خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
شورای عالی آموزش و پرورش، حذف آزمون ورودی پایه هفتم برای مدارس نمونه دولتی را تصویب کرد. حذف امتحانات ورودی پایه هفتم در اولین گام برای آزمون مدارس نمونه دولتی، جهت کاهش استرس و افزایش نشاط در مدارس لحاظ شده است. مطابق با دستورالعمل های صادره، پذیرش دانش آموزان در دوره اول متوسطه مدارس نمونه دولتی از طریق برگزاری آزمون انجام نخواهد شد و سنجش داوطلبان به واسطه آزمون ورودی، صرفا برای تحصیل در پایه های دهم و هفتم مدارس تیزهوشان (سمپاد) می باشد.

وزارت آموزش و پرورش حذف آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم را تایید کرده است و این آزمون فقط در پایه نهم به دهم برگزار خواهد شد.


جزئیات حذف آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی پایه هفتم

آزمون ورود به پایه هفتم مدارس تیزهوشان بر خلاف آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی همچنان پابرجاست و تا به این لحظه، تصمیمی مبنی بر حذف آن اتخاذ نشده است. بنابراین پذیرش دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در پایه هفتم همانند سال های گذشته از طریق برگزاری آزمون ورودی انجام خواهد شد. اما سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در مدارس برتر کشور را به خود مشغول کند، نحوه پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی پایه هفتم می باشد.

مطابق با دستورالعمل های وزارت آموزش و پرورش، روند پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی پایه هفتم تغییر یافته و آزمون ورودی آن برای تحصیل در پایه هفتم حذف شده است. در واقع مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه، به مدارس هیات امنایی تبدیل شده اند و دانش آموزان می توانند در موعد مقرر با مراجعه حضوری به نزدیک ترین مدرسه محل سکونت خود، اقدامات لازم را در راستای ثبت نام خود به انجام برسانند.

توجه داشته باشید هر مدرسه بر اساس ظرفیت خود از بین دانش آموزانی که دارای معدل و سوابق تحصیلی بهتری باشند، ثبت نام به عمل می آورد. به عبارت دیگر، پذیرش داوطلبان در پایه هفتم مدارس نمونه دولتی، بر اساس سوابق تحصیلی آن ها صورت می گیرد.

منبع: ایران مشاوره


حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی 1400 – 1401

 
  • گریه‌
  • تعجب
Reactions: Elaheh_A و زینب باقری
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا