خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

AMIR85

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
1/3/21
ارسال ها
623
امتیاز واکنش
6,176
امتیاز
263
زمان حضور
19 روز 12 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری الکوره نوشت که سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال بحرین با تغییرات زیادی شاگردانش را برابر ایران وارد میدان خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در گزارش پایگاه خبری الکوره آمده است: پس از پیروزی پرگل 8 بر صفر تیم ملی فوتبال بحرین مقابل کامبوج، سوزا سرمربی پرتغالی بحرین فردا (دوشنبه) در دیدار با ایران یک آزمون جدی را تجربه خواهد کرد. سوزا در این بازی تغییرات زیادی نسبت به مسابقه اول در ترکیب تیمش اعمال می‌کند.

نشانه‌ها حکایت از این دارد که سرمربی بحرین تیمش را با نفراتی مقابل ایران راهی میدان می‌کند که برخی از آنها در بازی اول مقابل کامبوچ نیمکت‌نشین بودند. سوزا در این مسابقه به نفرات باتجربه‌ای اعتماد خواهد کرد که در مسابقه برابر کامبوج روی نیمکت حضور داشتند، اما در بازی مقابل ایران فرصت دارند از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

در بین این نفرات نام اسماعیل عبداللطیف، ضیا سعید، ولید الحیام، عبدالوهاب المالود و سید رضا عیسی دیده می‌شود. نفراتی همانند سیدمحمد جعفر در خط دروازه یا مهدی حمیدان و کمیل الاسود در خط میانی که در بازی مقابل کامبوج فیکس بودند در این بازی هم در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند.

منبع:تسنیم


بحرین با چهر‌ه‌ای متفاوت مقابل ایران

 
  • تشویق
Reactions: Karkiz
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا