خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
از اواخر سال 98 تا کنون، شاهد شیوع ویروس نو ظهوری در سراسر جهان به نام ویروس کرونا می باشیم که به شدت سرعت انتقال بالایی دارد و همین باعث شده است حضور در تجمعات و اماکن عمومی تا اطلاع ثانوی منع شده است. این ممنوعیت، تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، بسیاری از ادارت و مشاغل و… را با خود به همراه داشته است که همچنان نیز ادامه دارد.

معمولا در چنین شرایطی، اخبار بسیاری در رابـ*ـطه با تعطیلی دانشگاه ها و زمان بازگشایی آن ها به وجود می آید که موجب سردرگمی دانشجویان می شود. از همین رو قصد داریم در این مطلب اخبار مربوط به تعطیلی دانشگاه های سراسر کشور را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.


با توجه به تداوم تعطیلی دانشگاه ها، تدابیری اندیشیده شده است که دانشجویان بتوانند تا اطلاع ثانوی از آموزش مجازی و غیر حضوری بهره مند شوند.


تعطیلی دانشگاه های سراسر کشور 99 – 1400

تعطیلی دانشگاه ها را می توان یکی از اولین اقداماتی دانست که به منظور جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا انجام شد و تا کنون نیز ادامه پیدا کرده است. برخلاف اصرار های زیاد جهت تعطیلی ترم تحصیلی دانشجویان در اوایل شیوع بیماری کرونا، دانشگاه های کشور با راه اندازی سامانه های مجازی آموزشی، ارتباط برخط میان دانشجویان و اساتید را ایجاد کردند و همین باعث کاهش خسارات ناشی از تعطیلی دانشگاه ها و روند آموزش شد.

بنا بر آخرین اخبار اعلام شده، به طور حتم تعطیلی دانشگاه های سراسر کشور تا پایان سال ادامه دارد و آموزش ها به صورت مجازی در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت که به موجب این تعطیلی، خوابگاه های دانشجویی نیز تعطیل می باشند.

با توجه به این که آموزش الکترونیکی در ایام تعطیلات نوروز 1400 تعطیل است، ادامه برگزاری کلاس های آموزشی در ترم 99 – 1400 به نیمه دوم فروردین ماه 1400 موکول می گردد که شیوه برپایی آن به احتمال زیاد به صورت مجازی خواهد بود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر زمان بازگشایی دانشگاه ها جهت آموزش های حضوری دانشجویان برای سال 1400 مشخص نمی باشد اما به محض انتشار اطلاعیه ای در این باره، اخبار مربوطه از طریق کانال - مشاوره تحصیلی ایران مشاوره در دسترس شما مخاطبان عزیز قرار خواهد گرفت.

تاریخ باز شدن دانشگاه های سراسری، آزاد، پیام نور، علمی کاربری و غیرانتفاعی برای سال تحصیلی 99 – 1400 به احتمال زیاد متفاوت می باشد اما مطابق با اعلام وزارت علوم، به احتمال زیاد ترم جاری در سال 1400 نیز به صورت مجازی و الکترونیکی برگزار خواهد شد.

با این حال همه چیز به شرایط کنترل بیماری ناشی از ویروس کرونا بعد از تعطیلات نوروز 1400 بستگی دارد و در صورتی که بسـ*ـتر مناسب جهت برگزاری حضوری کلاس های درسی محصلان برقرار باشد، افراد می توانند مطابق با زمان بندی اعلام شده از سوی واحد دانشگاهی خود نسبت به مراجعه حضوری اقدام کنند.

با وجود تعطیلی دانشگاه ها تا تاریخ مذکور، مشخص نیست که این وضعیت و تعطیلی ها تا چه زمانی ادامه داشته باشند. از همین رو دانشجویان می بایست همچنان در کلاس ها و آموزش های مجازی دانشگاه محل تحصیل خود شرکت نمایند.

منبع: ایران مشاوره


اخبار لحظه ای تعطیلی دانشگاه ها 99 – 1400

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا