خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Matiᴎɐ✼

مدیر آزمایشی تالار پزشکی و سلامت
مدیر آزمایشی
هنرمند انجمن
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,804
امتیاز واکنش
12,196
امتیاز
323
سن
19
محل سکونت
MASHHAD
زمان حضور
90 روز 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
بدون تردید هر خانمی به استفاده از عطر و ادکلن علاقه دارد. در واقع بر روی میز آرایش تقریبا هر خانمی حداقل چند عطر و ادکلن را می‌توان پیدا کرد که در مناسبت‌های مختلف از آن استفاده می‌کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به طور حرفه‌ای خرید می‌کنند، معمولا برای هر فصل، زمان و مناسبتی حداقل یک ادکلن زنانه مناسب را تهیه خواهید کرد. در این مقاله قصد داریم بهترین عطرهای زنانه 2019 و 2020 که از نظر رایحه و ماندگاری در سطح بالایی قرار داشته و به اصطلاح امتحان خود را پس داده‌اند را به شما معرفی کنیم. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

بهترین عطرهای زنانه
میزان ماندگاری بو عطر زنانه یکی از مهمترین دغدغه‌هایی است که موقع خرید عطر و ادکلن با آن مواجه می‌شویم. برای اینکه انتخابی مناسب و ایده‌آل داشته باشیم باید از تجربیات خرید و نظر کاربرانی که قبلا آنها را خریده‌اند بهره ببرید. به همین دلیل در این مطلب سعی کردیم بهترین ادکلن‌‌های زنانه که بازخوردهای مثبتی داشته‌اند را به شما معرفی کنیم
ادوپرفیوم شانل Coco Mademoiselle
کوکو مادمازل یکی از بهترین عطرهای زنانه گلی و خنک است که با همان نخستین اسپری شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. رایحه شیرین نت‌های آغازین با ترکیب ماهرانه عصاره پرتقال، پرتقال ماندارین، شکوفه درخت پرتقال و نارنج مشام شما را نوازش می‌دهد. به لطف استفاده از ترکیبی مرکباتی و شیرین در این عطر زنانه، با هر بار استفاده از این عطر زنانه به یاد بهار و سرخوشی و شادی همراه آن می‌افتید.

نت‌های میانی این عطر شامل عصاره درخت گل ابریشم، گل یاسمن، گل رز و یلانگ‌یلانگ شده و رایحه‌ای گلی با بوی نسبتا شیرین و شادی بخشی را ارائه می‌دهد که حس اعتماد به نفس و انرژی مثبت را به شما القا خواهد کرد.

در نهایت نت‌های پایانی کوکو مادمازل با ترکیبی از عصاره دانه‌های تونکا، گیاه پچولی، اپوپوناکس، وانیل، اوکس‌موس و مشک، با رایحه‌ای نسبتا شیرین اما این بار با رگه‌هایی از تندی، حس فوق‌العاده‌ای را به شما خواهد داد. ادکلن Coco Mademoiselle برند شانل یکی از بهترین ادکلن‌های زنانه است که هرگز تجربه آن را فراموش نخواهید کرد!


معرفی بهترین عطرهای زنانه 2020 – 2019 با ماندگاری بالا

 

Matiᴎɐ✼

مدیر آزمایشی تالار پزشکی و سلامت
مدیر آزمایشی
هنرمند انجمن
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,804
امتیاز واکنش
12,196
امتیاز
323
سن
19
محل سکونت
MASHHAD
زمان حضور
90 روز 26 دقیقه
نویسنده این موضوع

ادو پرفیوم زنانه لانکوم La Vie Est Belle
این ادکلن زنانه نخستین بار در سال 2012 توسط شرکت آرایشی و بهداشتی لانکوم به بازار عرضه شد. این عطر پرطرفدار از رایحه‌ای گرم و شیرین برخوردار بوده و برای استفاده در ماه‌های سرد و نسبتا خنک‌تر سال ایده‌آل است. نت‌های آغازین این عطر زنانه را انگور فرنگی سیاه و گلابی تشکیل داده و رایحه‌ای لـ*ـذت بخش را در محیط اطراف پخش می‌کند.

با گذشت مدتی، نت‌های میانی با ترکیبی گلی شامل عصاره گل‌های زنبق، یاسمن و شکوفه پرتقال با قدرت وارد میدان می‌شوند تا احساس شادی و نشاط فوق‌العاده‌ای را برای شما به ارمغان آورند.

در نهایت نت‌های پایانی با ترکیبی سرزنده از عصار نعناع هندی، دانه تونکار، وانیل و پرالین، رایحه گرم و شیرین و شیرین و ساختار گلی-میوه‌ای این عطر زنانه معروف را کامل می‌کنند.
ادو تویلت زنانه ورساچه Bright Crystal
اگر به دنبال یکی از بهترین عطرهای زنانه که شیرین و خنک باشد، هستید و رایحه‌های برگرفته از خوراکی، طبیعت و گل‌ها را نیز می‌پسندید، برایت کریستال یکی از بهترین انتخاب‌های شماست. این ادکلن بسیار محبوب از برند ورساچه دارای ساختار رایحه‌ میوه‌ای، چوبی، مرکباتی، اقیانوسی و گلی است.

نت‌های آغازین این ادکلن شامل میوه یوزو، انار و نت‌های آبی و دریایی بوده و حس خنکی و شادابی را به شما القا می‌کند. این ترکیب باعث می‌شود تا ورساچه برایت کریستال یکی از انتخاب‌های مناسب برای ماه‌های گرم‌تر سال محسوب شود.

اما اگر کمی اجازه بدهید، نت‌های آغازین جای خود را به ترکیبی گلی شامل عصاره گل‌های ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صد تومانی چینی، می‌دهند. این رایحه گلی باعث می‌شود تا بازخوردهای بسیار خوبی را از هم از سوی آقایان و هم خانم‌ها دریافت کنید.

در نهایت، رایحه مشک، چوب ماهون و عنبر به عنوان ترکیبی هوشمندانه و جذاب می‌تواند به کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس شما کمک کند. این عطر یکی از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه در سراسر جهان محسوب شده و به راحتی می‌تواند در لیست بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا قرار بگیرد.




معرفی بهترین عطرهای زنانه 2020 – 2019 با ماندگاری بالا

 

Matiᴎɐ✼

مدیر آزمایشی تالار پزشکی و سلامت
مدیر آزمایشی
هنرمند انجمن
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,804
امتیاز واکنش
12,196
امتیاز
323
سن
19
محل سکونت
MASHHAD
زمان حضور
90 روز 26 دقیقه
نویسنده این موضوع

ادو تویلت زنانه شانل Chance Tendre
عطرهایی که مناسب چهار فصل هستند طبیعتا طرفداران بیشتری نیز دارند. اکثرا به علت صرفه‌جویی اقتصادی تریجح می‌دهند تا عطرهای زنانه‌ای که مناسب تمام ماه‌های سال باشند را خریداری کنند. Chance Tendre از برند شانل یکی از عطرهای زنانه فوق‌العاده پرطرفدار است که نخستین بار در سال 2010 به بازار عرضه شد. این عطر خنک و شیرین با ساختار رایحه گلی و میوه‌ای خود در تمامی فصول برای استفاده روزانه قابل مصرف بوده و به همین دلیل یکی از بهترین ادکلن‌های زنانه از نظر بسیاری از افراد محسوب می‌شود.

نت‌های آغازین در این ادو تویلت زنانه شامل بوی دلپذیر و نشاط‌ آور گریپ فروت و به شده و پس از مدتی می‌توانید بوی گل‌های یاسمن و سنبل را استشمام کنید. در نهایت پس از گذشت مدتی نسبتا طولانی، نت‌های پایانی شامل رایحه مشک، زنبق، کهربا و سدر ویرجینیا ترکیبی آرامش بخش را ارائه می‌دهند.
ادو پرفیوم زنانه ایو سن لورن Black Opium
ایو سن لورن به عنوان یکی از برندهای فرانسوی لوازم آرایشی و بهداشتی خاص در جهان فعالیت می‌کند. عطر زنانه بلک اوپیوم با راحیه شیرین و گرم خود برای استفاده در فصول سرد سال یکی از گزینه‌های ایده‌آل محسوب می‌شود. این محصول در سپتامبر 2014 روانه بازار شد و یکی از عطرهای زنانه با ماندگاری بالا محسوب می‌شود.

نت‌های آغازین Black Opium بوی فلفل صورتی، گلابی و شکوفه پرتقال را تداعی می‌کنند. تندی و کمی شیرینی این ترکیب باعث می‌شود تا حس تحرک و نشاط زیادی را تجربه کنید. با گذشت زمان این نت‌ها کم کم جای خود را به ترکیبی متضاد شامل گل یاسمن و قهوه می‌دهند. اما لازم نیست نگران شوید، چرا که بلک اوپیوم هیچگاه حس تلخی را به شما القا نمی‌کند.

نت‌های پایانی نیز در نهایت با ترکیبی جادویی از وانیل، پچولی و چوب درخت سرو احساس آرامش و توازن روحی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.


معرفی بهترین عطرهای زنانه 2020 – 2019 با ماندگاری بالا

 

Matiᴎɐ✼

مدیر آزمایشی تالار پزشکی و سلامت
مدیر آزمایشی
هنرمند انجمن
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,804
امتیاز واکنش
12,196
امتیاز
323
سن
19
محل سکونت
MASHHAD
زمان حضور
90 روز 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
ادو پرفیوم زنانه لالیک Le Parfum
عطرهای لالیک همیشه جزو پرطرفدارترین گزینه‌های موجود در بازار هستند. لالیک قرمز زنانه نیز در سال 2005 توسط این کمپانی شناخته شده طراحی و روانه بازار شد. ادکلن له پارفوم که در بازار آن را با نام Lalique Red نیز می‌شناسند، از جمله عطرهای زنانه کلاسیک بسیار جذاب با رایحه‌ای شیرین و گرم است که به خصوص به طرفداران عطرهای شرقی گلی پیشنهاد می‌شود.

نت‌های آغازین شامل رگه‌هایی از ترنج، گیاهان هندی، برگ‌ بو و فلفل صورتی بوده و ترکیب بوی زنانه و بسیار جذابی را ارائه می‌دهد. با گذشت زمان کم کم رایحه گل یاس، بادام و گل آفتابگردان ارغوانی به مشام شما می‌رسد. این رایحه باعث می‌شود تا بازخورد خوبی را از اطرافیان خود داشته باشید. در نهایت نت‌های پایانی شامل وانیل، نعناع هندی، چوب صندل و دانه‌های تونکا، رایحه‌ای اصیل و دلنشین را ارائه می‌دهند و این عطر زنانه را برای استفاده در روزهای سرد سال و به خصوص مناسبت‌های رسمی‌تر ایده‌آل می‌سازد.
بهترین عطر زنانه با پخش بوی عالی
واقعیت این است که هیچ فرمولی برای تشخیص اینکه کدام عطر بالاترین میزان ماندگاری بو را ارائه می‌دهد وجود ندارد! علاوه بر تفاوت‌هایی که بین هر محصول از نظر رایحه و میزان غلظت اسانس به کار رفته (ادو تویلت یا ادو پرفیوم) وجود دارد، بازخوردی که هر فرد از عطر و ادکلن زنانه خود دریافت می‌کند نیز متفاوت است.

در واقع عواملی مانند میزان چربی پوست، میزان تعریق و قسمتی از پوست که عطر بر روی آن قرار می‌گیرد، همگی بر روی میزان ماندگاری و پخش بوی ادکلن تاثیرگذار هستند.
ما اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم، بهترین عطرهای زنانه که بالاترین ماندگاری را ارائه می‌دهند، معمولا رایحه‌ای گرم و شیرین دارند.

هر چه رایحه یک عطر زنانه گرم‌تر و شیرین‌تر شود به احتمال زیاد ماندگاری بو آن نیز بالاتر خواهد بود. به طور مثال در صورتی که از یک عطر زنانه با رایحه گرم و شیرین استفاده کنید، نسبت به یک عطر ملایم و شیرین و یا خنک و شیرین ماندگاری بالاتری را تجربه خواهید نمود.
منبع: مو تن


معرفی بهترین عطرهای زنانه 2020 – 2019 با ماندگاری بالا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا