خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Matiᴎɐ✼

مدیر آزمایشی تالار پزشکی و سلامت
مدیر آزمایشی
هنرمند انجمن
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,804
امتیاز واکنش
12,196
امتیاز
323
سن
19
محل سکونت
MASHHAD
زمان حضور
90 روز 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
یک تصویر زیبا از رفتن به ساحل را در ذهن خود تصور کنید. لمس شن‌های نرم، دیدن زیبایی دریای آبی رنگ و استشمام بوی اقیانوس! حال تصویر دیگری از یک باغ میوه را در فصل بهار تصور کنید. زیبایی و لطافت شکوفه‌ها، شما را مجذوب خواهد کرد! اما فکر می‌کنید چه چیزی نقش مهمی را در ماندگاری خاطرات شیرین ذهن شما بازی می‌کند؟ رایحه‌ها نقش مهمی در درک شما از محیط اطرافتان دارند و در حقیقت به مشاهدات شما بعد و هویت می‌بخشند. هر رایحه‌ای یک حس متفاوت را به شما خواهد‌ داد. رایحه‌ها طیف گسترده‌ای دارند؛ بعضی شیرین، بعضی خنک، بعضی گرم و بعضی از آن‌ها هم تلخ هستند. شما می‌توانید بسته به سلیقه خود هر کدام از رایحه‌ها یا ترکیب آن‌ها را استفاده کنید؛ اما بهتر است هر رایحه را با توجه به فصل خاص خود استفاده کنید تا احساس تعادل و شادابی را در شما چند برابر کند. به طور معمول در فصل‌های بهار و تابستان که هوا گرم‌تر است، بهتر است از عطر خنک زنانه و فصل‌های پاییز و زمستان از رایحه‌های گرم استفاده کنید. شاید انتخاب و خرید عطر زنانه خنک و مناسب فصل‌های بهار و تابستان گیج‌کننده به نظر برسد؛ اما نگران نباشید!
*از خود فصل ایده بگیرید!*

همانطور که در تابستان میوه‌های خنک به کمک ما می‌آیند رایحه‌ی آن‌ها نیز گرمی این فصل را برای ما دلپذیر و نشاط‌آور خواهد کرد. در عطرهای خنک بیشتر از اسانس میوه‌هایی مانند مرکبات از جمله لیمو، توت‌فرنگی، آناناس، نارگیل و… استفاده می‌شود؛ بنابراین توجه به اسانس‌های میوه‌ای عطرها، می‌تواند شروع خوبی برای معرفی عطرهای زنانه خنک باشد.


معرفی عطرهای زنانه خنک

 

Matiᴎɐ✼

مدیر آزمایشی تالار پزشکی و سلامت
مدیر آزمایشی
هنرمند انجمن
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,804
امتیاز واکنش
12,196
امتیاز
323
سن
19
محل سکونت
MASHHAD
زمان حضور
90 روز 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
عطر خنک زنانه
در این قسمت به معرفی پنج عطر زنانه خنک از چند برند مشهور می‌پردازیم.

Chanel ‘Coco Mademoiselle’ Spray
در معرفی عطرهای زنانه خنک بی‌شک اولین گزینه، محصولی از این برند مشهور فرانسوی است. این عطر شما را به عنوان شخصی بسیار جذاب و جسور به دیگران معرفی خواهد کرد. درست مانند خود شخص کوکو شنل؛ قوی و مدرن! این عطر ترکیبی از ترنج، پرتقال، گل یاس، گل رز، پاتولی، ویتور مشک سفید و وانیل است. این عطر همه آن چه راکه برای داشتن اعتماد به نفس نیاز دارید، به شما می‌دهد!

حتما بخوانید: معرفی عطر زنانه مناسب پاییز و زمستان

عطر خنک زنانه


عطر خنک زنانه کوکو شنل


Tom Ford Private Blend ‘Neroli Portofino Acqua
دومین عطر پیشنهادی ما در لیست معرفی عطرهای زنانه خنک قطعا از برند آمریکایی محبوب، «تام فورد» است. بگذارید این طور این عطر را توصیف کنیم: اگر می‌توانستیم این عطر را بنوشیم، با یک غذای عجیب ایتالیایی مواجه می‌شدیم! ترکیبات این عطر شامل: بهار نارنج تونسی، ترنج ایتالیایی، لیموی سیسیلی، نارنگی زرد و اسطوخودس است. رایحه‌ای تمیز و پیچیده!

Marc Jacobs ‘Daisy Eau So Fresh
در معرفی عطرهای زنانه خنک اگر نام این عطر فراموش شود کم لطفی است! اگر می‌خواهید تازگی و شادی را با هم تجربه کنید خرید این عطر به شما پیشنهاد می‌شود. ترکیبات این عطر شیرین اما خنک با جسارت و ظرافت تمام انتخاب شده‌اند و شامل: تمشک طبیعی، گریپ‌فروت، گلابی، گل رز وحشی، سدر و مشک هستند.
Gucci ‘Bloom’ for Women
باغی وسیع پر از گل‌ها و گیاهان یا دسته گلی بزرگ را تصور کنید، همانقدر زیبا و آزاد که زنان هستند! این‌ها توصیف طراح برند لاکچری گوچی و سازنده این عطر یعنی الساندرو میشل هستند. این عطر برنده جایزه ” بهترین عطر ساخته شده از گل” شده و از ترکیب گل‌های سفید و گل یاس ساخته شده است. با این عطر رایحه‌ای شفاف و با طراوت را به خود هدیه دهید.


معرفی عطرهای زنانه خنک

 
آخرین ویرایش:

Matiᴎɐ✼

مدیر آزمایشی تالار پزشکی و سلامت
مدیر آزمایشی
هنرمند انجمن
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,804
امتیاز واکنش
12,196
امتیاز
323
سن
19
محل سکونت
MASHHAD
زمان حضور
90 روز 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
The Tiffany & Co ‘Tiffany
حتما نام برند تیفانی را در لیست برندهای مشهور جواهر و زیور آلات دیده‌اید؛ اما بد نیست بدانید این برند در زمینه تولید عطرها هم موفقیت زیادی را کسب کرده است. برند تیفانی نماد زندگی پر زرق و برق است، با خرید این عطر زنانه ملایم، قدم در دنیایی لوکس بگذارید یا دیگران را با دادن این هدیه عالی به این دنیای الماس‌گون دعوت کنید. این عطر از ترکیب موادی مانند: عنبیه آبی، کوکتل مشک و نارنگی سبز ساخته شده است.
نکات استفاده از عطر در تابستان
پس از معرفی عطرهای زنانه خنک بهتر است به چند نکته هنگام استفاده از آنها توجه کنید:

توجه داشته باشید که به علت گرمای زیاد در فصل تابستان، تبخیر بیشتر از سطح پوست شما انجام می‌شود؛ بنابراین از استفاده مقدار زیادی عطر یا عطرهای تند خودداری کنید.
نت‌های خود را بشناسید! همانطور که پوشیدن پالتو در تابستان عجیب به نظر می‌رسد، استفاده از نت‌های گرم در فصول گرم نیز ممکن است چندان مناسب نباشد. نت‌های خنک تابستانی از مواد تازه با رایحه طبیعی یا الهام گرفته شده از طبیعت تشکیل می‌شوند. این نت‌ها معمولا شامل میوه‌ها خصوصا مرکبات، اقیانوسی، چوبی و گل‌های با رایحه سبک (مانند گل‌های صدتومانی، یاس، مگنولیا و فریزی) هستند.
اگر عطر مخصوص خود را دارید؛ می‌توانید محصولات برند مورد علاقه خود را چک کنید. بسیاری از برندها نسخه تابستانی عطرهای مشهور خود را با رایحه گل‌های سبک و سایر رایحه‌های تابستانی به بازار عرضه می‌کنند.
دمای زیاد روزهای تابستانی می‌تواند دردساز شود و باعث تبخیر سریع الکل درون عطر شما شود؛ حتی اگر عطر با پایه آبی هم بخرید، زیاد تفاوتی ندارد. برای ماندگاری رایحه بدن شما، پیشنهاد می‌شود که در طول روز چند بار از عطر خود استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که این کار را بیش از اندازه انجام ندهید. عطر شما نباید قبل از شما وارد اتاق شود!
می‌توانید برای ماندگاری بیشتر رایحه عطر خود، از دیگر محصولات با رایحه مشابه استفاده کنید. معمولا برندهای عطرسازی محصولاتی مانند صابون یا مرطوب‌کننده با رایحه مشابه عطر شما را به بازار عرضه می‌کنند.
اگر از محصولات عطری دیگر مانند صابون‌ها یا مرطوب‌کننده‌ها با رایحه متفاوت از عطر خود استفاده می‌کنید؛ توجه داشته باشید که رایحه آن‌ها کم باشد. رایحه‌های تند سایر محصولات باعث می‌شوند که رایحه عطر شما خیلی احساس نشود.
منبع: رادیومدا


معرفی عطرهای زنانه خنک

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا