خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASAL RIAZIAN

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/7/20
ارسال ها
152
امتیاز واکنش
1,067
امتیاز
213
زمان حضور
37 روز 14 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در بازی‌های موبایل سبک اتومبیل‌رانی و موتورسواری است. بازی Traffic Rider یکی از همین بازی‌ها است که توسط استودیوی Sonar Kara ساخته و عرضه شده است. نام این استودیو را پیش از این در بازی‌هایی مانند Traffic Racer و Wings on fire شنیده بودیم. ترافیک رایدر یک بازی موتورسواری اول شخص محسوب می‌شود. این بازی به مانند Traffic Racer یکی از بازی‌های محبوب گوگل‌پلی است.
موتورهای بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند و ۲۶ موتور قابل بازی آن شما را خسته نخواهند کرد. این بازی نوعی بازی رکوردی محسوب می‌شود به طوری که هر چه سریع‌تر برانید امتیاز بیشتری کسب می‌کنید. مانند بازی‌های هم سبک، با سبقت‌های مویی و حرکت در خلاف جهت ترافیک امتیاز اضافی دریافت خواهید کرد. ماموریت‌های مختلفی در بازی گنجانده شده است؛ برای مثال در مراحل اولیه پیمودن یک مسافت مشخص در زمان تعیین شده اصلی‌ترین ماموریت شما خواهد بود. ماموریت‌هایی مانند طی مسافتی مشخص در لاین مقابل، تعداد مشخصی سبقت در زمان مشخص و دیگر ماموریت‌های زمانی در بازی گنجانده شده‌اند.
پس از چند دقیقه بازی متوجه می‌شوید برای موفقیت در بازی تنها گاز دادن و افزایش سرعت کافی نیست. یکی از نکات کلیدی بازی تشخیص شرایطی خواهد بود که نیاز به رها سازی گاز و کاهش سرعت دارید. درست است که حرکت با سرعت بالای ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت امتیاز بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد اما زیاده‌روی در آن کشنده خواهد بود. امکان شخصی‌سازی موتورهای بازی و تقویت مواردی همچون شتاب و کنترل آن‌ها نیز در بازی وجود دارد. برای آزاد شدن مسیرها، موتورها، خیابان‌های دوطرفه و مواردی از این دست علاوه بر پول کافی رسیدن به یک امتیاز و سطح خاص نیز لازم است.
در قسمت تنظیمات کنترل بازی تنوع خوبی دیده می‌شود، با توجه به این که یک دست درگیر گاز دادن است پیشنهاد می‌شود از کنترل پیش‌فرض استفاده کنید. طراحی گرافیک محیط‌های بازی و شرایط مختلف آب‌وهوایی به خوبی انجام شده است. صدای موتورها نیز طبق گفته سازندگان از روی نمونه‌های واقعی ضبط شده‌اند. اگر سخت‌افزار گوشی شما مناسب نیست و شاهد لگ‌ در بازی هستید توصیه می‌شود تنظیمات گرافیکی بازی را تغییر دهید.

منبع:زومجی


بازی Traffic Rider

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا