خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASAL RIAZIAN

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/7/20
ارسال ها
152
امتیاز واکنش
1,067
امتیاز
213
زمان حضور
37 روز 14 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
Escape Machine City: Airborne – فرار از شهر ماشینی: هوابرد نام دومین قسمت از سری بازی های Escape Machine City است که بعد موفقیت چشم گیر قسمت اول، توسط استودیوی خلاق Snapbreak کشور سوئد تولید و به شکل کاملاً رایگان عرضه شد.
Escape Machine City: Airborne – فرار از شهر ماشینی: هوابرد نام دومین قسمت از سری بازی های Escape Machine City است که بعد موفقیت چشم گیر قسمت اول، توسط استودیوی خلاق Snapbreak کشور سوئد تولید و به شکل کاملاً رایگان عرضه شد. فارسروید نیز همزمان با انتشار آن در گوگل پلی، نسخه کامل و نهایی آن را به همراه نسخه مود شده اش تهیه و برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی اقدام به معرفی و انتشار آن کرده است. Snapbreak به خاطر ساخت بازی های سبک فرار شهرت خاصی پیدا کرده است و تا کنون نیز چندین و چند بازی پرمخاطب و حرفه ای مثل Escape Funky Island ، Mindsweeper: Puzzle Adventure ، Through Abandoned ، Stranger Cases: A Mystery Escape یا سری بازی های محبوب Faraway برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه کرده است.
Escape Machine City: Airborne نیز با همان معیارهای همیشگی Snapbreak ساخته و پرداخته شده است اما ویژگی های کلی آن بسیار شبیه به قسمت اول می باشد. ماجرای بازی Escape Machine City: Airborne به یک شهر ماشینی به نام Air City مربوط می شود. یک کشتی فضایی بزرگ و مجلل که درست مثل یک شهر کوچک است اما با این تفاوت که به آرامی در آسمان حرکت می کند. شما در نقش یک گروه ویژه روی زمین هستید که با این شهر ارتباط لحظه ای دارد و به صورت پیاپی در حال پیگیری وضعیت آن است. اما ارتباط این گروه با شهر ماشینی قطع می شود و به مدت 2 روز هیچ خبری از سمت این کشتی فضایی به سمت زمین مخابره نمی شود. به همین خاطر مسئولین مربوطه تصمیم می گیرند تا یک گروه ویژه به این شهر ماشینی ارسال کرده و اوضاع آن را بررسی کنند.
از لحظه شروع بازی Escape Machine City: Airborne شما در نقش شخصیت اصلی که مأمور بررسی وضعیت و شرایط این کشتی فضایی است می باشید. به محض ورود به این کشتی شما متوجه می شوید که شرایط آن طور که می بایست نیست و به نظر می رسد اتفاقات عجیب زیادی در این کشتی فضایی رخ داده است. با اینکه این شهر متحرک ده ها نفر را در خود جای داده بود، اما در حال حاضر خبری از آن ها نیست و این مورد باعث می شود تا این مسئله پیچیده تر شود. حالا شما وظیفه دارید تا با پیدا کردن سرنخ ها و حل کردن پازل ها و معماهای پیچیده، سعی کنید پرده از راز اتفاقات این مکان بردارید. این کار قرار نیست خیلی راحت باشد پس خودتان را برای یک ماجراجویی هیجان انگیز، مرموز و اسرارآمیز آماده کنید. چه کسی پشت ماجرای این اتفاقات است؟ این شهر ماشینی چطور در حال حرکت است و ساکنین آن کجا رفته اند؟ این ها برخی از سؤالاتی هستند که شاید با دقت و ریزنگری در ماجراهای بازی و همچنین حل معماهای آن بتوانید پاسخی برایشان پیدا کنید. بازی Escape Machine City: Airborne با گرافیک بسیار عالی و فانتزی خود و مدل سازی های کاملاً سه بعدی، تجربه ای تمام و کمال را برای شما فراهم می کند. در طول بازی ده ها پازل و معمای مختلف در سبک های متفاوت وجود دارند که بعضی از آن ها ممکن است حسابی چالش برانگیز باشند. در مجموع باید گفت که Escape Machine City: Airborne یک بازی بسیار خوش ساخت و دوست داشتنی و مناسب برای هر سن و سالی می باشد.

منبع:فارسروید


بازی Escape Machine City: Airborne

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا