خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASAL RIAZIAN

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/7/20
ارسال ها
152
امتیاز واکنش
1,067
امتیاز
213
زمان حضور
37 روز 14 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی و بررسی بازی Vector Series
Vector یکی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین عناوین از بازی های موبایلی برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس می باشد که در اوایل سال 2013 به صورت رسمی توسط استودیوی NEKKI تهیه و عرضه شده است.
همیشه در هیاهوی بازی های پرطرفدار با حجم بالا مانند Modern combat 5، بازی هایی هم هستند که کم حجم بوده و از گرافیک خارق العاده ای هم بهره نمی برند اما به علت ایده خلاقانه، سبکی متفاوت و طراحی جذاب به شدت مورد استقبال قرار می گیرند و طیف گسترده ای از کاربران را سرگرم خود می کنند! عنوان Vector نیز یکی از همین دسته بازی ها می باشد که شاید مانند Asphalt 8 گرافیک خارق العاده ای نداشته باشد اما به دلایلی که بالاتر ذکر شد تا کنون توانسته است نزدیک به ۱۰۰ میلیون بار دانلود را از فقط از گوگل پلی تجربه کند!

این بازی که توسط کمپانی خلاق NEKKI پا به عرصه وجود گذاشته ظاهرا در راضی نگه داشتن مخاطبانش موفق بوده است به طوری که امتیاز ۴٫۳ از ۵ را به خود اختصاص داده و بهتر است بدانید که در ثبت این امتیاز بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر نقش داشته اند.
گیم پلی Vector ساده و در عین حال جذاب و گیرا است. شخصیت بازی به صورت خودکار در حال فرار است و تنها کاری که باید بکنید لمس صفحه نمایش برای عبور از موانع یا پریدن است.

اگر به جایی برخورد کنید یا با دیرعمل کردن دچار افت سرعت خود شوید توسط ماموری که شما را دنبال می کند دستگیر خواهید شد و باید مرحله را از اول آغاز کنید. یکی دیگر از نکات قابل توجه بازی این است که اگر بخواهید مرحله را دوباره از اول آغاز کنید هیچ صفحه بارگذاری یا مکثی را مشاهده نخواهید کرد و بلافاصله وارد معرکه خواهید شد.

این بازی به صورت کاملا واقعی با انیمیشن های بی نظیر طراحی شده است و نهایت هیجان را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد ؛ در این بازی شما تا می توانید بدوید از موانع با حرکات پارکوری بگذرید و از بازی لـ*ـذت ببرید! از ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی واقعی ، +30 سطح چالش برانگیز و گرافیک عالی اشاره کرد.
همچنین در طول مراحل حرکات نمایشی خاصی تدارک دیده شده است که لازمه استفاده از آن ها، صرف امتیاز و آنلاک کردن آن ها قبل از شروع مرحله می باشد. وگرنه به جای نشان دادن حرکت، آن را به شکل یک قفل خواهید دید!

سیستم امتیاز دهی بازی بسیار شیوا بوده و در همان مرحله اول همه چیز را برایتان روشن می کند. بر سر راه شما سکه هایی قرار دارد که اگر به وکتور کمک کنید تعداد بیشتری از آن ها را جمع آوری کند قطعا امتیاز بیشتری هم دریافت خواهید کرد.

بدیهی است که جمع آوری سکه ها منوط به دقیق انجام دادن حرکات می باشد که مهارت زیادی را طلب می کند و قطعا این مهارت را در همان دقایق ابتدایی بازی کسب نخواهید کرد! در پایان هر مرحله، بازی به شما از ۱ تا ۳ ستاره امتیاز خواهد داد که معیار امتیازدهی، عملکرد شما در آن مرحله می باشد.

البته مشابه این سیستم را قبلا در بسیاری از بازی ها مانند سری محبوب Angry Birds نیز تجربه نموده ایم.

به نظر ما عواملی که بازی وکتور را از سایر عناوین در این سبک متمایز و آن را به یک عنوان ارزشمند تبدیل می کند، ایده خلاقانه آن می باشد. البته عوامل ریز و درشت دیگری نیز مانند حجم کم، طراحی جذاب محیط و همچنین المان های متعدد مانند مهارت های خاص نیز بی تاثیر نبوده اند.
محتوای داستانی بازی Vector
اگرچه بازی های مشابه و به اصطلاح تفننی از داستان خاصی بهره مند نیستند، اما بازی Vector بر خلاف آن ها داستانی حماسی و پر ماجرا دارد. داستان بازی Vector در رابـ*ـطه با شخصی دیوانه و جنون آمیز و قدرت طلب می باشد که با راه اندازی یک سیستم بزرگ و دیکتاتوری، مردم را دستگیر و آن ها را شستشوی مغزی می دهد تا به واسطه آن ها لشکری بزرگ و مطیع داشته باشد. در میان هزاران هزار مردم قربانی این قضیه، یک نفر با توانایی خود می تواند با قدرت تفکر مانع نفوذ اطلاعات به ذهنش شده و بالاخره بعد از کلی کلنجار فکر خود را متمرکز کرده و از سیستم فرار می کند.

حالا از اینجا به بعد شما در نقش این مرد جوان می بایست تا جایی که ممکن است تلاش کنید تا او را به سمت آزادی هدایت کنید. نیروهای امنیتی به محض فرار شما مطلع می شوند و به دنبال شما می روند. شما باید با تمرکز بالا و با مهارت های ورزش پارکور، از موانع مختلف در پشت بام های ساختمان ها عبور کرده و در حین دقت به موانع و عبور صحیح از آن ها، به سه اصل دیگر یعنی کسب امتیازها و آیتم ها، انجام حرکات نمایشی در مکان های معین و در نهایت سرعت بالا برای فاصله گرفتن بیشتر با نیروهای امنیتی توجه کنید.

ویژگی های بازی :
گرافیک فانتزی و با طراحی های دو بعدی (سایه ای)
گیم پلی فوق العاده مهیج و سرگرم کننده در سبک آرکید
فرار از دست دشمنان در مکان های مختلف مثل پشت بام ساختمان ها، تونل ها و …
قابلیت انجام حرکات بسیار دیدنی پارکور
امکان یادگیری مهارت های بیشتر با آزادسازی آیتم های مختلف
دارای دو بخش اصلی Classic Mode و Hunter Mode
وجود بیش از 40 مرحله بسیار چالش برانگیز و رقابتی
صداگذاری های جذاب
موسیقی متن فوق العاده شنیدنی و هیجان انگیز


منبع:ساعدنیوز


بازی Vector Series

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا