خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Whisper

قناری رمان ۹۸
ویراستار انجمن
مدیر آزمایشی
  
عضویت
22/11/20
ارسال ها
520
امتیاز واکنش
11,147
امتیاز
303
زمان حضور
95 روز 8 ساعت 17 دقیقه
نویسنده این موضوع
حالت آنلاین بازی Grand Theft Auto 5 از پاییز امسال پس از گذشت تقریباً ۸، روی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 قابل بازی نخواهد بود.
همان‌طور که می‌دانید بازی Grand Theft Auto 5 یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ محسوب می‌شود که طرفداران زیادی را در طی سال‌های متعدد سرگرم کرده است. استودیو Rockstar Games به‌تازگی اعلام کرده است که بخش آنلاین بازی Grand Theft Auto 5 روی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 در سال جاری میلادی از دسترس خارج خواهد شد. این استودیو ازطریق یک پست وبلاگ در وب سایت رسمی Rockstar اعلام کرد که پشتیبانی از بخش آنلاین در ۲۵ آ‌ذر ماه امسال متوقف می‌شود.
بازیکنان پس از خاموش شدن سرورها می‌توانند قسمت تک نفره بازی GTA 5 را بازی کنند. خاموشی سرورهای بخش آنلاین خود به‌تنهایی حرکت تعجب آوری نیست، اما به نظر می‌رسد برخی از طرفداران کنجکاو هستند که در این مرحله چند بازیکن روی در این سیستم‌های عامل بازی Grand Theft Auto 5 را بازی می‌کنند. باتوجه‌به اینکه سونی در اوایل سال جاری میلادی سعی در از دسترس خارج کردن فروشگاه‌های دیجیتالی پلی استیشن 3 داشت می‌توان حدس زد که افراد زیادی بازی Grand Theft Auto 5 را روی این کنسول‌ها بازی نمی‌کنند و بنابراین توقف پشتیبانی نباید تأثیر زیادی داشته باشد.
مدتی می‌شود که شایعات زیادی در مورد عرضه‌ی بازی GTA 6 به گوش می‌رسد اما تا به الان هیچ‌گونه اخبار رسمی در این‌باره منتشر نشده است. GTA 5 با دریافت بهبودهایی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و همچنین نسخه‌ای مستقل از GTA Online نیز قرار است در سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن 5 و سپس برای سایر پلتفرم‌ها منتشر شود.


منبع: زومجی


بسته شدن بخش آنلاین بازی GTA 5 برای کنسول‌های نسل هفت

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا