خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASAL RIAZIAN

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/7/20
ارسال ها
152
امتیاز واکنش
1,067
امتیاز
213
زمان حضور
37 روز 14 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
بسیار کم پیش می آید که شاهد عرضه بازی باشیم که بتواند دارای گیم پلی منحصر به فرد و جدیدی باشد به طوری که در مدت زمان کوتاهی همه گیر شود و افراد بسیار زیادی از آن استفاده کنند. اما با این حال سالانه چندین بازی با همین شرایط برای موبایل ها عرضه می شوند. برای مثال چند وقت پیش شاهد عرضه بازی هایی مانند کلش اف کلنز، کندی کراش و … بوده ایم که با دارا بودن گیم پلی کاملا جدید و منحصر به فرد توانستند به یکی از شاخص ترین بازی های اندرویدی تبدیل شوند و طرفداران بسیار زیادی به دست بیاورند.

ویژگی ها:

دارای گیم پلی کاملا جدید و منحصر به فرد
جستوجو برای یافتن پوکمون ها در بازی
دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده
اولین بازی طراحی شده با واقعیت افزوده
تجربه واقع گرایی بسیار بالا و کم نظیر

نقد و بررسی بازی پوکمون گو اندروید

همانطور که می دانید این روزها هم صحبت از بازی جدیدی به نام Pokémon GO است که شاید شما هم نام آن را شنیده باشید و از میزان محبوبیت آن خبر داشته باشید. این بازی در حال حاضر در آمریکا به عنوان محبوب ترین بازی انتخاب شده است و دلیل آن نیز دارا بودن کاربران بسیار زیادی است که به صورت هم زمان آن را انجام می دهند. این بازی جدید، با گیم پلی منحصر به فرد و عالی توانسته است در حال حاضر کاربران بسیار زیادی را به سمت خود بکشاند. “پوکمن گو” در ابتدا برای نیتندو عرضه شد و بعد از آن شاهد عرضه نسخه های مخصوص اندروید و IOS این بازی محبوب بودیم. هم اکنون در سایت ApkTops اقدام به آماده سازی نسخه مخصوص اندروید این بازی کرده ایم.

روش بازی پوکمن گو

در واقع Pokémon GO یک بازی کاملا جدید و بی نظیر برای گوشی های اندرویدی می باشد که با استفده از واقعیت افزوده، سبب ایجاد سرگرمی بی نظیر برای کاربران می شود. این بازی از دوربین گوشی، سنسورها و همچنین GPS + اینترنت استفاده می کند. اساس بازی به این صورت است که شما باید از طریق گوشی همراهتان به دنبال پوکمون ها در سطح شهر باشید. این بازی شما را از خانه بیرون خواهد برد تا در شهر به دنبال پیدا کردن پوکمون ها باشید تا انها را بیابید.

همانطور که گفتیم پوکمون ها در سطح شهر (به صورت واقعیت افزوده و از طریق جی پی اس) پراکنده شده اند. بازی، پوکمون ها را از طریق نقشه هایی که از قبل مربوط به سطح شهر شما است را می یابد. بعد از این که از طریق نقشه های موجود پوکمون ها را یافتید باید آنها را آموزش دهید و آنها را قوی تر کنید.

نکته مهم بعدی به مبارزه پوکمون ها برمی گیرد. یعنی پیدا کردن پوکمون ها به منظور مبارزه دادن آنها انجام می گیرد. هنگامی که شما پوکمون را پیدا کردید می توانید با افراد دیگر که در نزدیکی تان قرار دارند آنها را وارد جنگ کنید.

پوکمن گو انقلابی در صنعت بازی های آنلاین

Pokémon GO یک انقلاب در صنعت بازیسازی به حساب می آید که بعد از نصب کردن و استفاده از آن، به طور حتم با گیم پلی که دارد شما را شگفت زده خواهد کرد. توضیحات در مورد این بازی، به هیچ نمی تواند اصل مطلب را ادا کند و تنها هنگامی می توانید کاملا با این بازی سرگرم کننده و جذاب آشنا شوید که آن را نصب کرده و از آن استفاده کنید. هیچ شکی نداریم که بعد از نصب کردن و استفاده از این بازی، شما نیز به آن اعتیاد پیدا خواهید کرد.

به جرئت می توانیم بگوییم که گیم پلی پوکمون گو حتی از گیم پلی بازی کلش اف کلنز نیز سرگرم کننده تر و اعتیادآور است.
نکات مهم:

بازی Pokemon GO برای گوشی های هوشمند اندرویدی طراحی شده است و هیچ ضمانتی وجود ندارد که بر روی تبلت های اندروید نیز نصب شود.
برای اجرای این بازی نیازمند گوشی خواهید بود که حداقل دارای 2GB رم سخت افزاری باشد.
دستگاه هایی که دارای GPS نیستند نمی توانند این بازی را اجرا کنند.
برای اجرای این بازی نیازمند اتصال اینترنت نیز خواهید بود.
بازی پوکمن گو با پردازنده Intel Atom سازگاری ندارد.
این بازی از آی پی های ایران نیز پشتیبانی می کند و دیگر نیازی به تغییر آی پی ندارید.

منبع:APKTOPS


بازی Pokemon GO

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا