خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,624
امتیاز واکنش
13,279
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعطیلی مدارس و ادامه داشتن آن، زمان و نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال تحصیلی پایه های مختلف و بسیاری از سوالات دیگر، این روزها دغدغه بسیاری از مدیران، معلمان، دانش آموزان و والدین آن ها می باشد. وزارت آموزش و پرورش کشور نیز از نگرانی این افراد آگاه است و از هیچ تلاشی برای ادامه روند آموزشی مدارس فروگذار نمی کند.

در این راستا می توان به تدابیری اشاره کرد که برای آموزش از راه دور در نظر گرفته شده است. به طور مثال در حال حاضر دانش آموزان با استفاده از برنامه شاد با معلم خود ارتباط برقرار می نمایند اما آیا این آموزش مجازی برای یادگیری دروس کافی است یا تحصیل افراد می بایست به صورت حضوری باشد؟


مطابق اعلام وزارت آموزش و پرورش، مدارس کشور به احتمال خیلی زیاد در سال جاری بازگشایی خواهند شد.


مدارس در سال 1400 چه زمانی بازگشایی می شوند؟

مطابق با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدارس کشور از تاریخ 15 شهریور ماه سال 99 فعالیت رسمی خود را به صورت حضوری یا غیرحضوری آغاز کرد. بنابراین حضور تمامی دانش آموزان از تاریخ مذکور در فعالیت های مدارس چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن شاد الزامی می باشد.

نکته حائز اهمیت آن است که احتمال لغو تعطیلی پنج شنبه های مدارس، مانند سال تحصیلی گذشته نیز وجود دارد؛ با این وجود با شروع سال تحصیلی 99 – 1400، مدارس موظف اند کلاس های آموزشی خود را در روزهای پنج شنبه نیز برپا نمایند.

در خصوص بازگشایی مدارس، اصول اجرایی و سـ*ـیاست های کارآمدی اتخاذ شده تا علاوه بر تضمین سلامت دانش آموزان، کیفیت آموزش و یادگیری در طول سال تحصیلی افت نکند و برای جلوگیری از شکاف آموزشی در مناطق مختلف کشور، از حداکثر وظایف موظفی معلمان و دبیران به صورت مطلوب استفاده شود. لذا با در نظر گرفتن فرض های متفاوت، اقدامات متناسب با هر وضعیت انجام گرفته و طی یک شیوه نامه از پیش تعیین شده در اختیار قرا داده شده است.

البته لازم به ذکر است که مطابق با اعلام معاون وزارت آموزش و پرورش، آمادگی لازم جهت بازگشایی مدارس در سال 1400 وجود دارد. چرا که ارزیابی های صحیح و آموزش جامع از طریق کلاس های غیرحضوری ممکن نیست و امکان ارائه آموزش با کیفیت در آموزش حضوری بیشتر می باشد.

منبع: ایران مشاوره


زمان بازگشایی مدارس در سال 1400

 
  • تشکر
Reactions: زینب باقری و سیده کوثر موسوی

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,624
امتیاز واکنش
13,279
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
شیوه بازگشایی مدارس در سال 1400

از آن جایی که بهداشت، ایمنی و سلامت دانش آموزان، معلمان در سال تحصیلی 99 – 1400 اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورش است، این سازمان، با تعامل با ستاد ملی مقابله با کرونا، آخرین اطلاعات و راهنمایی های مربوط را دریافت و اجرا خواهد کرد. نظر به این مطلب برنامه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 99 – 1400 تدوین شده و با توجه با وضعیت های مختلف استانی (قرمز، زرد و سفید) اجرا خواهد شد.

مدرسه عنصر اصلی یادگیری و استمرار آموزش در وضعیت ها و روش های آموزشی 3 گانه محسوب می شود. از این رو برای مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی و نیز مقطع متوسطه اول و دوم نظری و هنرستان ها یک سری راهبرد های آموزشی در نظر گرفته شده که در جدول ذیل به آن ها می پردازیم:

برنامه آموزش و یادگیری در مدارس دوره پیش دبستانی و ابتدایی
استان های دارای وضعیت سفیداستان های دارای وضعیت زرداستان های دارای وضعیت قرمز
فرآیند ثبت نامپایه اول: پیش ثبت نام به صورت مجازی و ثبت نام اصلی با رعایت نوبت از پیش اعلام شده به صورت حضوری
پایه دوم تا ششم: از طریق سامانه سناد به صورت غیر حضوری مگر در مواردی مانند انتقال دانش آموز
پایه اول: پیش ثبت نام به صورت مجازی و ثبت نام اصلی با رعایت نوبت از پیش اعلام شده به صورت حضوری
پایه دوم تا ششم: از طرق سامانه سناد به صورت غیر حضوری مگر در مواردی مانند انتقال دانش آموز
پایه اول: پیش ثبت نام به صورت مجازی و ثبت نام اصلی با رعایت نوبت از پیش اعلام شده به صورت حضوری
پایه دوم تا ششم: از طرق سامانه سناد به صورت غیر حضوری مگر در مواردی مانند انتقال دانش آموز
مراسم نمادین بازگشایی حضوری و مانند سال های گذشتهبا حضور تعدادی از
دانش آموزان در فضای مدرسه
و پخش هم زمان مراسم از
طریق برنامه “شاد”
حضور معلمان و مریبان پیش ذبستانی و عوامل اجرایی در مدرسه و برگزاری مراسم مجازی از طریق برنامه “شاد”
راهبرد آموزشیشیوه یادگیری مطالب به صورت ترکیبی، 90 درصد به صورت حضوری و 10 درصد استفاده از برنامه شاد برای انجام فعالیت های مکملشیوه یادگیری مطالب به صورت ترکیبی به صورت حضوری و مجازی بر اساس صلاحدید، استفاده از برنامه شاد برای انجام فعالیت های مکملکاملا غیر حضوری با استفاده از فضای مجازی برنامه شاد و برنامه های تلویزیون و سایر روش های پیش بینی شده
روزهای فعالیت آموزشی حضوریحضور تمام وقت در مدرسه مطابق با جدول برنامه درسی 2 یا 3 روز آموزش حضوری در مدرسه یا پیش دبستانی مطابق با تصمیم شورا
روزهای فعالیت آموزشی مجازیاستفاده از برنامه “شاد” برای انجام فعالیت های درسی دانش آموزان و ارائه بازخورد از سوی معلمارائه فعالیت های متناسب با بسـ*ـتر فضای مجازی و پیگیری برنامه “شاد” در روزهای غیرحضوریحضور فعال در برنامه “شاد” برابر با برنامه اعلام شده
روزهای حضور دانش آموز یا نوآموز در برنامه “شاد” روزهای کاری هفته، حداقل 20 درصد زمان آموزشروزهای کاری هفته، حداقل 50 درصد زمان آموزش بنا به صلاحدید معلم و مدرسهتمامی روزهای هفته بر اساس
برنامه اعلام شده توسط معلم و
مدرسه
روزهای حضور معلم در مدرسه5 روز در هفتهحداقل 4 روز در هفتهبر اساس مسئولیت های ارکان مدرسه
روزهای حضور معلم در برنامه “شاد”تمامی روزهای هفته برای هدایت فرآیند آموزش به میزان مورد نیاز برای هدایت فرآیند آموزشتمامی روزهای کاری هفته
مدت زمان کلاس های حضوریعادیعادی
مدت زمان کلاس های مجازیعادیپایه اول: 25 دقیقه
پایه دوم تا ششم: 30 دقیقه
پایه اول: 25 دقیقه
پایه دوم تا ششم: 30 دقیقه
حضور و غیاببه صورت حضوری براساس ضوابطروزهای آموزش حضوری به صورت حضوری و روزهای آموزش مجازی به صورت اینترنتیبه صورت اینترنتی بر اساس ضوابط
شیوه ارزشیابی مستمرحضوری و توسط معلم با استفاده از اطلاعات و شواهد جمع آوری شدهبه صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) توسط معلم با استفاده از اطلاعات و شواهد جمع آوری شده به صورت غیرحضوری و توسط
معلم با استفاده از اطالعات و
شواهد جمع آوری شده
شیوه ارزشیابی نهاییپایه اول تا پنجم: آزمون پایانی وجود ندارد
پایه ششم: فقط در نوبت دوم و به صورت حضوری؛ در صورت رفع بحران موجود، آزمون کتبی عملکردی به صورت هماهنگ منطقه ای و در صورت ادامه شرایط کرونا به صورت مدرسه ای برگزار می شود.
پایه اول تا پنجم: آزمون پایانی وجود ندارد
پایه ششم: فقط در نوبت دوم و به صورت حضوری یا مجازی (براساس تصمیم شورای مدرسه)؛ در صورت رفع بحران موجود، آزمون کتبی عملکردی به صورت هماهنگ منطقه ای و در صورت ادامه شرایط کرونا به صورت مدرسه ای برگزار می شود.
پایه اول تا پنجم: آزمون پایانی وجود ندارد
پایه ششم: فقط در نوبت دوم و به صورت مجازی؛ در صورت رفع بحران موجود، آزمون کتبی عملکردی به صورت هماهنگ منطقه ای و در صورت ادامه شرایط کرونا به صورت مدرسه ای برگزار می شود.


زمان بازگشایی مدارس در سال 1400

 
  • تشکر
Reactions: زینب باقری و سیده کوثر موسوی

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,624
امتیاز واکنش
13,279
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
بدین ترتیب با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا، فعالیت رسمی مدارس چه به صورت آموزش حضوری و چه به صورت مجازی، از 15 شهریور سال 99 از سر گرفته شد. در این راستا وظیفه کنترل و نظارت لازم بر روند راهبرد های آموزشی دانش آموزان و نوآموزان و همچنین استفاده از خدمات ارائه شده در برنامه “شاد” توسط مدیر مدرسه انجام می شود. لذا تمامی مدیران مدارس در استان های دارای وضعیت زرد موظفند:

  • تمامی دانش آموزان را با توجه به مساحت کلاس و تعداد دانش ‌آموز به گونه ای که حداقل فاصله مورد انتظار مطابق پروتکل ‌های بهداشتی حفظ شود، توزیع نمایند. از این رو در وضعیت زرد، مدارس با حضور تمام یا بخشی از دانش‌آموزان دایر می باشد که در این صورت لازم است، مدیران مدارس از سامانه شاد برای انجام فعالیت‌ها و تکالیف درسی دانش‌آموزان با نظارت و هدایت والدین و ارائه بازخورد توسط معلم ها استفاده نمایند.
  • در تنظیم قرارداد سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان پیش ‌بینی‌ های لازم را در خصوص تغییر احتمالی وضعیت سفید، زرد و قرمز در ضمن سال تحصیلی مورد توجه قرار دهند.
  • به منظور مدیریت فاصله گذاری فیزیکی در شرایط آموزش های حضوری در وضعیت زرد، با توزیع متناسب زنگ تفریح در پایه های مختلف، تراکم دانش آموزان و نو آموزان را در حین رفت و آمد و در حیاط مدرسه کاهش دهند.
در وضعیت قرمز نیز همان طور که اشاره شد فعالیت‌های آموزشی و تربیتی به ‌صورت مجازی در سامانه شاد یا با استفاده از سایر روش‌ها، متناسب در تمام ‌روزهای هفته انجام می‌شود؛ در این وضعیت حضور و غیاب دانش آموزان، تدریس مباحث درسی جدید، ارزشیابی، تعیین تکالیف و … در برنامه شاد انجام می پذیرد و در رابـ*ـطه با نحوه برگزاری امتحانات در برنامه شاد نیز تصمیمات از جانب شورای مدرسه اخذ خواهدشد.


زمان بازگشایی مدارس در سال 1400

 
  • تشکر
Reactions: سیده کوثر موسوی

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,624
امتیاز واکنش
13,279
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
در این راستا برای مقطع متوسطه نیز تمهیداتی اندیشیده شده است که در ذیل به آن می پردازیم:

برنامه آموزش و یادگیری در مدارس دوره متوسطه اول و دوم (نظری)
استان های دارای وضعیت سفیداستان های دارای وضعیت زرداستان های دارای وضعیت قرمز
فرآیند ثبت نامپایه هفتم و دهم: به صورت حضوری
سایر پایه ها: به صورت غیرحضوری مگر در مواردی مانند انتقال دانش آموز
پایه هفتم و دهم: به صورت حضوری با رعاین نوبت از پیش اعلام شده
سایر پایه ها: به صورت غیرحضوری مگر در مواردی مانند انتقال دانش آموز
پایه هفتم و دهم: به صورت حضوری با رعاین نوبت از پیش اعلام شده
سایر پایه ها: به صورت غیرحضوری مگر در مواردی مانند انتقال دانش آموز
مراسم نمادین بازگشایی حضوریبا حضور تعداد اندکی از دانش آموزان و پخش زنده مراسم از
طریق “شاد” برای سایر دانش آموزان
آغاز فعالیت آموزشگاه در فضای مجازی به خصوص در برنامه “شاد” توسط مدیر مدرسه
راهبرد آموزشیبرنامه هفتگی دانش آموزان طیق
روال عادی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته و اجرا می شود
دوره اول متوسطه: اختصاص یک روز در هفته به آموزش غیرحضوری و ارائه تمام یا بخشی از دروس(نظری یا عملی) به صورت غیرحضوری مبنی بر صلاحدید شورای مدرسه
دوره دوم متوسطه: نسبت به ارائه تمام یا بخشی از دروس(نظری یا عملی) به صورت غیر حضوری اقدام می شود. متناسب با آن ارائه سایر دروس دانش آموز به صورت حضوری انجام می شود، به گونه ای که حداقل 2 روز از برنامه هفتگی به آموزش حضوری اختصاص داده می شود.
همه آموزش ها به شیوه غیرحضوری و با رعایت
مقررات مربوط انجام می شود. آموزش های غیرحضوری تا حد امکان در فضای مجازی
ارائه می شود.
روزهای فعالیت آموزشی حضوریحضور تمام وقت در مدرسه مطابق برنامه مبنی بر تصمیم شورای مدرسه هر دانش آموز حداقل دو روز از برنامه هفتگی خود را تحت آموزش های حضوری قرار می گیرد
روزهای فعالیت آموزشی مجازیاستفاده از برنامه “شاد” برای انجام فعالیت های آموزشی
مکمل و سایر فعالیت های
تربیتی، پرورشی و ورزشی در
ساعات فراغت
دوره اول متوسطه: به تشخیص شورای مدرسه (درخصوص تقسیم دانش آموزان به 2 گروه) یک روز در هفته به ارائه آموزش های غیرحضوری اختصاص می باید.
دوره دوم متوسطه: به تشخیص شورای مدرسه (درخصوص تقسیم دانش آموزان به 2 گروه) حداکثر دو روز در هفته را به ارائه آموزش های غیرحضوری اختصاص دهند و نیز استفاده از روزهای پنجشنبه جهت ارائه خدمات آموزشی و تربیتی
همه آموزش ها به شیوه غیرحضوری در فضای مجازی و با رعایت مقررات مربوط انجام می شود.
روزهای حضور دانش آموز در برنامه “شاد”بر اساس تکالیف محوله
توسط دبیران
بر اساس برنامه هفتگی مدرسه جهت اجرای آموزش های
دروس غیرحضوری
تمام روزهای هفته مطابق با جدول دروس و روزهای
پنجشنبه برای انجام فعالیت های مکمل و تربیتی و پرورشی
روزهای حضور معلم در مدرسه و برنامه “شاد”مجموع ساعات برنامه ریزی شده جهت تدریس به شیوه حضوری، نباید کمتر از ساعات تعهد آن ها برای تدریس (اعم از موظف و غیر موظف) در هر هفته باشد.مجموع ساعات برنامه ریزی شده جهت تدریس به شیوه حضوری و غیرحضوری، نباید کمتر از ساعات تعهد آن ها برای تدریس (اعم از موظف و غیر موظف) در هر هفته باشد.مجموع ساعات برنامه ریزی شده جهت تدریس به شیوه غیرحضوری، نباید کمتر از ساعات تعهد آن ها برای تدریس (اعم از موظف و غیر موظف) در هر هفته باشد.
مدت زمان کلاس های حضوریعادیعادی
مدت زمان کلاس های مجازی35 دقیقه 35 دقیقه 35 دقیقه
حضور و غیاببه صورت حضوری براساس ضوابطروزهای آموزش حضوری به صورت حضوری و روزهای آموزش مجازی به صورت اینترنتیبه صورت اینترنتی بر اساس ضوابط
شیوه ارزشیابی مستمربه صورت حضوری و توسط دبیر مطابق ضوابطبا توجه به نوع درس و شیوه ارائه (حضوری یا غیرحضوری) بنا به تشخیص دبیر مربوطه میزان و نحوه حضور آن ها در کلاس های مجازی و انجام تکالیف محول شده
شیوه ارزشیابی نهاییتمام پایه ها به صورت حضوری براساس ضوابطتمام پایه ها به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتیپایه نهم و دوازدهم: فقط در نوبت دوم به صورت حضوری
سایر پایه ها: به صورت غیرحضوری

پس از آغاز رسمی فعالیت های مدارس، معلمان موظفند با انجام ارزشیابی آغازین در نخستین روزهای آموزش، برنامه ریزی لازم را برای تعیین نقطه شروع آموزشی انجام دهند. در این رابـ*ـطه مدیران مدارس می بایست از روش های تأیید شده توسط وزارت آموزش و پرورش برای ارائه خدمات آموزشی و تربیتی در فضای مجازی استفاده نمایند.


زمان بازگشایی مدارس در سال 1400

 
  • تشکر
Reactions: سیده کوثر موسوی

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,624
امتیاز واکنش
13,279
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
و اما در رابـ*ـطه با دانش آموزان دوره دوم متوسطه که به هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای وارد شده اند نیز ابلاغیه ای صادر شده که در جدول پیوست به آن می پردازیم:

برنامه آموزش و یادگیری در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش
استان های دارای وضعیت سفیداستان های دارای وضعیت زرداستان های دارای وضعیت قرمز
فرآیند ثبت نامپایه دهم: به صورت حضوری
سایر پایه ها: به صورت غیرحضوری
پایه دهم: به صورت حضوری مطابق نوبت اعلام شده
سایر پایه ها: به صورت غیرحضوری
پایه دهم: به صورت حضوری مطابق نوبت اعلام شده
سایر پایه ها: به صورت غیرحضوری
مراسم نمادین بازگشایی حضوریبا حضور تعداد اندکی از
هنرجویان و پخش زنده مراسم
از طریق برنامه “شاد” برای سایر
دانش آموزان
آغاز فعالیت آموزشگاه در فضای مجازی به خصوص در برنامه “شاد” توسط مدیر هنرستان
راهبرد آموزشیبرنامه هفتگی هنرجویان طیق
روال عادی در اختیار آن ها قرار گرفته و اجرا می شود
رویکرد آموزشی به صورت ترکیبی از شیوه های حضوری و غیرحضوریفرآیند آموزش در دروس عمومی، شایستگی های غیرفنی، شایستگی های فنی و شایستگی های پایه فنی به صورت غیرحضوری بر اساس ضوابط
روزهای فعالیت آموزشی حضوریعادیمتناسب با برنامه درسی و هفتگی رشته/شاخه با تصویب شورای مدرسهدروس مشترک زمینه صنعت، دروس کارگاهی 8 ساعته، شایستگی های فنی شاخه فنی و حرفه ای و استاندارد آموزش مهارت شاخه کاردانش پس از تغییر به وضعیت زرد یا سفید به صورت حضوری برگزار می شود. سایر دروس به صورت غیر حضوری
روزهای فعالیت آموزشی مجازیاستفاده از برنامه “شاد” برای
انجام فعالیت های آموزشی
مکمل و سایر فعالیت های
تربیتی، پرورشی و ورزشی
در ساعات فراغت
برنامه ریزی هفتگی و
استفاده از ظرفیت روزهای
پنجشنبه با تصویب شورای
مدرسه (در صورت تقسیم یا
عدم تقسیم هنرجویان به دو
گروه)
فرآیند آموزش در دروس عمومی، شایستگی های غیرفنی، شایستگی های فنی و شایستگی های پایه فنی به صورت غیرحضوری بر اساس ضوابط
روزهای حضور هنر آموز در برنامه “شاد”بر اساس تکالیف محول شده
توسط دبیران
بر اساس برنامه هفتگی هنرستان
جهت اجرای آموزش های
دروس غیرحضوری
مطابق با جدول دروس و برنامه هفتگی تعیین شده توسط هنرستان
روزهای حضور معلم در مدرسه و برنامه “شاد”مجموع ساعات برنامه ریزی شده جهت تدریس به شیوه حضوری، نباید کمتر از ساعات تعهد آن ها برای تدریس (اعم از موظف و غیر موظف) در هر هفته باشد.مجموع ساعات برنامه ریزی شده جهت تدریس به شیوه حضوری و غیرحضوری، نباید کمتر از ساعات تعهد آن ها برای تدریس (اعم از موظف و غیر موظف) در هر هفته باشد.مجموع ساعات برنامه ریزی شده جهت تدریس به شیوه غیرحضوری، نباید کمتر از ساعات تعهد آن ها برای تدریس (اعم از موظف و غیر موظف) در هر هفته باشد.
مدت زمان کلاس های حضوریعادیعادی
مدت زمان کلاس های مجازی35 دقیقه 35 دقیقه 35 دقیقه
حضور و غیاببه صورت حضوری براساس ضوابطروزهای آموزش حضوری به صورت حضوری و روزهای آموزش مجازی به صورت اینترنتیبه صورت اینترنتی بر اساس ضوابط
شیوه ارزشیابی مستمرطبق برنامه های مصوب و به روش متداول طبق برنامه های مصوب طبق برنامه های مصوب
شیوه ارزشیابی نهاییطبق برنامه های مصوب و به روش متداول طبق برنامه های مصوب طبق برنامه های مصوب

با در نظر گرفتن این شرایط موجود، به تمامی دانش آموزان توصیه می شود با ورود به سامانه شاد آموزش و پرورش و همچنین دنبال کردن پخش کلاس دانش آموزان در تلویزیون، دروس خود را به بهترین نحو، فرا گیرند تا در صورت مواجهه با کمبود وقت برای امتحانات پایان ترم، دچار استرس و نگرانی نشوند. در این راستا، در صورت مواجه شدن با ارور سامانه شاد در هنگام استفاده از این سامانه، می توانند با کلیک کردن بر روی لینک مربوطه از علل نمایان شدن پیغام های خطای این سامانه و نحوه برطرف کردن آن ها آشنا شوند.

سال تحصیلی جاری، مسلما با سال های گذشته متفاوت است و در صورت بازگشایی مدارس، روند آموزشی آن نیز کمی متفاوت خواهد بود. به عنوان نمونه احتمال افزوده شدن یک زنگ آموزشی برای برخی از دروس، در مدارس یک نوبته وجود دارد. همچنین در رابـ*ـطه با لغو تعطیلی روزهای پنج شنبه و جمعه پس از بازگشایی مدارس نیز صحبت هایی شده است اما فعلا در حد فرضیه می باشد و به تایید نهایی نرسیده است؛ زیرا تمامی نکات ذکر شده، بستگی به سرعت شیوع ویروس کرونا و مهار کردن آن دارد.

به عبارتی تغییر وضعیت مطابق با اطلاعیه های “ستاد ملی مبارزه با کرونا” در مورد هر منطقه صورت می گیرد. لذا شورای مدارس و هنرستان ها متناسب با شرایط نوآموزان، دانش آموزان و هنرجویان و با تاکید بر جداول ذکر شده، نحوه تغییر وضعیت و ایفای وظایف و نقش های جدید را مدیریت خواهد کرد.


زمان بازگشایی مدارس در سال 1400

 
  • تشکر
Reactions: سیده کوثر موسوی
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا