خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,573
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی والیبال ایران همچنان در کسب پیروزی در رقابت های لیگ ملت های والیبال ناکام است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال مردان ایران در پایان سیزدهمین دور از رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف فرانسه رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا ششمین باخت متوالی خود در لیگ ملتها را تجربه کند.

لیگ ملت‌های والیبال| شکست سنگین استرالیا مقابل کانادا

خبر مرتبط

ملی پوشان ایران در حالی مقابل فرانسه صف آرایی کردند که در ۱۲ بازی گذشته مقابل هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا به پیروزی رسیده و به ژاپن، روسیه، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل و اسلوونی بازی را واگذار کردند.

باخت ایران مقابل تیمی مانند استرالیا دور از تصور بود چرا که این تیم تا زمان بازی مقابل ایران هیچ امتیازی در کارنامه نداشت! آخرین پیروزی ایران مقابل آمریکا رقم خود؛ ملی پوشان والیبال ایران مقابل تیم دوم آمریکا موفق شدند به پیروزی برسند و پس از آن بازی دیگر رنگ برد را ندیدند!

باخت های ایران در لیگ ملت های والیبال با دیدگاه های متفاوتی کارشناسی شده است. برخی از کارشناسان معتقد اند که آلکنو ترکیب های متفاوتی را اجرا می کند و برای همین باخت های ایران رقم می خورد. گروه دیگر اعتقاد دارند که ولادیمیر آلکنو نمی خواهد دست خود را برای تیم های دیگر رو کند و برای همین، ایران بازی ها را از دست می دهد. عده ای دیگر معتقدند که آلکنو همچنان در حال شناسایی بازیکنان در شرایط سخت است و به عمد بازیکنان را در شرایط دشوار قرار می دهد تا کارایی آنها را زیر نظر بگیرد.

این کارشناسی ها تا قبل از مصاحبه میلاد عبادی پور پس از بازی با فرانسه منطقی به نظر می رسید. اما عبادی پور پس از باخت مقابل فرانسه گفت: شانسی برای پیروزی در دیدار مقابل فرانسه نداشتیم. با اینگونه بازی‌ها شانسی برای برد در المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم نخواهیم داشت. باید در تیم تغییراتی ایجاد کنیم تا برنده شویم.

این صحبت ها نشان می دهد ولادیمیر آلکنو با بحرانی در تیم ملی والیبال مواجه شده است و آن هم از یاد بردن پیروزی!

شاگردان آلکنو پس از بازی های ساده که به باخت آنها منجر شد تمرکز خود را از دست دادند و به اصلاح به باخت عادت کردند. به نظر می رسد آلکنو به مشکل خورده و باید راهی برای فرار از این بن بست پیدا کند.

صحبت های میلاد عبادی پور نشان می دهد که آلکنو قصد دار پیروز میدان باشد اما نمی تواند بازی ها را به سود تیم ملی تغییر دهد.

آلکنو مربی بزرگی بوده و افتخارات زیادی را در کارنامه خود دارد. قطعا با گذر زمان و پیدا کردن راه حل هایی توسط این مربی روس، ایران باز هم می تواند در عرصه های جهانی بهتر از گذشته بدرخشد. قطعا با بیشتر شدن شناخت آلکنو از تیم ملی والیبال و حاشیه های آن، این سرمربی می تواند قاطعانه تصمیم بگیرد که چگونه تیم را هدایت کند اما مشکل بزرگ این است که زمانی برای ساختن تیم وجود ندارد و یک ماه دیگر تیم آلکنو باید در المپیک به میدان برود؛ رویدادی که رئیس فدراسیون درباره اش گفته بود انتظار حضور در جمع ۴ تیم پایانی را داریم.


ایران و آلکنو از بن بست خارج می شوند؟/ به باختن عادت نکنیم

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا