خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
یکی از آزمون های پرطرفدار که هر ساله متقاضیان زیادی به منظور شرکت در آن به رقابت می پردازند، آزمون مقطع دکتری می باشد که دانشگاه های متقاضی جذب دانشجو در این مقطع تحصیلی به دو دسته دانشگاه های سراسری و دانشگاه های آزاد تقسیم بندی می شوند.

پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد داوطلبان می توانند در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 از طریق سایت رسمی آن شرکت نمایند و در صورت کسب نمره حدنصاب در جلسه مصاحبه مجازی حضور یابند. لازم به ذکر است که شرکت در این فرآیند از طریق ثبت نام در سایت دانشگاه آزاد صورت می پذیرد که در ادامه جزئیات لازم ذکر شده است.


هر داوطلب در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 به طور متوسط 20 دقیقه برای هر مصاحبه فرصت دارد.


ثبت نام مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 1400

افراد واجد شرایطی که در آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد ثبت نام نموده اند و پس از کسب حدنصاب لازم در فرآیند انتخاب رشته شرکت کرده اند، در صورت قبولی بایستی در زمان مقرر نسبت به نام نویسی در مصاحبه این آزمون نیز اقدام نمایند که در ادامه جزئیات لازم برای شما متقاضیان گرامی شرح داده شده است.


زمان ثبت نام مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد

بازه زمانی ثبت نام در فرآیند مصاحبه این مقطع از تاریخ 29 اردیبهشت ماه تا تاریخ 4 خرداد 1400 تعیین شده است. در نتیجه پذیرفته شدگان بایستی در زمان مذکور نسبت به نام نویسی در مرحله مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

البته توجه کنید که مهلت نام نویسی در این فرآیند تا روز شنبه مورخ 8 خرداد ماه 1400 تمدید شده است. در نتیجه افرادی که موفق به ثبت نام نشده اند، در بازه زمانی مذکور می توانند اطلاعات خود را در سایت ثبت نمایند.

منبع: ایران مشاوره


مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 1400

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
نحوه ثبت نام مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد

همان طور که ذکر شد، نام نویسی افراد واجد شرایط در مرحله مصاحبه به صورت الکترونیکی از طریق سایت دانشگاه آزاد صورت می پذیرد که مراحل آن به شرح ذیل می باشد.

  • ابتدا به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و بر روی لینک فعال “ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی” کلیک نمایید.
  • حال کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی خود را در کادرهای مربوطه وارد نموده و سپس دکمه “ورود” را بفشارید.
  • پس از ورود به پنل شخصی خود می توانید لیست رشته های تحصیلی مجاز جهت ثبت نام در مصاحبه را مشاهده نمایید و در صورت تمایل نسبت به نام نویسی خود اقدام کنید.


برگزاری مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 1400

در سال گذشته با توجه به ظرفیت ۱۰ هزار نفری برای پذیرش دانشجوی دکتری، برگزاری مصاحبه دکتری آزاد به صورت مجازی و غیرحضوری انجام شد که علاقه مندان به شرکت در مصاحبه این دوره، می توانستند به صورت مجازی در این جلسه حضور یابند.


زمان برگزاری مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد

لازم به ذکر است که مصاحبه مجازی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی، دوره بدون آزمون این مقطع (ویژه استعدادهای درخشان) و همچنین داوطلبان آزمون اختصاصی واحدهای ارس ،کیش و امارات از ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 30 خرداد ماه آغاز شده و تا روز پنج شنبه مورخ 17 تیر ماه ادامه دارد.

همچنین فراموش نکنید که امکان دریافت کارت ورود به جلسه مرحله مصاحبه این دوره در بازه زمانی 24 لغایت 29 خرداد ماه 1400 به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد برای داوطلبان وجود دارد.

توجه داشته باشید که با آگاهی از زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد دانشجویان می بایست در اسرع وقت اقدامات مورد نیاز را جهت آمادگی خود انجام دهند. همچنین لازم است داوطلبان در زمان ثبت نام نسخه ای از سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی خود را بر اساس فرمی که از طریق سامانه azmoon.iau.ac قابل دریافت است، تهیه و در قالب فایل pdf در موعد مقرر در سامانه بارگذاری نمایند.


مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 1400

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
نحوه برگزاری مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد

به دلیل شرایط حاصل از شیوع ویروس کرونا در کشور امکان آن وجود دارد که برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی انجام شود؛ که در این صورت با توجه به سال گذشته سامانه ای برای بارگذاری سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان در نظر گرفته شده است که بدین ترتیب، داوران بتوانند این سوابق را از طریق سامانه مذکور بررسی نمایند. نحوه برگزاری این مصاحبه بدین صورت است که داوطلبان با حضور در واحدهای دانشگاهی در اتاقی مخصوص و با استفاده از کامپیوتری که در اختیار آن ها قرار می گیرد، مصاحبه را به صورت مجازی انجام خواهند داد.

متقاضیان می بایست بر اساس محل اقامت خود، یکی از واحدهای دانشگاهی ارائه شده در سامانه مربوطه را به عنوان حوزه برگزاری مصاحبه مجازی، انتخاب و ثبت نمایند. مصاحبه کلیه رشته های ثبت نامی فرد، تنها در یک واحد دانشگاهی که توسط داوطلب انتخاب شده است، انجام خواهد شد و امکان ویرایش محل مصاحبه تا آخرین روز باقیمانده از مهلت ثبت نام وجود دارد.

همچنین داوطلبان پس از ورود به واحد دانشگاهی که برای مصاحبه انتخاب کرده اند، ابتدا احراز هویت شده و سپس به اتاق مصاحبه راهنمایی می شوند. به طور متوسط هر داوطلب، 20 دقیقه برای هر مصاحبه فرصت دارد؛ اما نهایتا تشخیص زمان مورد نیاز برای به طول انجامیدن مصاحبه بر عهده اساتید مصاحبه‌ کننده می باشد .

با آگاهی از جزئیات نحوه برگزاری مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد، حضور داوطلبان به صورت مجازی در واحد دانشگاهی منتخب به منظور شرکت در مصاحبه علمی در تاریخ و زمان اعلام شده الزامی می باشد و عدم حضور داوطلب در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.



نکات مصاحبه مجازی دانشگاه آزاد 1400

پرداخت هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد پیش از ثبت نام برای داوطلبان الزامی می باشد؛ در غیر این صورت، متقاضیان مجاز به شرکت در مصاحبه نخواهند بود. همچنین لازم است داوطلبان با همراه داشتن برگه ورود به جلسه و مدارک شناسایی (کارت ملی و یا شناسنامه) در زمان مقرر طبق جدول زمان ‌بندی و نیم ساعت پیش از شروع مصاحبه، در واحدهای دانشگاهی حضور داشته باشند.

به هنگام حضور در جلسه مصاحبه، لازم است که به منظور موفقیت در آن، موارد و نکاتی را رعایت نمایید.

  • افراد در جلسه مصاحبه بایستی آرامش خود را حفظ نموده و از اعتماد به نفس کافی برخوردار باشند.
  • بهتر است جواب سوالات را به صورت کوتاه پاسخ دهید؛ زیرا ممکن است توضیحات طویل و زیاد باعث دور شدن از موضوع اصلی بحث و به حاشیه رفتن شود.
  • در صورت عدم آگاهی از پاسخ سوال های ارائه شده، به صراحت اعلام نمایید و به حاشیه نپردازید.
  • فراهم کردن اینترنت مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد؛ برای مثال بهتر است که علاوه بر اینترنت همراه، یک اینترنت ثابت نیز برای خود فراهم نمایید.


مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 1400

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
  • مهیا کردن وسایل لازم و چک نمودن وبکم و اسپیکر لپ تاپ یا کامپیوتر، جهت مواجه نشدن با مشکلاتی از قبیل قطعی هدفون و…
  • آراستگی ظاهری فرد، جزء مواردی است که مجازی بودن جلسه مصاحبه از اهمیت رعایت آن نمی کاهد و لازم است که به آن دقت شود.
  • توجه داشته باشید که آماده کردن نسخه های فیزیکی و الکترونیکی مدارک و سوابق خود برای حضور در جلسه مصاحبه مجازی، بسیار حائز اهمیت است.
  • همچنین داوطلبان بایستی رزومه علمی خود را هر چه زودتر تکمیل کرده و آماده نمایند. به طور مثال، اگر قرار است داوطلبان سوابق خود را از واحدهای دانشگاهی و یا نشریات دریافت نمایند، بهتر است هرچه سریع تر نسبت به انجام امور مربوطه اقدام کنند.
پس از سپری کردن جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد شما کاربران عزیز برای کسب آگاهی لازم از زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد، می توانید بر لینک مربوطه کلیک نموده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.



سوالات متداول

1- ثبت نام مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 1400 از چه زمانی آغاز می شود؟

فرآیند ثبت نام مصاحبه این مقطع از تاریخ 29 اردیبهشت ماه 1400 آغاز می گردد.


2- ثبت نام مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 1400 به چه صورت انجام می گیرد؟

ثبت نام در این فرآیند به صورت اینترنتی از طریق سایت azmoon.org انجام می گیرد.


3- مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 1400 در چه تاریخی برگزار می شود؟

برگزاری این مرحله از ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 30 خرداد ماه آغاز شده و تا روز پنج شنبه مورخ 17 تیر ماه ادامه دارد.


مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 1400

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا