خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASAL RIAZIAN

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/7/20
ارسال ها
152
امتیاز واکنش
1,067
امتیاز
213
زمان حضور
37 روز 14 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازی Super Dragon Ball Heroes: World Mission قرار است ادامه داستان Dragon Ball Xenoverse را روایت کند. در این بازی شاهد کاراکتر جدیدی به نام Sealas خواهیم بود که به تازگی نه تنها به عنوان Time Patroller جدید شناخته می‌شود بلکه وی ادعا می‌کند که اولین Patroller در دنیای دراگون بال است. تویوتارو، طراح کاراکتر سری دراگون بال سوپر، طراحی این کاراکتر را برعهده گرفته است. Sealas پس از ورود در دنیای دراگون بال یکی از پاترولر‌ها یعنی Trunks را شکست می‌دهد.
کمپانی باندای نامکو در جریان یک استریم اعلام کرد که Super Dragon Ball Heroes: World Mission یک بازی استراتژی کارتی است. کاربران در جریان بازی با انتخاب کردن موقعیت‌ کارت‌های خود در محیط آن می‌توانند با حریفان خود مبارزه کنند. در کنار کارت‌های اصلی بازیکنان، کارت‌های حامی نیز در جریان بازی حضور خواهند داشت که به کاربران اجازه می‌دهد که شانس آنها را بالا ببرد و حتی کاراکترها را ارتقا دهد.
در حالی که سبک این بازی از دیگر آثار Dragon Ball متفاوت است، در جریان این بازی کاربران می‌توانند با هدایت ۷ کاراکتر در مقابل ۷ کاراکتر حریف مبارزه کنند. امکان استفاده از کارت‌ها برای احضار شخصیت‌های دراگون بال از کل مجموعه در دسترس کاربران قارار می‌گیرد. به گفته سازندگان بازی Super Dragon Ball Heroes: World Mission بیش از ۱ هزار و یکصد و شصت کارت جای داده است که به همراه ۳۵۰ کاراکتر ضمیمه بازی شده است. در حالی که وقایع بازی در آینده‌ای مدرن در کره زمین جریان دارد، کمپانی خیالی کپسول کورپوریشن بازی کارتی بر پایه کاراکترهای پیشین توسعه داده است. اگر برای اولین بار است که نام این مجموعه به گوشتان می‌خورد باید بدانید که Dragon Ball Heroes در ابتدا یک بازی آرکید قدیمی در ژاپن بود که پس از آن در جریان یک آپدیت نام آن به Super Dragon Ball Heroes تبدیل شد.
به نقل از سازندگان، وقایع بازی در شهری به نام Hero جریان دارد و بازیکنان هدایت کاراکتری به نام Beat را برعهده می‌گیرند. کاربران در واقع باید شهر خود را از ورود دو کاراکتر شیطانی محافظت کنند. در این راستا باید با استراتژی‌های کارتی و احضار کاراکترهای دیگر از سری دراگون بال، به نبرد با دشمنان رفت.
سازندگان در ادامه اطلاعات بیشتری از Super Dragon Ball Heroes: World Mission منتشر کردند که شامل تصاویری از محیط بازی و داستان آن می‌شود. همانطور که می‌دانید World Mission آخرین نسخه از این سری است. نسخه‌های دیگری از این بازی در ژاپن روی دستگاه‌های آرکید و نینتندو 3DS منتشر شد که در نقاط دیگر همچون اروپا و غرب عرضه نشده است. مدیر برند حاضر در کمپانی باندای نامکو خاطر نشان کرد که این بازی می‌تواند تمامی طرفداران و علاقه‌مندان سری بازی‌های دراگون بال را خوشحال کند و چالشی را در اختیار آنها قرار دهد.

منبع:زومجی


بازی Super Dragon Ball Heroes: World Mission

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا