- عضویت
- 11/3/21
- ارسال ها
- 1,870
- امتیاز واکنش
- 19,815
- امتیاز
- 373
- سن
- 19
- محل سکونت
- ته قلب فاطیم:)❤️
- زمان حضور
- 76 روز 6 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
زمان مؤثرتر برای استفاده از گوش دادن فعال هنگامی است که کودک شما مشکلی نشان می دهد، معمولاً شما قادر خواهید بود این مسئله را به وسیلۀ راهی که کودک احساساتش را نشان می دهد، کشف کنید. بعضی اوقات کمی تمرین برای تشخیص پیام های هشداردهنده لازم است.
گوش دادن فعال زمانی مناسبتر است که آنچه را که مشکل از آنِ خود دانستن می نامیم، دریابد. این امر به کودک کمک میکند تا راهحل مشکل خود را بیابد. وقتی کودک مشکل را از آنِ خود بداند رفتار او سبب مشکلاتی فقط برای خود او میشود نه والدینش.
وقتی رفتار کودک سبب مشکل برای والدین میشود، گوش دادن فعال مفید نیست. انواع مشکلاتی کهاز آنِ خود کودک هستند عبارتند از:
– آنی احساس اندوه میکند چون در بازی مدرسه رهبری را بهدست نیاورده است.
– تامی احساس طرد شدن بهوسیله بهترین دوستش را دارد.
– کتی مشکلاتی در انجام تکالیفش دارد.
– ماری احساس شرم میکند چون نسبت بهسنش بلند است.
گوش دادن فعال؛ قدمی برای برقراری ارتباط موفق با کودک
تلاش برای بهخاطر داشتن اینکه عدم سازگاری، ناامیدی، اندوه، درد و عصبانیت کودک متعلق بهخود اوست و نه شما بسیار مهم است. اگر بتوانید از این برخورد که مشکلات او بهشما تعلق ندارد فرا روید در خواهید یافت که در کمک به فرزند هنگام مشکلات بسیار مؤثر خواهید بود.
بیشتر والدین مشکلات کودک را مشکلات خود میبینند. در انجام چنین کاری آنها خود را با یک اندوه بزرگ مواجه میبینند ودر نتیجه در مقام مشاور برای فرزندان چندان مؤثر نخواهند بود.
درواقع وقتی میپذیرید مشکل کودک بهخودش تعلق دارد، بهاین معنی نیست که شما مراقب نباشید یا نخواهید بهاو کمک کنید. در اجازه دادن بهکودک برای پذیرش مسئولیت حل مشکل خودش، (با کمک شما بهوسیلۀ گوش دادن فعال) او فرصت بهتری برای حفظ عزت نفس پیدا میکند.
گوش دادن فعال از کمکی که اغلب والدین بهفرزندان میدهند متفاوت است. اینکه استفاده از گوش دادن فعال سبب تاثیر و نفوذ بیشتر والدین بر فرزندان میشود امری متناقض و مبهم است. زیرا این نفوذ از نفوذ معمول که والدین سعی میکنند بر فرزندان خود داشته باشند، چون والدین خودشان بههمین طریق عمل کردهاند کاملاً متفاوت است.
منبع :سرسره
گوش دادن فعال زمانی مناسبتر است که آنچه را که مشکل از آنِ خود دانستن می نامیم، دریابد. این امر به کودک کمک میکند تا راهحل مشکل خود را بیابد. وقتی کودک مشکل را از آنِ خود بداند رفتار او سبب مشکلاتی فقط برای خود او میشود نه والدینش.
وقتی رفتار کودک سبب مشکل برای والدین میشود، گوش دادن فعال مفید نیست. انواع مشکلاتی کهاز آنِ خود کودک هستند عبارتند از:
– آنی احساس اندوه میکند چون در بازی مدرسه رهبری را بهدست نیاورده است.
– تامی احساس طرد شدن بهوسیله بهترین دوستش را دارد.
– کتی مشکلاتی در انجام تکالیفش دارد.
– ماری احساس شرم میکند چون نسبت بهسنش بلند است.
گوش دادن فعال؛ قدمی برای برقراری ارتباط موفق با کودک
تلاش برای بهخاطر داشتن اینکه عدم سازگاری، ناامیدی، اندوه، درد و عصبانیت کودک متعلق بهخود اوست و نه شما بسیار مهم است. اگر بتوانید از این برخورد که مشکلات او بهشما تعلق ندارد فرا روید در خواهید یافت که در کمک به فرزند هنگام مشکلات بسیار مؤثر خواهید بود.
بیشتر والدین مشکلات کودک را مشکلات خود میبینند. در انجام چنین کاری آنها خود را با یک اندوه بزرگ مواجه میبینند ودر نتیجه در مقام مشاور برای فرزندان چندان مؤثر نخواهند بود.
درواقع وقتی میپذیرید مشکل کودک بهخودش تعلق دارد، بهاین معنی نیست که شما مراقب نباشید یا نخواهید بهاو کمک کنید. در اجازه دادن بهکودک برای پذیرش مسئولیت حل مشکل خودش، (با کمک شما بهوسیلۀ گوش دادن فعال) او فرصت بهتری برای حفظ عزت نفس پیدا میکند.
گوش دادن فعال از کمکی که اغلب والدین بهفرزندان میدهند متفاوت است. اینکه استفاده از گوش دادن فعال سبب تاثیر و نفوذ بیشتر والدین بر فرزندان میشود امری متناقض و مبهم است. زیرا این نفوذ از نفوذ معمول که والدین سعی میکنند بر فرزندان خود داشته باشند، چون والدین خودشان بههمین طریق عمل کردهاند کاملاً متفاوت است.
منبع :سرسره
گوش دادن فعال قدمی برای برقرای ارتباط موفق با کودک
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com