خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

فاطمـ♡ـه

مدیر آزمایشی عکس
مدیر آزمایشی
  
عضویت
5/8/20
ارسال ها
1,057
امتیاز واکنش
26,333
امتیاز
368
سن
19
محل سکونت
ツ☁️
زمان حضور
51 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
#معماری
خانه Plaster Fun House واقع در استرالیا توسط شرکت معماری Sans-Arc Studio برای یک زوج جوان طراحی و ساخته شده است. طراحی خانه معاصر با خطوط منحنی رنگ و نور کامل شده است زیرا مالک خانه از تیم معماران خواستار ایجاد فضایی سرگرم کننده، منحنی، رنگارنگ و پر از نور در دکوراسیون داخلی بوده اند. هم چنین در طراحی داخلی خانه از هنر آرت دکو الهام گرفته شده و پنجره های عمیق سیاه و سفید برای ایجاد عمق بصری و ایجاد سایه برای فضای داخلی ایجاد شده است که لمسی درام را به نمای سفید اضافه کرده است.
در گوشه دیوار نیمکت منحنی به صورت سفارشی طراحی شده است، که دارای یک پایه چوبی منحنی و یک بالشتک نازک و پارچه ایی می باشد و امکان لـ*ـذت بردن از منظره حیاط خلوت را میسر می سازد و با ویژگی های منحصر به فرد خود ارتباط فضای قدیمی و جدید را برقرار کرده و به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته شده است.
در همان لحظه ورود به داخل خانه، آشپزخانه به چشم می خورد که موقعیت مناسبی را برای جمعی صمیمانه با میز غذاخوری بزرگی در امتداد کانتر امکان پذیر می سازد. در روبروی آن نیز قفسه ایی برای قرارگیری دکوری ها طراحی شده که با اکسسوری های رنگارنگ ایتالیایی و چینی، کتاب ها و سفال آلمان دیزاین شده است.
دکوراسیون حمام نیز به تابعیت از منحنی های موجود با کاشی های مربع شکل آبی روشن و آینه منحنی گسترش یافته و در شیر آب نیز این منحنی مشاهده می شود. ترکیب رنگ ها و منحنی ها باعث ایجاد یک دکوراسیون گیرا و پرنور و خانه ایی متفاوت و ترکیب متریال ها در کنار هم از نظر زیبایی شناسی فضایی مطلوب و متعادل شده است.
بازسازی این کلبه آن را به خانه ایی گسترده و کارآمد ارتقا داده است و این فضای سرگرم کننده مکانی مناسب برای آشپزی، سرگرمی و استراحت می باشد. اگرچه این پروژه عمدتا با سبک های ساختمان اطراف خود متفاوت است اما هویت متفاوت خود را از طریق استفاده از گچ و آرک ها ایجاد می کند. قبل از بازسازی پروژه، کلبه دارای یک اتاق غذاخوری بوده است که تیم معماران تصمیم گرفته اند تا یک آشپزخانه و اتاق ناهار خوری خطی را به صورت یکپارچه در فضا ایجاد نمایند.

منبع:
arch project




سبک آرت دکو در دکوراسیون خانه

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا