خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,115
امتیاز واکنش
21,508
امتیاز
418
سن
20
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی همچنان به ترک یوونتوس فکر می کند و آینده‌اش همچنان روشن نیست.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم همچنان روی فرم است و بعد از آن که در فصل گذشته آقای گل لیگ ایتالیا شد در حال حاضر در یورو نیز در تیم ملی پرتغال با سه گل عملکرد خوبی داشته است.

امیدواری طرفداران رونالدو؛ فردا دایی را می‌گیرد

خبر مرتبط

حالا کالچیو مرکاتو گزارش داده است که یوونتوس منتظر است تا هر چه زودتر اقدام بعدی رونالدو مشخص شود. در حقیقت تورینی‎ها می‌خواهند بدانند که آیا رونالدو در تیمشان می‌ماند یا نه و به او اولتیماتوم داده‌اند. در حقیقت رونالدو باید تا هفته اول ژولای (دهم تا هفدهم تیر) به آنها اعلام کند که تصمیمش برای ادامه همکاری با یوونتوس چیست

در حقیقت ماندن یا نماندن رونالدو روی برنامه های نقل و انتقالاتی آلگری برای فصل آینده نقش مهمی دارد. گفته می‌شود که ژرژ مندس وکیل رونالدو به زودی به تورین سفر می‌کند تا با مدیران یوونتوس جلسه بگذارد و تصمیم نهایی مشخص شود.

در حال حاضر پی اس جی می‌تواند محتمل‌ترین مقصد برای رونالدو باشد چرا که تیم فرانسوی از معدود تیمهایی است که توان پرداخت دستمزد رونالدو دارد. پاریسی‌ها می‌توانند رونالدو را به عنوان جانشین امباپه در صورت پیوستن کیلیان به رئال مادرید به خدمت بگیرند.


اولتیماتوم یوونتوس به رونالدو: زودتر تکلیفت را مشخص کن

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا