خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASAL RIAZIAN

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/7/20
ارسال ها
152
امتیاز واکنش
1,067
امتیاز
213
زمان حضور
37 روز 14 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
Oddmar – آدمار نام یک بازی فوق العاده مهیج و دوست داشتنی از یک عنوان به شدت مورد انتظار می باشد که توسط استودیوی خلاق Mobge Ltd. کشور ترکیه تهیه و توسعه داده شده است. این بازی به شکل رایگان در گوگل پلی عرضه شده است اما نسخه موجود در گوگل پلی نسخه محدود از این بازی است و شما برای تجربه کامل این بازی مجبور هستید تا آن را از طریق پرداخت درون برنامه ای خریداری کنید.
آدمار از آن دست بازی هایی است که از همه لحاظ قابل تحسین می باشد. این بازی نه فقط داستانی بی نظیر، بلکه طراحی هایی جذاب دارد و در کنار آن گیم پلی خیلی سرگرم کننده و فانتزی آن باعث می شود تا این بازی از هر نظری یک عنوان موفق باشد. Oddmar داستانی از یک وایکینگ قهرمان را بازگو می کند که زندگی سختی را گذرانده و به یک قهرمان متفاوت تبدیل شده است. او انتخاب شده تا به یک ماجراجویی خطرناک برود و مأموریتی عجیب را با موفقیت پشت سر بگذارد تا بتواند به چیزی که دنبالش است برسد. طبق چیزی که در دموی سینماتیک و انیمیشنی ابتدای بازی به شما نمایش داده می شود، داستان این شخصیت بازگو خواهد شد. آدمار وقتی کودک بود پدر و مادرش را از دست می دهد. بهترین و تنها همدم او یک دوست قدیمی به نام Vaskr بود که او نیز به دستور شاه وایکینگ ها سرنویست می شود. آدمار که تنها، افسرده و نا امید است، روزی خواب می بیند که یک موجود افسانه ای از جنگل به سراغ او آمده و به او می گوید که در صورتی که مأموریتی خاص را انجام دهد، می تواند به سرزمین Valhalla یا همان بهشت وایکینگ ها جایی که Vaskr و پدر و مادرش نیز در آنجا هستند برود. او از خواب بیدار شده و متوجه می شود که چیزی که دیده فقط یک رویای ساده نیست. آدمار تصمیم می گیرد تا چیزی که در خواب دیده را به واقعیت تبدیل کند! در بازی Oddmar شما در نقش این شخصیت باید پا به یک ماجراجویی مخاطره آمیز گذاشته و نه فقط برای رسیدن به هدف اصلی، بلکه برای نجات مردم شهر از دست دشمنان و پادشاه بی لیاقت دست به فداکاری های زیادی بزنید. او توسط دیگر وایکینگ ها مورد تمسخر قرار می گیرد و حالا زمان آن رسیده تا خود و قابلیت هایش را به همه ثابت کند. شما باید فقط با یک تبر ساده راهی این ماجراجویی شده و به مکان های خاصی سفر کنید و مأموریت های زیادی را انجام داده و با دشمنان زیادی رو به رو شوید.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Oddmar اندروید :

طراحی های عالی و حرفه ای به صورت نقاشی های دستی
گرافیک HD و فانتزی
گیم پلی بسیار سرگرم کننده و روان در سبک اکشن – ماجرایی
امکان اجرای بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه
خط داستانی بسیار هیجان انگیز و حماسی
سفر به 24 نقطه مختلف با شرایط گوناگون
وجود دشمنان متعدد با قابلیت های خاص
وجود انواع و اقسام تله های مرگبار
وجود پازل های فیزیکی و چالش برانگیز
امکان نابود کردن دشمنان با ضربه تبر یا پریدن روی سر آن ها
قابلیت پیدا کردن و استفاده از انواع آیتم ها مثل سلاح ها، زره ها و غیره
پشتیبانی از کنترلرهای فیزیکی (گیم پد)
بهینه سازی شده برای موبایل ها و تبلت ها
Oddmar به خاطر ویژگی های جذاب و طراحی منحصر به فردی که دارد می تواند برای هر سلیقه ای جذاب و سرگرم کننده باشد. این بازی بیش از 20 مرحله مختلف دارد که در هر کدام چیزهای جدیدی به شما نمایش داده می شود.

منبع:فارسروید


بازی Oddmar

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا