خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASAL RIAZIAN

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/7/20
ارسال ها
152
امتیاز واکنش
1,066
امتیاز
213
زمان حضور
37 روز 14 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
Dawn of Isles – رشد و توسعه جزایر یا ظهور جزایر عنوانی از یک بازی دیگر از کمپانی معروف NetEase در سبک بازی های نقش آفرینی و مدیریتی با المان های استراتژیکی و ماجراجویانه است که به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت و خرید درون برنامه ای برای موبایل ها و تبلت های اندروید ارائه شده است.
اگر با استودیوی حرفه ای NetEase آشنا باشید حتماً نام بازی های معروف آن مثل LifeAfter ، Identity V و یا Cyber Hunter را نیز شنیده اید. این شرکت بازی سازی هنگ کنگی به خاطر تولید و عرضه بازی های آنلاین گرافیکی و هیجان انگیزش به شهرت رسیده است. با ما همراه باشید تا یک بازی دیگر از این استودیوی خوش نام را برای شما معرفی کنیم. بازی Dawn of Isles یک بازی آنلاین چندنفره در سبک نقش آفرینی با گیم پلی شبیه به بازی های استراتژی و مدیریتی است که چندین و چند بخش مختلف داشته و کسب موفقیت و جایگاه در آن به مدت ها صرف زمان نیاز دارد. در این بازی شما در نقش یک قبیله باستانی در چند جزیره نزدیک به هم مثل مجمع الجزایر هستید و وظیفه شما این است تا این جزیره ها را توسعه داده و زندگی را در آن ها به بهترین شکل ممکن به جریان بی اندازید. مسلماً کم و کاستی های زیادی در طول مسیر سد راه شما خواهند شد اما این به منزله شکست خوردن و عقب نشینی نیست! بلکه برای این کار باید با تلاش و کوشش بیشتر اقدام به حل مشکلات کنید. وظایف شما شامل ساخت و ساز، زراعت، گشت و گذار، پیدا کردن منابع، همکاری و داد و ستد با دیگران، مقابله با تهدیدات و دشمن ها و چندین مأموریت دیگر است.
در بازی Dawn of Isles می توانید با در دست داشتن یک تبر به سراغ جمع آوری منابع مثل چوب درختان بروید و با کمک آن ها اقدام به ساختن خانه یا فروشگاه کنید. همچنین می توانید با تولید محصولات گوناگون و فروش آن ها به دیگران به کسب درآمد بپردازید و از همین طریق جزیره خودتان را توسعه دهید! همچنین می توانید با کشاورزی کردن و کاشت انواع دانه ها و گیاهان یک منبع مناسب غذایی برای خودتان داشته باشید و یا حتی محصولات زراعتی خود را بفروشید. از دیگر بخش های این بازی می توان به ساخت وسایل مورد نیاز برای ماهیگیری و ماهی گرفتن در لـ*ـب دریاچه اشاره کرد. در Dawn of Isles شما به نوعی رهبر یک گروه و قبیله هستید و کارهای زیادی برای مدیریت آن ها باید انجام دهید. برای مثال می توانید با راه اندازی مراسم باستانی و جشن های جالب تعامل خود را مردم را بیشتر کنید و از همکاری های آن ها نتیجه بهتری بگیرید! اما به جز این موارد، بخش بزرگی از بازی به نبردها و رویارویی های شما با دشمنان و تهدیدات مربوط می شود. از انسان ها و افراد قبایل دیگر گرفته تا موجودات افسانه ای و حیوانات خطرناک، هرکدام ممکن است به صورت غافل گیرانه ای به شما حمله کرده و منابع شما را غارت کرده یا از بین ببرند. بنابراین باید همیشه آماده مقابله با آن ها باشید. به همین منظور می توانید با ساخت یا خرید سلاح های مختلف به نبرد دشمنان بروید و از مهارت های جنگی و مبارزه ای استفاده کنید. در طول بازی می توانید به مکان های مخفی متعددی سفر کرده و ده ها آیتم با ارزش و پنهان را کشف کنید. بازی Dawn of Isles یک بازی جامع و داینامیک است و همانطور که گفته شد برای موفقیت در آن نمی توان یک شبه راه صد ساله را رفت! بنابراین باید درست مثل بازی های استراتژیکی، با صبر و حوصله و صد البته با مدیریت کامل اقدام به ایجاد یک جزیره انحصاری کنید و کم کم آن را توسعه دهید تا در رقابت با دیگر بازیکنان برتری داشته باشید.

منبع:فارسروید


بازی Dawn of Isles

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا