خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Narín✿

سرپرست بخش کتاب
سرپرست بخش
ناظر کتاب
ویراستار انجمن
  
  
عضویت
1/12/19
ارسال ها
2,272
امتیاز واکنش
44,319
امتیاز
418
محل سکونت
☁️
زمان حضور
107 روز 12 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
جلینا نورا «جیجی» حدید (انگلیسی: Jelena Noura "Gigi" Hadid‎؛ زادهٔ ۲۳ آوریل ۱۹۹۵) مدل اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از دو سالگی با برند گس وارد عرصه مدلینگ شد و در سال ۲۰۱۴ در لیست ۵۰ مدلینگ برتر از دید وب سایت مدل دات کام انتخاب شده‌است.
حدید در سال ۲۰۱۱ به صورت جدی وارد عرصه مدلینگ گردید و در همان سه بار در کت واکِ فشن شو برند گِس حضور یافت. تا پایان دوره دبیرستان در لس آنجلس زندگی کرد و بعد از آن برای ادامهٔ مدلینگ عازم نیویورک شد. در سال ۲۰۱۴ جی جی حدید در لیست ۵۰ مدل برتر از دید وب سایت مدل دات کام انتخاب شده‌است؛ و نهایتاً در ۲۰۱۶ توانست جایزهٔ بهترین مدل سال را از The Fashion Awards دریافت کند. حدید با بسیاری از برندها از جمله میبیلین، تامی هیلفیگر، وورساچه و ویکتوریا سیکرت همکاری داشته‌است.
پدر او محمد حدید (تبار آمریکایی-فلسطینی) و مادر او یولاندا حدید (تبار هلندی) مدل سابق است. همچنین خواهر بلا حدید و برادر انوار حدید او در صنعت مدلینگ مشغول هستند. وی در سال ۲۰۱۸ از شریک خود که از سال ۲۰۱۵ با وی بود زین مالیک جدا شد و به رابـ*ـطه‌اش با او پایان داد. بعد از آن در سال ۲۰۱۹ تا اواخر آن با تایلر کاکمرون دیده شد. اما درسال ۲۰۲۰ با شریک قبلی خود زین ملک مجدداً رابـ*ـطه‌اش را از سر گرفت. در آوریل ۲۰۲۰ جیجی حدید جشن تولد خود را به همراه خواهرش بلا و مادرش یولاندا حدید جشن گرفت و چند روز پس از آن خبرهایی مبنی بر بارداری او منتشر شد مدتی بعد در مصاحبه‌ای با جیمی فالون خودش آن را تایید کرد. فرزند او خای/کای در سپتامبر ۲۰۲۰ بدنیا آمد.
منبع: ویکی پدیا



بیوگرافی جی جی حدید | مدل

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: NAZI_KH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا