسمان پرتاب میشدند تا بویینگ طراحی در قسمت بار خود را به گونه ای تغییر دهد تا دیگر در هنگام پرواز باز نشود.
باید دهها دانش آموز در میان آسمان با یک توپولف به هواپیمای دیگری برخورد میکردند تا قوانین و مقررات محکمتری در نحوه و تقدم سیستمهای هواپیما و تعامل با برج کنترل وضع شود.
سوانح هوایی از غم تا نجات
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com