خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASAL RIAZIAN

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/7/20
ارسال ها
152
امتیاز واکنش
1,067
امتیاز
213
زمان حضور
37 روز 14 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی بازی The Simpsons: Tapped Out


اگر کارتون های مدرن را دنبال کنید، حتماً نام سری کارتون های Simpsons Family یا خانواده ی سیمپسون را شنیده اید. کارتون خانواده ی سیمپسون سال هاست در شبکه های مختلف ماهواره ای در حال پخش است. اما ما در این پست می خواهیم شما را با بازی خانواده ی سیمپسون آشنا کنیم، یک بازی با ظاهر طنز آمیز و بسیار زیبا به نام The Simpsons Tapped Out که به بعضی از داستان های خانواده ی سیمپسون می پردازد.

ویژگی ها :

دارای گرافیک فانتزی و رنگ آمیزی های حرفه ای
صداگذاری حرفه ای همراه با افکت های عالی
دارای محیطی شاد و گوناگون
خاصیت طنز آمیزی بازی
ساختن شهر به سلیقه شما
وجود ماموریت های مختلف و خنده دار
موسیقی های متن بسیار زیبا
گیم پلی اعتیاد آور
تجربه ی یک زندگی واقعی با پیدا کردن کار و کسب در آمد
دارای قابلیت کشت محصول

معرفی و بررسی بازی The Simpsons Tapped Out

بازی زیبای The Simpsons Tapped Out توسط کمپانی مشهور و صاحب نام ELECTRONIC ARTS کشور سوئیس ساخته و برای سیستم عامل های Android و iOS عرضه شده است. شما در این بازی که دارای قالب طنز آمیز می باشد می توانید به همراه خانواده سیمپسون تجربه یک زندگی واقعی را داشته باشید. همچنین شما باید کارهای مختلف و خنده داری مانند نجات لیزا از خطرات کمدی ناخواسته و همینطور عملیات نجات بقیه افراد خانواده خود را انجام دهید. در بازی The Simpsons Tapped Out برای کشت گندم در مزرعه تلاش کنید، به دیدن همسایگان دور و نزدیک خود بروید و با کار روزانه برای خانواده سیمپسون کسب در آمد کنید.

بازی زیبا و کارتونی The Simpsons Tapped Out یکی از بازی های به سبک Casual می باشد که توانسته تا کنون توجه شمار بسیار زیادی از بازیکنان و طرفداران کارتون خانواده سیمپسون را به سمت خود جلب کند. این بازی دارای گرافیکی فانتزی با رنگ آمیزی های حرفه ای می باشد و منظره ی شهری این بازی دارای محیطی شاد با ساختمان های گوناگون می باشد. گیم پلی بازی The Simpsons Tapped Out بسیار اعتیاد آور است و اگر شما معتاد آن نشوید شانس بسیار بزرگی آورده اید.

همچنین ساختن شهر به سلیقه ی خود بازیکن می باشد و وجود ماموریت های مختلف و خنده دار زیبایی بازی را دو چندان می کند. شما باید با پیدا کردن کار و کسب در آمد از طریق کار خود به زندگی خود رونق بخشید و همینطور با کشت محصول و در آمد حاصله از آن محیط زندگی خود را بسازید. همانند سریال کارتونی خانواده سیمپسون داستان این بازی در شهر آشفته و پر از ماجراهای گوناگون و خنده دار به نام اسپرینگ فیلد اتفاق می افتد. در اسپرینگ فیلد پوست تمام مردم شهر زرد رنگ است و این نکته جالب ساخته ی ذهن کارگردان سریال کارتونی خانواده سیمپسون می باشد.

ماجرای بازی The Simpsons Tapped Out از جایی شروع می شود که دریاچه شهر زیبای اسپرینگ فیلد در حال خشک شدن و نابودی است که در ابتدا مردم شهر به این موضوع توجهی نمی کنند اما لیزا و همسرش کویین تصمیم به برگزاری یک جلسه ی بزرگ برای راهکار های نجات دریاچه ی اسپرینگ فیلد می گیرند. و درست بعد از ماجرای جلسه ی بزرگ یکی از شخصیت های بازی به نام هومر خوکی را خریداری می کند و از آن در مزرعه مراقبت می کند. اما فضولات آن وارد دریاچه می شود و مردم اسپرینگ فیلد با شنیدن این موضوع هومر را از شهر بیرون می کنند.

بعد ها رییس جمهور برای حفاظت از شهر اسپرینگ فیلد اقدام به ایجاد سدی می کند که با گذشت زمان ساختن سد برای مردم شهر دردسر ساز می شود، در این هنگام هومر و خانواده اش تصمیم می گیرند برای نجات شهر مجدداً به آن جا سفر کنند. در بازی The Simpsons Tapped Out همراهی و کنترل اعضای این خانواده بر عهده ی شماست. با استراتژی و زکاوت خود شخصیت هومر را در داستان زندگی شهری کمک کنید و با انجام مراحل و چالش های سخت بازی خود را پیش ببرید.

راهنمای استفاده از نسخه مود شده : ابتدا مود 1 را نصب کنید و بازی را با اتصال به اینترنت اجرا کرده و فایل دیتا را دانلود کنید . پس از اتمام دانلود فایل دیتا از بازی بیرون آمده و فایل مود 2 را نصب نمایید و از بازی مود شده لـ*ـذت ببرید!

منبع:APKTOPS


بازی The Simpsons:Tapped Out

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا